Muuu! Muuu! Muuuuchnik?

Data: 2009-09-14 11:46:17
Autor: Piotr
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Poniższe wymuczała Szenyszyn:

""Nienaturalne są ukochane przez hierarchów merce, wypasione pałace i
brzuszyska. Naturalne jest chodzenie piechotÄ…, mieszkanie w jaskini i
głód. Tych Dziwisz wcale jednak nie popiera. Korzysta z dobrodziejstw
nowoczesności i kolejnych, kadzących mu władz" – podkreśla
eurodeputowana SLD."

I dużo więcej:
http://wiadomosci.onet.pl/2042438,11,item.html

Ale ja bym to połączył z atykułem w gwnie o biskupie Nossolu... Czyli
atak na hierarchię w kontekście in-wiadro. Tak to, po gangstersku, postymp bierze się do "dyskusji" na temat.
Piotr

Data: 2009-09-14 12:33:13
Autor: pulsar
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Piotr napisał(a):
Ale ja bym to połączył z atykułem w gwnie o biskupie Nossolu... Czyli
atak na hierarchię w kontekście in-wiadro.

Dobry link, jeszcze lepsze komentarze...
Ale jak już zacząłeś łączyć artykuły,
to zajrzyj do nowopołączonej gazety
"Dziennik. Gzeta Prawna"... jest tam
smakowity artykuł o kuzynie prezydenta
PiS-u... oto Polska właśnie...
Gość doił i doi, jak setki boukunów...
w majestacie prawa, najjaśniejszej,
rzecz jasna...

pulsar

Data: 2009-09-14 12:37:16
Autor: boukun
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?

Użytkownik "pulsar" <qwerty123@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h8l4sr$gkd$1news.interia.pl...
Piotr napisał(a):
[...]

Idioto, boukun nie jest u władzy i grosza jeszcze nie dostał z państwowego... Jak można przyrównać mnie do będących na państwowym wikcie socjalistów Kaczyńskich i reszty elity? To tylko łupich Piotrusiów na coś takiego stać...

boukun

Data: 2009-09-14 12:46:39
Autor: pulsar
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
boukun napisał(a):
[...]

Doisz proporcjonalnie do możliwości...
strach pomyśleć, jak byś się rozwinął
gdybyś miał takiego kuzyna.

pulsar

Data: 2009-09-14 12:50:05
Autor: boukun
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?

Użytkownik "pulsar" <qwerty123@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h8l5m0$gkd$2news.interia.pl...
boukun napisał(a):
[...]

Zamiast przeprosić, brniesz dalej w swojej psychozie... Każdy sądzi według siebie. Strach pomysleć, jak bys się rozwinął, mając takie możliwości jak kuzyn prezydenta...

boukun

Data: 2009-09-14 13:02:22
Autor: pulsar
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
boukun napisał(a):
Zamiast przeprosić, brniesz dalej w swojej psychozie... Każdy sądzi według siebie. Strach pomysleć, jak bys się rozwinął, mając takie możliwości jak kuzyn prezydenta...

Nie przeprosiłem, bo satysfakcję
pobrałeś sobie sam, nawet z nawiązką,
używając określenia: "Idioto,..."
Nie rozumiesz tego pojęcia, jak
i pojęcia 'psychoza'... ale to u ciebie
normalne... Ustępuję ci z drogi,
musisz czekać na Piotra...

pulsar

Data: 2009-09-14 13:04:12
Autor: boukun
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?

Użytkownik "pulsar" <qwerty123@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h8l6jg$gkd$4news.interia.pl...
boukun napisał(a):
[...]

Czyli miałem rację, twoja postawa to idiotyczne, bezpodstawne zachowanie...

boukun

Data: 2009-09-14 12:53:16
Autor: Piotr
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 12:33:13 +0200, pulsar napisał(a):

Dobry link, jeszcze lepsze komentarze...
Ale jak już zacz±łe¶ ł±czyć artykuły,
to zajrzyj do nowopoł±czonej gazety
"Dziennik. Gzeta Prawna"... jest tam
smakowity artykuł o kuzynie prezydenta
PiS-u... oto Polska wła¶nie...
Go¶ć doił i doi, jak setki boukunów...
w majestacie prawa, najja¶niejszej,
rzecz jasna...

No to panaprezydentowykrewniak robił to, co trzeba. Wałkuństwo trzeba
tępić siłom i godnosciom osobistom.
Piotr
PS. A jak jest złodziej, ten panaprezydentowykrewniak, to niech zasili
żelazny elektorat PO.

Data: 2009-09-14 12:57:52
Autor: boukun
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1sb46h44ryn3j.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Czyli nic nie robił jak pan prezydent i siedz± okrakiem na społecznej kasie i rozdysponowuj± sobie według własnego uznania.

Wałkuństwo trzeba
tępić siłom i godnosciom osobistom.
Piotr
PS. A jak jest złodziej, ten panaprezydentowykrewniak, to niech zasili
żelazny elektorat PO.

Mi się wydaję, że złodzieji trzeba by odzłodzieić, czyli odebrać przywłaszczone i do pierdla wsadzić. Tak powinien zrobić naród ze wszystkimi swoimi elitami...

boukun

Data: 2009-09-14 13:03:24
Autor: Piotr
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 12:57:52 +0200, boukun napisał(a):

Mi się wydaję, że złodzieji trzeba by odzłodzieić, czyli odebrać przywłaszczone i do pierdla wsadzić. Tak powinien zrobić naród ze wszystkimi swoimi elitami...

Jestem za, wałkun. Za "odzłodziejeniem" elit, ale również za łapaniem
"normalnych" złodziei. Bo czy to będzie oszust w rz±dzie, czy też
cwaniaczek-wałkun, to obaj kradn± moja kasę.
A ty chciałbys łoić takich jak ja, do spółki z rz±dem, ale paluchem
wskazywać tylko na rz±d.
Piotr

Data: 2009-09-14 13:06:55
Autor: boukun
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:s78e6sqle4y7$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Jeste¶ głupi i to jest pewne. Najpierw trzeba się zabrać za złodziejskie elity i wtedy naród będzie miał godziw± pracę, płacę i nie będzie głupich, uposledzonych na umysle Piotrusiów, bo zakład opieki zamkniętej się nimi zajmie, na koszt współobywateli.

Paranoje trzeba leczyć...

boukun

Data: 2009-09-14 13:27:40
Autor: Piotr
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 13:06:55 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Kombinatorzy i złodzieje s± zawsze, bez względu na jako¶ć elit.
Problem dzisiejszej Polski to słabo¶ć państwa. Ta słabo¶ć państwowych
struktur, to siła wałkuństwa, cwaniactwo bardzo potaniało.

Paranoje trzeba leczyć...

Można leczyć. Nie jest jednak dobrze, kidy rozpoznanie stawia jaki¶ burek po
zawodówce, wtedy trudno mu się zdecydować: psychopatia, paranoja,
psychoza... Piotr

Data: 2009-09-14 23:05:53
Autor: boukun
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:40hg1t8l35rc.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotrusiu, problemem s± kombinatorzy i złodzieje w¶ród elit, na górze. Władza nie jest od tego, żeby kradła bezkarnie, tylko za wynagrodzenie, które notabene sama sobie do woli wystawia, ma organizować silne państwo. Silne państwo, to także zdrowi ludzie, zapewniona należyta służba zdrowia, zapewnienie godziwych miejsc pracy i godziwych zarobków dla współobywateli. Władza nie jest od tego, żeby tworzyć słabe społeczeństwo na jego koszt i potem z tym społeczeństwem walczyć. Zdrowa władza, zdrowy duch społeczny debilu...

[...]

Wykształcenie głupi Piotrusiu się zdobywa całe życie, poprzez drogę życiow±, nie w szkole i każdy normalny człowiek nie potrzebuje specjalnych umiejętno¶ci, żeby rozpoznać głupka, psychopatę, paranoika i kompletnego idiotę...

Grupa dotyczy polityków złodzieji, także ten w±tek, nie ich ofiar...

boukun

Data: 2009-09-14 23:18:40
Autor: Piotr
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 23:05:53 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Wyksztalcenie głupiutka hałsfrał, zdobywa się w szkole, całe życie
ludzie zbieraj± do¶wiadczenie.
Taki pastuszek jak ty wałkun nie potrzebuje specjalnych umiejetno¶ci,
bo ty jeste¶ od noszenia lodówek na czwarte piętro.
Tacy ętelegęci nie "rozpoznaj±" a wyzywaj± od głupków, psychopatów,
paranoików, idiotów, kurw, ¶mierdz±cych cip, itp.
Do tego faktycznie nie potrzeba wykształcenia.
Piotr

Data: 2009-09-15 08:37:46
Autor: boukun
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:9n3jtg0nuy8p.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

I co się teraz w twojej chorej główce porobiło? Cóż takiego teraz głupi Piotru¶ sobie uroił?
Głupi Piotrusiu, bleblasz jak na przygłupa przystało o wykształceniu na papierze, nic nie znacz±cym o człowieku. Wykształcenie faktyczne zdobywa się w całym swoim życiu, do¶wiadczenie życiowe to jest wła¶nie wykrztałcenie człowieka. I tylko taki zakompleksiony mały człowieczek jak ty będzie próbował poniżać ludzi z zawodowym wykształceniem szkolnym, chc±c się w ten prymitywny sposób dowarto¶ciować i poczuć jak jaki¶ "Bóg" wie jaki profesor z uznaniami...
A kto jest od noszenia czego i na które piętro nie decyduje zło¶liwa gadka prymitywa. Porz±dzić to sobie możesz tylko w swoich gaciach i dĽwigać co tylko chcesz ile ci się tylko podoba i gdzie. Niewolnikiem się urodziłe¶ głupi Piotrusiu, i dlatego¶ biedny, bo¶ głupi... Wolni ludzie nie musz± nic dĽwigać jak nie chc±, bo nie s± niewolnikami...

boukun

Data: 2009-09-14 13:10:48
Autor: pulsar
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Piotr napisał(a):
PS. A jak jest złodziej, ten panaprezydentowykrewniak, to niech zasili
żelazny elektorat PO.

PiS czy PO, to jeden penis... i chyba
dobrze o tym wiesz...

pulsar

Data: 2009-09-14 13:34:14
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 11:46:17 +0200, Piotr napisał(a):

Tak to, po gangstersku, postymp bierze się do "dyskusji" na temat.

Co po gangstersku? Co postymp? Jeżdż± na oklep osiołkami może? --
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-14 13:39:39
Autor: Piotr
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 13:34:14 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Tak to, po gangstersku, postymp bierze się do "dyskusji" na temat.

Co po gangstersku? Co postymp? Jeżdż± na oklep osiołkami może?

Tak, tak zgrzesiu, osiołkami...
Piotr

Data: 2009-09-14 13:45:05
Autor: pulsar
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Piotr napisał(a):
Tak, tak zgrzesiu, osiołkami...

Czyli, jak jaki¶ biskup jedzie mercem,
to wy go 'widzita' jakby na osiołku...?
Osobliwe...

pulsar

Data: 2009-09-14 13:50:43
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Czyli, jak jaki¶ biskup jedzie mercem,
to wy go 'widzita' jakby na osiołku...?
Osobliwe...

Zupełnie jak w bajce Andersena o szatach cesarza... co poniektórym widać z
dzieciństwa zostało. Wierz± w duchi, ¶więtych obcowanie i osiołki.

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-14 14:00:08
Autor: Piotr
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 13:45:05 +0200, pulsar napisał(a):

Czyli, jak jaki¶ biskup jedzie mercem,
to wy go 'widzita' jakby na osiołku...?
Osobliwe...

Tak, tak, osiołkami pulsar...
Piotr

Data: 2009-09-14 13:48:58
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 13:39:39 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

I może jeszcze z "tacowego" obrok tymże osiołkom kupuj±? --
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-14 13:51:42
Autor: raff
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
[...]

Najfajniejsze sa te spasione brzuszyska obroncow ludu, tego biednego ludu. Patrz Kalisz.

R.

Data: 2009-09-14 14:03:35
Autor: pulsar
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
raff napisał(a):

Najfajniejsze sa te spasione brzuszyska obroncow ludu, tego biednego ludu. Patrz Kalisz.

To w Kaliszu pasibrzuchy s± najfajniejsze...
w tym Kaliszu...?

pulsar

Data: 2009-09-14 14:16:44
Autor: raff
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Najfajniejsze sa te spasione brzuszyska obroncow ludu, tego biednego ludu. Patrz Kalisz.

To w Kaliszu pasibrzuchy s± najfajniejsze...
w tym Kaliszu...?

pulsar

Buahahaha. Hahahaha. Hehehehe.

Ale to ci sie dowcip udal.

No usmialem sie setnie.

R.

Data: 2009-09-14 14:07:11
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 13:51:42 +0200, raff napisał(a):

[...]

Patrz Piotrze! Podobno to ja "wekslowanie mam we krwi".

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-14 14:09:57
Autor: Piotr
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 14:07:11 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Patrz Piotrze! Podobno to ja "wekslowanie mam we krwi".

Bo masz. Piotr

Data: 2009-09-14 14:14:50
Autor: pulsar
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Piotr napisał(a):
Patrz Piotrze! Podobno to ja "wekslowanie mam we krwi".

Bo masz. Piotr

No tak, ma bo ma, i nic to,
że nie weksluje...

pulsar

Data: 2009-09-14 14:17:03
Autor: Piotr
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 14:14:50 +0200, pulsar napisał(a):

No tak, ma bo ma, i nic to,
że nie weksluje...

Grzesiu?! Że nie weksluje...?!
:-)))
Jaja sobie robisz, on nawet nie umie prosto spojrzeć.
Piotr

Data: 2009-09-14 14:48:11
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 14:17:03 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Chcesz fotkę?

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-14 15:13:25
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 15:11:20 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Mon, 14 Sep 2009 14:48:11 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Chcesz fotkę?

Wałkunowi wy¶lij.

Ale on nie interesuje się jak mi patrzy.

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-14 15:41:51
Autor: Piotr
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 15:13:25 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Chcesz fotkę?

Wałkunowi wy¶lij.

Ale on nie interesuje się jak mi patrzy.

Mnie też to wisi, zgrzesiu.
Piotr

Data: 2009-09-14 15:43:15
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 15:41:51 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Mon, 14 Sep 2009 15:13:25 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Chcesz fotkę?

Wałkunowi wy¶lij.

Ale on nie interesuje się jak mi patrzy.

Mnie też to wisi, zgrzesiu.

I nawet nie pisujesz tu o tym.

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-14 15:46:41
Autor: Piotr
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 15:43:15 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

I nawet nie pisujesz tu o tym.

I znowu by¶ powekslował, he, he... Piotr

Data: 2009-09-14 16:55:13
Autor: raff
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
I nawet nie pisujesz tu o tym.

I znowu by¶ powekslował, he, he... Piotr

Piotr, czy mi sie zdaje czy on sie do ciebie lasi ? ;)

R.

Data: 2009-09-14 17:32:53
Autor: Piotr
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 16:55:13 +0200, raff napisał(a):

I znowu by¶ powekslował, he, he... Piotr

Piotr, czy mi sie zdaje czy on sie do ciebie lasi ? ;)

Czy ja wiem... Nie znam się na męskich zalotach...
Piotr

Data: 2009-09-14 17:35:02
Autor: raff
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
I znowu by¶ powekslował, he, he... Piotr
Piotr, czy mi sie zdaje czy on sie do ciebie lasi ? ;)

Czy ja wiem... Nie znam się na męskich zalotach...
Piotr

bierz fotkę, nie pekaj ;-)

R.

Data: 2009-09-14 19:33:40
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 17:35:02 +0200, raff napisał(a):

I znowu by¶ powekslował, he, he... Piotr
Piotr, czy mi sie zdaje czy on sie do ciebie lasi ? ;)

Czy ja wiem... Nie znam się na męskich zalotach...
Piotr

bierz fotkę, nie pekaj ;-)

Nie pękaj, jak ładnie poprosisz to i tobie wy¶lę. --
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-14 19:40:00
Autor: raff
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Piotr
[...]

W staniku czy bez ?

R.

Data: 2009-09-14 19:56:47
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 19:40:00 +0200, raff napisał(a):

> [...]
Piotr
[...]

Na grupie jest już jeden który przebiera się za kobietę, ale to nie jestem
ja :(

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-14 17:29:20
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 15:46:41 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Mon, 14 Sep 2009 15:43:15 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

I nawet nie pisujesz tu o tym.

I znowu by¶ powekslował, he, he...

Czyli jednak nie weksluję?

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-14 14:15:54
Autor: raff
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
[...]

No masz.

A tu bylo jak najbardziej merytorycznie.

R.

Data: 2009-09-14 14:49:28
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 14:15:54 +0200, raff napisał(a):

[...]

Taaa... równie dobrze zamiast o Kaliszu mogłe¶ napisać "a u was bij±
Afroamerykanów"

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-14 14:54:52
Autor: raff
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
[...]

No jak to ?

Widzisz zdzblo w oku innego a nie dostrzegasz belki w swoim ?

R.

Data: 2009-09-14 14:59:37
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 14:54:52 +0200, raff napisał(a):

[...]

No ale Kaliszowi nie zostały dane klucze do Królestwa Niebieskiego...

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-14 15:00:33
Autor: raff
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
[...]

Hahaha, no i kto weksluje ?

R.

Data: 2009-09-14 15:03:45
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 15:00:33 +0200, raff napisał(a):

[...]

belka i ĽdĽbło.

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-09-14 14:12:27
Autor: zbig
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hruldine5n28$.dlgmasz.facet.luzik...
..onet.pl/2042438,11,item.html

Ale ja bym to poł±czył z atykułem w gwnie o biskupie Nossolu... Czyli
atak na hierarchię w kontek¶cie in-wiadro.

Niezwykle ciepły i życzliwy artykuł o biskupie. Co się znowu ciebie nie podoba. Atak na hierarchię????? Gdzie?

Data: 2009-09-14 14:23:38
Autor: Piotr
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 14:12:27 +0200, zbig napisał(a):

Niezwykle ciepły i życzliwy artykuł o biskupie. Co się znowu ciebie nie podoba. Atak na hierarchię????? Gdzie?

Przeczytaj jeszcze raz, uważnie!
I to też, może trochę pomoże:
http://pl.wiktionary.org/wiki/nied%C5%BAwiedzia_przys%C5%82uga
Piotr

Data: 2009-09-14 14:31:34
Autor: pulsar
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Piotr napisał(a):

Przeczytaj jeszcze raz, uważnie!
I to też, może trochę pomoże:
http://pl.wiktionary.org/wiki/nied%C5%BAwiedzia_przys%C5%82uga

Brawo Piotr, brawo, jeste¶ na prostej
drodze do zrozumienia, czym dla hierarchów
jest twoja obrona wiary... tej wiary!

pulsar

Data: 2009-09-14 14:42:54
Autor: zbig
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1bl3ryf8eu7t4.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Czepiasz się

Data: 2009-09-14 14:31:32
Autor: Roman Rumian
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Witaj Piotrze,

Piotr pisze:
(...)
[...]

ciÄ…g dalszy duraczenia sekciarskiego brukowca.
Zauważ, że zero merytorycznej dyskusji, a oduraczone pospólstwo z Onetu w pełni zadowala się 'argumentem', że tak mówią biskupi.

To klasyczny chwyt propagandowy tego szmatławca, aby wrzaskiem o "deycdowaniu przez katolików o sumieniach reszty" zamknąć faktycznie usta przeciwnikom. Ale, rzecz jasna, sami ust nie zmakną mimo demokracji i bycia w mniejszosci, a katolicy podatkami maja zaplacic za rozmnazanie wbrew ich sumieniu i woli.

O tej metodzie mówiłą w wywiadzie dla NCzasu Joanna Najfeld:

"–Na jak daleko idącą ugodę z Wandą Nowicką jest Pani gotowa? Z doniesień medialnych wynika, że rozważają Panie takie rozwiązanie.

– W popularnym odbiorze ugoda kojarzy się z przyznaniem się do winy. Niesłusznie. Jestem przekonana o swojej niewinności, o tym, że powiedziałam prawdę i że miałam do tego prawo. Nie wyobrażam sobie jakiejkolwiek ugody, która zakładałaby moje przyznanie się do winy.
– Jakie ma Pani dowody na poparcie tezy, iż polskie feministki są wspierane fi nansowo przez przemysł aborcyjny i antykoncepcyjny?
– Średnio rozgarnięty internauta jest w stanie takie dowody pozyskać w 10 minut przy pomocy Google.
– A jakie znalazła Pani?
– Przecenia mnie Pan, jeśli spodziewa się, że w dwóch zdaniach podsumuję wiedzę, która starczyłaby na książkę. Posłużę się może cytatem. „Feministki, w odróżnieniu od ekologów, nie mogą dogadać się z jakimś dużym biznesem, który da nam pieniądze na naszą działalność, a my w zamian będziemy głosić idee, które będą rozkręcały biznes. Poza producentami prezerwatyw albo pigułek antykoncepcyjnych”. To powiedziała Kazimiera Szczuka.
– Dlaczego Wanda Nowicka wstydzi się pobierania pieniędzy od aborcjonistów? Przecież służą oni kobietom w potrzebie i bycie przez nich fi nansowanym nie powinno być niczym złym...
– Sama jestem ciekawa.
– Stowarzyszenie Otwarte Forum chce pozwać do sądu nawet rysunek satyryczny Andrzeja Krauzego, w którym rysował małżeństwo kozio-ludzkie. Czy mamy do czynienia z próbą ustalenia ram dyskursu przy pomocy wyroków sądowych?
– Tak. Lewicowi ekstremiści nie są w stanie prowadzić swojej rewolucji mechanizmami demokratycznymi, gdyż na dłuższą metę większość ludzi jednak myśli normalnie. Pokazują to wiarygodne badania opinii społecznej i referenda na temat akceptacji żądań gejowskiego lobby. Większość mieszkańców UE i USA mówi „nie” przywilejom małżeńskim dla homoseksualistów czy oddawaniu dzieci pod opiekę gejowskich komun. Jednocześnie wraz z rozwojem techniki i nauki coraz mniej ludzi daje się nabrać na farmazony o „tkance ciążowej” i inne feministyczne bujdy. Dlatego lewica musi gwałcić demokrację, wymuszać akceptację swoich projektów ideologicznych przez sądy, przez lobbing polityczny, przez atmosferę zastraszenia.
– Nowicka zorganizowała przy swojej Fundacji „Zespół Pomocy Prawnej”, który pomaga feministkom w występowaniu w sprawach takich jak dotycząca Pani wypowiedzi. Czy powstanie konserwatywny „Zespół” broniący Joannę Najfeld, ks. Gancarczyka czy Wojciecha Cejrowskiego?
– Nie wiem. Nasza strona debaty ma dość krótką ławkę „zawodników” i rąk do pracy. Dużo ludzi nas popiera, ale są zajęci własnym życiem, wychowują dzieci i chwała im za to. Niestety nie mamy tylu źródeł fi - nansowania, dojść do władzy czy przychylności silnych mediów i ośrodków opinii co lewica. Tak więc trudno jest mówić o budowie jakiejś twierdzy obronnej, bo nie specjalnie jest z czego. Przykre to, ale takie są fakty.
– Z drugiej strony poseł Mularczyk chce zakazu „promocji homoseksualizmu”. Można odnieść wrażenie, że obie strony sporu
konserwatywna i lewicowa usiłują walczyć przede wszystkim zamykając usta swoim oponentom.
– Naprawdę postrzega Pan te dwie strony jako symetrycznych uczestników jakiejś niszowej nawalanki? Takiej podwórkowej bitewki o złote kalesony, gdzie to jedna, to druga strona biega poskarżyć się rodzicom? Nie przyrównując, ale jeśli ksiądz katolicki powie: „należy zakazać promocji komunizmu”, to czy to jest, Pana zdaniem, forma „zamykania ust swoim oponentom” porównywalna do całego wachlarza namacalnych prześladowań ludzi Kościoła przez komunistów?
– Zakaz promocji homoseksualizmu jest jednak zamykaniem ust oponentom i nie zmienia tego fakt, że lobby homoseksualne próbuje to robić o wiele częściej niż katolicy. Mówimy tu o różnicy ilościowej. Tymczasem pytam się o jakościową. Jaka jest różnica między zamykaniem ust Joannie Najfeld a Robertowi Biedroniowi?
– Jak próbowałam dać Panu do zrozumienia przed chwilą, nie zgadzam się absolutnie, że mówimy jedynie o różnicy ilościowej. Zakaz promocji homoseksualizmu nie jest, jak się niektórym wydaje, jedynie zagrywką w jakiejś abstrakcyjnej debacie społecznej. To jest zapobieganie szerzeniu niebezpiecznej, antyspołecznej ideologii. Ideologii, która już pokazała, że szybko przechodzi od haseł do czynów. Nie tylko na Zachodzie. W Polsce minęło zaledwie kilka lat od czasów pierwszych „pokojowych” gejowskich marszy, w których chodziło „tylko o niedyskryminację w pracy”, które absolutnie nie miały mieć nic wspólnego z żądaniami przywilejów małżeńskich czy karania za „homofobię”. Dzisiaj codziennie z wiadomości dowiadujemy się, ile te deklaracje były warte. Zakaz propagandy gejowskiej to jasne „stop” dla totalitarnie zorientowanej inżynierii społecznej. To jest próba obrony moich i Pańskich dzieci przed gwałtem co najmniej na ich psychice. Tak więc jaka jest różnica między zamykaniem ust Joannie Najfeld a Robertowi Biedroniowi? Pozwoli Pan, że wymienię swoje nazwisko na nazwisko ks. Marka Gancarczyka, również sądzonego za przekonania, żeby uniknąć oskarżeń o przyrównywanie się do kogokolwiek. Otóż wydaje mi się, że różnica jakościowa między zamykaniem ust Robertowi Biedroniowi a ks. Markowi Gancarczykowi jest mniej więcej taka jak między postulowaniem przez Marka Kotańskiego zakazu reklamy narkotyków a wsadzaniem go do więzienia za narkofobię.
– Czy da się dyskutować o aborcji czy homoseksualizmie, nie narażając się na zarzut obrażania czy pomawiania drugiej strony?
– Oczywiście, jeśli trzymamy się faktów. Ale wtedy lewica przegrywa sromotnie i wie to doskonale. Stąd prowokacje z jej strony, żeby przenieść temat na poziom emocji i na zmianę obrażać i oskarżać o obrażanie. "

Data: 2009-09-14 18:41:56
Autor: Piotr
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 14:31:32 +0200, Roman Rumian napisał(a):

– Oczywiście, jeśli trzymamy się faktów. Ale wtedy lewica przegrywa sromotnie i wie to doskonale. Stąd prowokacje z jej strony, żeby przenieść temat na poziom emocji i na zmianę obrażać i oskarżać o obrażanie. "

Widziałem Joannę w akcji, wg powyższego obstalunku, w TVN-ie.
dyskutowała z jakimś aktywistą pedalskim, redaktorem portalu
internetowego, bodajĹĽe "gejowo.pl".
Zmiotła go z powierzchni ziemii, konkretami.
Piotr

Muuu! Muuu! Muuuuchnik?