Muzeum Historii Æydów Polskich

Data: 2012-12-04 22:47:33
Autor: boukun
Muzeum Historii Æydów Polskich
Jestem ciekaw, czy kiedy¶ bźd± tam spisani spiskowcy republiki okr±g³ego sto³u?

Data: 2012-12-05 21:08:14
Autor: Przemys³aw M.
Muzeum Historii Æydów Polskich
Dnia Tue, 4 Dec 2012 22:47:33 +0100, boukun napisał(a):

Jestem ciekaw, czy kiedyś będą tam spisani spiskowcy republiki okrągłego stołu?

Ty bedziesz? Przypominam, że aktywny udział w chlaniu przy okrągłym stole
brali udział obaj Kaczyńscy.

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być

Data: 2012-12-05 21:21:01
Autor: boukun
Muzeum Historii Żydów Polskich
Użytkownik "Przemysław M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał w wiadomości news:k9o9oa$q76$1dont-email.me...
[...]

Też Żydzi zresztą...
Kiedyś też będą w muzeum historii żydów polskich...

boukun

Muzeum Historii Æydów Polskich