Muuu! Muuu! Muuuuchnik?

Data: 2009-09-14 13:34:14
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 11:46:17 +0200, Piotr napisał(a):

Tak to, po gangstersku, postymp bierze się do "dyskusji" na temat.

Co po gangstersku? Co postymp? Jeżdżą na oklep osiołkami może? --

Data: 2009-09-14 13:39:39
Autor: Piotr
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 13:34:14 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Tak to, po gangstersku, postymp bierze się do "dyskusji" na temat.

Co po gangstersku? Co postymp? Jeżdżą na oklep osiołkami może?

Tak, tak zgrzesiu, osiołkami...
Piotr

Data: 2009-09-14 13:45:05
Autor: pulsar
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Piotr napisał(a):
Tak, tak zgrzesiu, osiołkami...

Czyli, jak jakiś biskup jedzie mercem,
to wy go 'widzita' jakby na osiołku...?
Osobliwe...

pulsar

Data: 2009-09-14 13:50:43
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Czyli, jak jakiś biskup jedzie mercem,
to wy go 'widzita' jakby na osiołku...?
Osobliwe...

Zupełnie jak w bajce Andersena o szatach cesarza... co poniektórym widać z
dzieciństwa zostało. Wierzą w duchi, świętych obcowanie i osiołki.

Data: 2009-09-14 14:00:08
Autor: Piotr
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 13:45:05 +0200, pulsar napisał(a):

Czyli, jak jakiś biskup jedzie mercem,
to wy go 'widzita' jakby na osiołku...?
Osobliwe...

Tak, tak, osiołkami pulsar...
Piotr

Data: 2009-09-14 13:48:58
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 13:39:39 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

I może jeszcze z "tacowego" obrok tymże osiołkom kupują? --

Data: 2009-09-14 13:51:42
Autor: raff
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
[...]

Najfajniejsze sa te spasione brzuszyska obroncow ludu, tego biednego ludu. Patrz Kalisz.

R.

Data: 2009-09-14 14:03:35
Autor: pulsar
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
raff napisał(a):

Najfajniejsze sa te spasione brzuszyska obroncow ludu, tego biednego ludu. Patrz Kalisz.

To w Kaliszu pasibrzuchy są najfajniejsze...
w tym Kaliszu...?

pulsar

Data: 2009-09-14 14:16:44
Autor: raff
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Najfajniejsze sa te spasione brzuszyska obroncow ludu, tego biednego ludu. Patrz Kalisz.

To w Kaliszu pasibrzuchy są najfajniejsze...
w tym Kaliszu...?

pulsar

Buahahaha. Hahahaha. Hehehehe.

Ale to ci sie dowcip udal.

No usmialem sie setnie.

R.

Data: 2009-09-14 14:07:11
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 13:51:42 +0200, raff napisał(a):

[...]

Patrz Piotrze! Podobno to ja "wekslowanie mam we krwi".

Data: 2009-09-14 14:09:57
Autor: Piotr
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 14:07:11 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Patrz Piotrze! Podobno to ja "wekslowanie mam we krwi".

Bo masz. Piotr

Data: 2009-09-14 14:14:50
Autor: pulsar
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Piotr napisał(a):
Patrz Piotrze! Podobno to ja "wekslowanie mam we krwi".

Bo masz. Piotr

No tak, ma bo ma, i nic to,
że nie weksluje...

pulsar

Data: 2009-09-14 14:17:03
Autor: Piotr
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 14:14:50 +0200, pulsar napisał(a):

No tak, ma bo ma, i nic to,
że nie weksluje...

Grzesiu?! Że nie weksluje...?!
:-)))
Jaja sobie robisz, on nawet nie umie prosto spojrzeć.
Piotr

Data: 2009-09-14 15:13:25
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 15:11:20 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Mon, 14 Sep 2009 14:48:11 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Chcesz fotkę?

Wałkunowi wyślij.

Ale on nie interesuje się jak mi patrzy.

Data: 2009-09-14 15:41:51
Autor: Piotr
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 15:13:25 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Chcesz fotkę?

Wałkunowi wyślij.

Ale on nie interesuje się jak mi patrzy.

Mnie też to wisi, zgrzesiu.
Piotr

Data: 2009-09-14 15:43:15
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 15:41:51 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Mon, 14 Sep 2009 15:13:25 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Chcesz fotkę?

Wałkunowi wyślij.

Ale on nie interesuje się jak mi patrzy.

Mnie też to wisi, zgrzesiu.

I nawet nie pisujesz tu o tym.

Data: 2009-09-14 15:46:41
Autor: Piotr
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 15:43:15 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

I nawet nie pisujesz tu o tym.

I znowu byś powekslował, he, he... Piotr

Data: 2009-09-14 16:55:13
Autor: raff
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
I nawet nie pisujesz tu o tym.

I znowu byś powekslował, he, he... Piotr

Piotr, czy mi sie zdaje czy on sie do ciebie lasi ? ;)

R.

Data: 2009-09-14 17:32:53
Autor: Piotr
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 16:55:13 +0200, raff napisał(a):

I znowu byś powekslował, he, he... Piotr

Piotr, czy mi sie zdaje czy on sie do ciebie lasi ? ;)

Czy ja wiem... Nie znam się na męskich zalotach...
Piotr

Data: 2009-09-14 17:35:02
Autor: raff
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
I znowu byś powekslował, he, he... Piotr
Piotr, czy mi sie zdaje czy on sie do ciebie lasi ? ;)

Czy ja wiem... Nie znam się na męskich zalotach...
Piotr

bierz fotkę, nie pekaj ;-)

R.

Data: 2009-09-14 19:33:40
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 17:35:02 +0200, raff napisał(a):

I znowu byś powekslował, he, he... Piotr
Piotr, czy mi sie zdaje czy on sie do ciebie lasi ? ;)

Czy ja wiem... Nie znam się na męskich zalotach...
Piotr

bierz fotkę, nie pekaj ;-)

Nie pękaj, jak ładnie poprosisz to i tobie wyślę. --

Data: 2009-09-14 19:40:00
Autor: raff
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
> [...]

Piotr
bierz fotkę, nie pekaj ;-)

Nie pękaj, jak ładnie poprosisz to i tobie wyślę.

W staniku czy bez ?

R.

Data: 2009-09-14 19:56:47
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 19:40:00 +0200, raff napisał(a):

> [...]

Piotr
bierz fotkę, nie pekaj ;-)

Nie pękaj, jak ładnie poprosisz to i tobie wyślę.

Na grupie jest już jeden który przebiera się za kobietę, ale to nie jestem
ja :(

Data: 2009-09-14 17:29:20
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 15:46:41 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Mon, 14 Sep 2009 15:43:15 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

I nawet nie pisujesz tu o tym.

I znowu byś powekslował, he, he...

Czyli jednak nie weksluję?

Data: 2009-09-14 14:15:54
Autor: raff
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
[...]

No masz.

A tu bylo jak najbardziej merytorycznie.

R.

Data: 2009-09-14 14:49:28
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 14:15:54 +0200, raff napisał(a):

[...]

Taaa... równie dobrze zamiast o Kaliszu mogłeś napisać "a u was biją
Afroamerykanów"

Data: 2009-09-14 14:54:52
Autor: raff
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
[...]

No jak to ?

Widzisz zdzblo w oku innego a nie dostrzegasz belki w swoim ?

R.

Data: 2009-09-14 14:59:37
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 14:54:52 +0200, raff napisał(a):

[...]

No ale Kaliszowi nie zostały dane klucze do Królestwa Niebieskiego...

Data: 2009-09-14 15:00:33
Autor: raff
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
[...]

Hahaha, no i kto weksluje ?

R.

Data: 2009-09-14 15:03:45
Autor: Grzegorz Z.
Muuu! Muuu! Muuuuchnik?
Dnia Mon, 14 Sep 2009 15:00:33 +0200, raff napisał(a):

[...]

belka i źdźbło.

Muuu! Muuu! Muuuuchnik?