Muzeum Holokaustu: Niemcy stworzyli machinę zagłady, ale korzystali z części Polaków

Data: 2015-05-19 23:18:08
Autor: Przedstawiciel_narodu
Muzeum Holokaustu: Niemcy stworzyli machinę zagłady, ale korzystali z części Polaków
Waszyngtońskie Muzeum Holokaustu, w komentarzu do słów szefa FBI Jamesa
Comeya, wskazało na wiele przypadków współdziałania Polaków z Niemcami w
zagładzie Żydów. Główną odpowiedzialnością za Holokaust muzeum obarczyło
nazistowskie Niemcy. Przypomniano, że 6,5 tysiącom Polaków nadano tytuł
"Sprawiedliwy wśród Narodów Świata" - najwięcej ze wszystkich narodów, ale z
drugiej strony wytknięto antysemityzm i pogromy.

W opublikowanym 1 maja, ale nie nagłaśnianym wcześniej oświadczeniu,
rzecznik Muzeum Holokaustu Andrew Hollinger stwierdził, że antysemityzm w
Polsce narastał jeszcze przed II wojną światową. Przypomniał, że Polska była
poddana brutalnej niemieckiej okupacji, że zamordowano dziesiątki tysięcy
polskich księży, polityków i intelektualistów, i że podczas wojny zginęło
ponad 2,5 miliona Polaków nie będących Żydami.

Hollinger napisał, że to Niemcy stworzyli w Polsce machinę zagłady w postaci
gett i obozów koncentracyjnych, ale korzystali z pomocy części polskich
policjantów albo pracowników kolei w ochronie w gettach i transporcie do
centrów zagłady.

"Pojedynczy Polacy często pomagali w identyfikacji, denuncjowali i
wyłapywali ukrywających się Żydów. Często stosowali wobec nich szantaż i
plądrowali żydowską własność" - pisze rzecznik Muzeum Holocaustu.

W dalszej części oświadczenia przypomina też o pogromach ludności żydowskiej
na terytorium Polski, ale też o ratowaniu Żydów przez Polaków, mimo że było
to zagrożone karą śmierci. Hollinger przypomina działalność Żegoty oraz
fakt, że Instytut Yad Vashem nadał ponad 6,5 tysiącom Polaków tytuł
"Sprawiedliwy wśród Narodów Świata" - najwięcej ze wszystkich narodów.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Muzeum-Holocaustu-Polacy-ratowali-Zydow-choc-bylo
-wiele-przypadkow-denuncjacji,wid,17550014,wiadomosc.html?ticaid=114e4f&_ticrsn=3

Oto, do czego doprowadzili Kwaśniewski i Komorowski...

 ~( 8 godzin i 17 minut temuTo już przechodzi ludzkie pojęcie !!! Jak możecie ??? !!! :((( ... Polacy
mordowali , plądrowali ... a nieliczni pomagali ??? LITOŚCI !!! A może
powiecie coś na temat Waszych granatowych ??? Za X lat napiszecie może , że
to byli Polacy ??? W Jedwabne , też Nas wrabiacie ( w sumie już
wrobiliście ) ... a prawda o tym jest zgoła inna ... TO NIEMCY TAM ZABIJALI
!!! Dlaczego nie godzicie się na ekshumację ??? Bo by wyszło , że pierwsi
zginęli od niemieckich kul ??? Dlaczego nie są dopuszczani Nasi historycy do
głosu , którzy obalili kłamstwo jedwabieńskie ??? Polecam wykład "Żydzi
przeciw Żydom " prof. Nowaka !!! TAM JEST PRAWDA !!!Ocalali Żydzi mówili ,
że bardziej się bali granatowych , niż SSmanów !!! Jeden z nich wlasną
rodzinę zaprowadził na śmierć , żeby target wyrobić !!! Jedn z nich własnych
rodziców powiesił , żeby się przypodobać kochankowi z SS !!! ZGROZA !!! A o
Polakach sie bardzo dobrze wypowiadali !!! :(((

 ~:( 7 godzin i 33 minut temuDlaczego w tym raporcie nie ma wzmianki o tym jak naród żydowski wskazywał
rosjanom gdzie się kryją polacy, którzy potem byli rozstrzeliwani ? Często
też sami żydzi zabijali polaków aby się przypodobać ruskim. Jeśli już pisać
raport to rzetelnie.

 ~Dziadek 7 godzin i 42 minut temuI co na to Pan prezydent Komorowski ? Warto używać takich sformułowań jak te
z 2011 w Jedwabnem ? Prezydent powinien prowadzić politykę państwa a ta
zabrania takich uogólnień z których później inne narody mogą korzystać by
prowadzić swoja politykę niekorzystną dla nas.

Data: 2015-05-19 16:11:32
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 19 maja 2015 23:18:08 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
[...]

Niemcy stworzyli system doskonały. Polak wydający Żyda zatrzymywał dla siebie majątek wydanego. Dodatkowo system dawał mu gwarancję że wydany nigdy się o ten majątek nie upomni. Nie wszystko jednak poszło jak po maśle i po wojnie zaczęli odnajdywać się wydani na śmierć Żydzi. W bardzo krótkim okresie czasu po zakończeniu wojny w Polsce zniknęło kilkaset tysięcy Żydów. To jest fakt historyczny. To o to Żydzi mają żal do Polaków. I kurwa nikomu przez gardło nie przechodzi powiedzieć "przepraszam". O tym że wypadało by oddać to co wtedy Żydzi stracili przez grzeczność nie wspomnę.

Data: 2015-05-20 11:14:32
Autor: T.
W dniu 2015-05-20 o 01:11, kogutek444@gmail.com pisze:
W bardzo krótkim okresie czasu po zakończeniu wojny w Polsce zniknęło kilkaset tysięcy Żydów. To jest fakt historyczny.

Jakieś źródło? I dlaczego mieliby mieć żal do Polaków, skoro wyjechali?
T.

Data: 2015-05-20 11:53:00
Autor: donek999bronek
użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

Niemcy stworzyli system doskonały. Polak wydający Żyda zatrzymywał dla siebie majątek wydanego. Dodatkowo system dawał mu gwarancję że wydany nigdy się o ten majątek nie upomni.

Czy w 39r. na wschodniej granicy RP, żyd wydający oficera polskiego też mógł zatrzymać jego majątek?

http://socjologiakrytyczna.blog.onet.pl/2011/04/01/kogo-musza-przeprosic-zydzi/

Data: 2015-05-20 15:55:53
Autor: Przedstawiciel_narodu
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

[...]

Ja pierdolę, tego by nawet Michnik nie wymyślił... Prawisz jak jaki zajadły syjonista...

Data: 2015-05-20 10:34:51
Autor: kogutek444
W dniu środa, 20 maja 2015 15:55:57 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:

> [...]

Ja pierdolę, tego by nawet Michnik nie wymyślił... Prawisz jak jaki zajadły syjonista...

Mało mnie interesuje co wymyśla Michnik albo jakie masz zdanie. Przed prawdą historyczną nie da się uciec. Było tak jak to w skrócie opisałem.

Data: 2015-05-20 21:01:46
Autor: Przedstawiciel_narodu
> [...]

Mało mnie interesuje co wymyśla Michnik albo jakie masz zdanie. Przed prawdą historyczną nie da się uciec. Było tak jak to w skrócie opisałem.

Łżesz i wymyślasz, nic takiego nie miało miejsca, a już na pewo nie ma powodu, by takie brednie rozpowszechniać... No chyba, że chce się wyłudzić 65 mld dolarów od twoich dzieci...

Data: 2015-05-20 13:36:01
Autor: kogutek444
W dniu środa, 20 maja 2015 21:01:47 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:

> [...]

Łżesz i wymyślasz, nic takiego nie miało miejsca, a już na pewo nie ma powodu, by takie brednie rozpowszechniać... No chyba, że chce się wyłudzić 65 mld dolarów od twoich dzieci...

Oczywiście że miało coś takiego miejsce. Ale oczywiście jak się wie to lepiej udawać ze nic takiego nie było. Kilkaset tysięcy Żydów po zakończeniu wojny rozpłynęło się w powietrzu. Byli i nie ma. Niemcy mordowali z pobudek ideologicznych. Po wojnie w Polsce Żydzi znikali bo upominali się o swoje. Cała Europa Zachodnia rozliczyła szmalcowników. W Polsce władza im odpuściła. Poza tym jak rozliczać jak ofiary się nie skarżyły. 65 miliardów dolarów to niska kwota za rozliczenie się z przeszłością. Jak byś był ciekawy to obozy koncentracyjne nie były niemieckim wynalazkiem. Polacy je stworzyli dla radzieckich jeńców wojennych. Niemcy tylko rozwinęli pomysł o komory gazowe i krematoria. Fakt że kasy mieli więcej. Polacy zwyczajnie nie dawali jeńcom jeść. To nie Niemcy, Anglicy, Rosjanie, Ukraińcy, Polacy itd do wyczerpania mieszkańców wszystkich państw. To ludzie zabijali innych ludzi. Narodowość nie ma żadnego znaczenia. Ludzie zabijają się dla władzy i pieniędzy.

Data: 2015-05-20 23:01:48
Autor: Przedstawiciel_narodu
> [...]

Oczywiście że miało coś takiego miejsce. Ale oczywiście jak się wie to lepiej udawać ze nic takiego nie było. Kilkaset tysięcy Żydów po zakończeniu wojny rozpłynęło się w powietrzu.

Idź ty w pizdu z twoimi rewelacjami... Jedno jest pewne, że żydowskie NKWD i UB mordowało bazkarnie Polaków i to, że Polska do dzisiaj jest pod żydowską okupacją...

Data: 2015-05-20 14:23:42
Autor: kogutek444
W dniu środa, 20 maja 2015 23:01:48 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:

> [...]

Idź ty w pizdu z twoimi rewelacjami... Jedno jest pewne, że żydowskie NKWD i UB mordowało bazkarnie Polaków i to, że Polska do dzisiaj jest pod żydowską okupacją...

Oni się tylko mścili i mszczą za to co im Polacy zrobili w czasie wojny. Nie można nikomu odmówić prawa do zemsty. Na zachodzie w takiej Francji też były  sytuacje że szmalcownicy wydawali Żydów. Ale po wojnie Francuzi dokonali na wielu szmalcownikach samosądów, stąd we francuskich statystykach z tamtych lat dużo samobójstw odnotowanych przez Policję. A po unormowaniu sytuacji sprawami zajęły się sądy. We Francji przed wojną żyło sporo Żydów i do Francuzów nic dzisiaj nie mają. Zagrabione majątki zostały zwrócone a winni ukarani.

Data: 2015-05-20 23:12:38
Autor: andal
On Wed, 20 May 2015 14:23:42 -0700, kogutek444 wrote:

Oni się tylko mścili i mszczą za to co im Polacy zrobili w czasie wojny.

kurewski narod ktory msci sie za przygarniecie gdy wszyscy inni

ich wypedzaja na poniewierke poprzez wieki

dla parcha tylko mamona jest bogiem

dla mamony zyje, dla mamony sami nawzajem sie niszcza

Data: 2015-05-21 06:57:00
Autor: szklanynocnik
[...]

Dlatego trzeba spuścić Antoniego ze smyczy i rozliczyć:
https://www.youtube.com/watch?v=whWCsn9hiIE

Bo: Nie można nikomu odmówić prawa do zemsty.

:)

Data: 2015-05-21 11:36:13
Autor: Przedstawiciel_narodu
> [...]

okupacją...

Oni się tylko mścili i mszczą za to co im Polacy zrobili w czasie wojny.

Tyś chyba żydziak jaki syjonista... Przed wojną zbrodniarz Piłsudski dał Żydom absolutną władzę nad Polakami, sanacja to był system żydowski, Żydzi już wtedy gnębili Polaków i byli uprzywilejowani, od czasu zamachu majowego.m To za co się kurwa nad Polakami mścili i mszczą do dzisiaj ich resortowe dzieci? Gdzie im kurwa lepiej było, jak nie w Judeopolonii?
Spierdalaj mi z takimi tekstami ode mnie...

Data: 2015-05-21 03:02:22
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 21 maja 2015 11:36:13 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:

> [...]

Spierdalaj mi z takimi tekstami ode mnie...

Prawda w oczy kole. Twój papcio czy dziadek był szmalcownikiem?

Data: 2015-05-21 12:13:34
Autor: Przedstawiciel_narodu
[...]

Wyszło żydło z wora...

Data: 2015-05-21 06:44:22
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 21 maja 2015 12:13:34 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:

> Prawda w oczy kole. Twój papcio czy dziadek był szmalcownikiem?

Wyszło żydło z wora...

Ano wyszło. Zachowujesz się jak goniony złodziej co krzyczy łapać złodzieja. Coś ci bardzo Żydzi nie pasują. Może dlatego że kiedyś przyjdą i upomną się od ciebie o swoje. Kto wie, kto wie. Oczywiście ciebie za to co ojciec albo dziadek zrobił winić nie można. Ale kasę trzeba będzie oddać. U Niemców zawsze biurokracja była na najwyższym poziomie. Ksiąg wieczystych nie niszczyli. Sporo się można z nich dowiedzieć. Na okoliczność zwrotu czegokolwiek Żydom śpię spokojnie. Jak któryś z nich do mnie zagada to usłyszę dzień dobry panu panie kogutek. Ładna pogoda. A do potomków szmalcowników przyjdzie adwokat z kwitem że mają sporo kasy do oddania. To się musi stać bo wymaga tego sprawiedliwość dziejowa.

Data: 2015-05-21 16:24:17
Autor: Chiron

Użytkownik <kogutek444@gmail.com> napisał w wiadomości news:08af0aa0-dda1-45ae-bd31-66726e972526googlegroups.com...

> [...]

Ano wyszło. Zachowujesz się jak goniony złodziej co krzyczy łapać złodzieja. Coś ci bardzo Żydzi nie pasują. Może dlatego że kiedyś przyjdą i upomną się od ciebie o swoje. Kto wie, kto wie. Oczywiście ciebie za to co ojciec albo dziadek zrobił winić nie można. Ale kasę trzeba będzie oddać. U Niemców zawsze biurokracja była na najwyższym poziomie. Ksiąg wieczystych nie niszczyli. Sporo się można z nich dowiedzieć. Na okoliczność zwrotu czegokolwiek Żydom śpię spokojnie. Jak któryś z nich do mnie zagada to usłyszę dzień dobry panu panie kogutek. Ładna pogoda. A do potomków szmalcowników przyjdzie adwokat z kwitem że mają sporo kasy do oddania. To się musi stać bo wymaga tego sprawiedliwość dziejowa.

===============================

Problem w tym, że oni chca przejąć mienie ludzi- Żydów, którzy_zmarli_bezpotomnie skutkiem działań Adolfa H. Czy ty to w ogóle kumasz?

--

Chiron

Data: 2015-05-21 16:29:03
Autor: Przedstawiciel_narodu
> [...]

Wyszło żydło z wora...

Ano wyszło. Zachowujesz się jak goniony złodziej co krzyczy łapać złodzieja.

Fajnie to brzmi, goniony złodziej przez żydoubeka z GWna... Kto ci na głowę nasrał? Akurat od sanacji to Polacy wyłącznie są ofiarami żydowskich prześladowań durniu!

Data: 2015-05-21 16:36:07
Autor: Przedstawiciel_narodu
> [...]

Ano wyszło. Zachowujesz się jak goniony złodziej co krzyczy łapać złodzieja. Coś ci bardzo Żydzi nie pasują. Może dlatego że kiedyś przyjdą i upomną się od ciebie o swoje. Kto wie, kto wie. Oczywiście ciebie za to co ojciec albo dziadek zrobił winić nie można. Ale kasę trzeba będzie oddać. U Niemców zawsze biurokracja była na najwyższym poziomie. Ksiąg wieczystych nie niszczyli. Sporo się można z nich dowiedzieć. Na okoliczność zwrotu czegokolwiek Żydom śpię spokojnie. Jak któryś z nich do mnie zagada to usłyszę dzień dobry panu panie kogutek. Ładna pogoda. A do potomków szmalcowników przyjdzie adwokat z kwitem że mają sporo kasy do oddania. To się musi stać bo wymaga tego sprawiedliwość dziejowa.

Nie zastanowiło cię nigdy, skąd żydki mieli majątki? Skąd mają majątki dzisiaj, dzisiejszy nowobogaccy? Ano z kradzieży, uwłaszczyli się po okrągłym stokle na majątku narodowym Polaków, nazywając to złodziejstwo prywatyzacją. A spróbuj im za 20, 30 lat te ukradzione zabrać... To za 100 lat przyjdą ich potomkowie i zaczną krzyczeć, aj, waj, oddajcie nam nasze majątki. Już nikt nie będzie dochodził, że ich ojcowie je od Polaków ukradli i zawłaszczyli... Tak samo było z majątkami przedwojennymi Żydów... Nikt nie dochodzi dzisiaj, jak je ojcowie i przodkowie dzisiajszych spadkobierców nabyli..., nawet nie pokazują kwitów, obligatoryjnie, i to żadni spadkobiercy, tylko nowojorski kahał skubie narody które sę dają...

Data: 2015-05-21 08:37:10
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 21 maja 2015 16:36:08 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:

> [...]

Nie zastanowiło cię nigdy, skąd żydki mieli majątki? Skąd mają majątki dzisiaj, dzisiejszy nowobogaccy? Ano z kradzieży, uwłaszczyli się po okrągłym stokle na majątku narodowym Polaków, nazywając to złodziejstwo prywatyzacją. A spróbuj im za 20, 30 lat te ukradzione zabrać... To za 100 lat przyjdą ich potomkowie i zaczną krzyczeć, aj, waj, oddajcie nam nasze majątki. Już nikt nie będzie dochodził, że ich ojcowie je od Polaków ukradli i zawłaszczyli... Tak samo było z majątkami przedwojennymi Żydów... Nikt nie dochodzi dzisiaj, jak je ojcowie i przodkowie dzisiajszych spadkobierców nabyli..., nawet nie pokazują kwitów, obligatoryjnie, i to żadni spadkobiercy, tylko nowojorski kahał skubie narody które sę dają....

Dobre pytanie skąd mieli. Zapewne ukradli chłopom pańszczyźnianym. Gromadzili swoje majątki przez tysiąc lat. Przez tysiąc lat rozważnie inwestowali pieniądze. Wspomagali się. Stąd jak nadszedł czas rewolucji przemysłowej mieli pieniądze na budowę fabryk. A jak mieli fabryki to z górki mieli. Tylko nie pisz że w fabrykach okradali robotników bo ci te twoje kaprawe oczka wybiję opisami co robili dla robotników. Poza tym Polacy mieszkają w Polsce niewiele dłużej niż Żydzi. Też mogli oszczędzać, rozważnie wydawać pieniądze, dobrze inwestować i w XX wiek wejść z fabrykami.

Data: 2015-05-21 18:35:42
Autor: Przedstawiciel_narodu
> [...]

Dobre pytanie skąd mieli. Zapewne ukradli chłopom pańszczyźnianym. Gromadzili swoje majątki przez tysiąc lat.

Czyli 1000 lat okradali Polaków...
Po wojnie, na krótko, sprawiedliwości stało się zadość... Niedobrze się stało, że żydki okradli Polaków ponownie przy okrągłym stole. Na szczęście nie ma spadkobierców złodziei przedwojennych...

Data: 2015-05-21 09:39:02
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 21 maja 2015 18:35:42 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:

> [...]

Po wojnie, na krótko, sprawiedliwości stało się zadość... Niedobrze się stało, że żydki okradli Polaków ponownie przy okrągłym stole. Na szczęście nie ma spadkobierców złodziei przedwojennych...

Z czego i w jaki sposób okradali polskiego niewolnika zwanego chłopem pańszczyźnianym jak on nic nie miał.

Data: 2015-05-22 14:51:17
Autor: Przedstawiciel_narodu
[...]

Nie miał, bo go stale państwo szlachta, także ta szlachta mojżeszowa okradała i za parobków miała. Dopiero Ruski dał chłopom wolność i przywrócił na krótko sprawiedliwość...

Data: 2015-05-21 16:15:52
Autor: andal
On Thu, 21 May 2015 16:36:07 +0200, Przedstawiciel_narodu wrote:

> [...]

nasze majątki. Już nikt nie będzie dochodził, że ich ojcowie je od
Polaków ukradli i zawłaszczyli... Tak samo było z majątkami
przedwojennymi ĹťydĂłw... Nikt nie dochodzi dzisiaj, jak je ojcowie i
przodkowie dzisiajszych spadkobierców nabyli..., nawet nie pokazują
kwitów, obligatoryjnie, i to żadni spadkobiercy, tylko nowojorski kahał
skubie narody które sę dają...

boukun, tego huja rozumu nie nauczysz

Data: 2015-05-21 09:31:13
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 21 maja 2015 18:16:01 UTC+2 użytkownik andal napisał:

> [...]
> przodkowie dzisiajszych spadkobierców nabyli..., nawet nie pokazują
> kwitów, obligatoryjnie, i to żadni spadkobiercy, tylko nowojorski kahał

Mamy następnego objawionego syna szmalcownika.

Data: 2015-05-21 18:38:30
Autor: Przedstawiciel_narodu
Muzeum Holokaustu: Niemcy stworzyli machinę zagłady, ale korzystali z części Polaków
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

boukun, tego huja rozumu nie nauczysz

Mamy następnego objawionego syna szmalcownika.

Ty jesteś jak widać synem żydowskiego policjanta z getta...

http://www.upadeknarodu.cba.pl/zydowska-policja.html

Data: 2015-05-21 09:47:22
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 21 maja 2015 18:38:30 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:

> Mamy następnego objawionego syna szmalcownika.

Ty jesteś jak widać synem żydowskiego policjanta z getta...

http://www.upadeknarodu.cba.pl/zydowska-policja.html

Nie , nie jestem synem żydowskiego policjanta z getta. Ojciec całą wojnę spędził w Anglii. Boisz się że przyjdzie ktoś i spyta co w wojnę robił twój ojciec albo dziadek. Nie bój się. Nie miałeś z tym nic wspólnego. Nawet nie skorzystałeś że dostał kasę za wydanie Żydowskiej rodziny. Ktoś tak głupi jak ty może być tylko dzieckiem alkoholika. Co zarobił twój stary na Żydach to od razu przepił.

Data: 2015-05-21 18:55:42
Autor: niebieski
W dniu 21.05.2015 18:47, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Ale przyznasz, że żydzi sami się wyłapali?

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka – wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

Data: 2015-05-21 11:45:54
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 21 maja 2015 18:55:46 UTC+2 użytkownik niebieski napisał:

> [...]

a znienawidził to, co normalny człowiek kocha
- i świetnie można w socjalizmie żyć!" E.Kuzniecow

Brak czynnego i biernego oporu Żydów jest dla mnie niezrozumiały. To że się wyznaje jakąś religię nie czyni z człowieka tchórza. Nie jest wstydem czegoś nie wiedzieć. Nie wstydzę się ze nie wiem dlaczego byli tacy ulegli nawet jak wiedzieli że nie mają szansy na przeżycie. Klika lat po wojnie stworzyli swoje państwo i jako jego obywatele potrafią się tak napierdalać ze aż miło popatrzeć. Nawet jak młodzi organizowali Powstanie w Getcie Warszawskim to starsi im to odradzali. Dla mnie normalną sytuacją jest że w sytuacji bez wyjścia nie wolno tanio sprzedać skóry. A może nie jako Żydzi a jako Polacy, bo oni przecież byli Polakami, nie chcieli żeby okupant w razie strat w getcie nie mścił się na innych Polakach nie będących Żydami. Powstanie w getcie wywołało represje na Polakach żyjących poza gettem. Nie mam zielonego pojęcia dlaczego wtedy tak się stało jak się stało. Żyję w Łodzi. Przed wojną w Łodzi Żydzi byli obywatelami takiej samej kategorii jak Polacy i Niemcy. Było mało bogatych i dużo biednych Żydów. Tak samo było wśród Polaków i Niemców. Znam lub znałem wielu ludzi którzy żyli w przedwojennej Łodzi. Praktycznie każdy znał język Żydów. Żydzi w łodzi nie byli źle postrzegani. To byli koledzy i koleżanki z podwórka, szkoły, sąsiedzi, koledzy z pracy, narzeczeni. Były małżeństwa we wszelkiej możliwej konfiguracji wynikającej z tego ze Łódź była miastem wielonarodowym. Jak ogłoszono w 39 mobilizację to szli do wojska jak wszyscy. Walczyli w wojnie obronnej, byli żołnierzami wszystkich armii polskich jakie brały udział w II Wojnie Światowej. I teraz jakieś popierdolone grupy narodowe uważają że byli i są ludzmi drugiej kategorii. Ja się na to nie godzę.

Data: 2015-05-21 19:01:08
Autor: Przedstawiciel_narodu
> [...]

Nie , nie jestem synem żydowskiego policjanta z getta. Ojciec całą wojnę spędził w Anglii. Boisz się że przyjdzie ktoś i spyta co w wojnę robił twój ojciec albo dziadek. Nie bój się. Nie miałeś z tym nic wspólnego. Nawet nie skorzystałeś że dostał kasę za wydanie Żydowskiej rodziny. Ktoś tak głupi jak ty może być tylko dzieckiem alkoholika. Co zarobił twój stary na Żydach to od razu przepił.

Złodziei żydowskich nie wpuszczam do swojego domu. Mój dom, moja świątynia..., synu żydowskiego policjanta z getta...

Data: 2015-05-21 11:56:46
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 21 maja 2015 19:01:08 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:

> [...]

Złodziei żydowskich nie wpuszczam do swojego domu. Mój dom, moja świątynia..., synu żydowskiego policjanta z getta...

Zastanów się czy ten twój dom nie należał kiedyś do kogoś innego. I jest twój bo twój ojciec albo dziadek wydal prawowitego właściciela na śmierć żeby przejąć jego dom. W takiej sytuacji dom nie jest twój i spadkobiercy pierwotnego właściciela mają pełne prawo cie z niego wypierdolić. Zobaczysz że Polska zapłaci 60 miliardów dolarów. Zapłacimy tylko dlatego żeby nie wyciągać na światło dzienne zbrodni jakich dopuścili się Polacy w czasie wojny. Polacy wydający za kasę na śmierć polskich Żydów pomimo że nie pociągali za cyngiel ani nikogo nie zagazowali są takimi samymi zbrodniarzami wojennymi jak Niemcy biorący udział w ostatecznym  rozwiązaniu kwestii żydowskiej.

Data: 2015-05-21 21:12:29
Autor: Przedstawiciel_narodu
> [...]

świątynia..., synu żydowskiego policjanta z getta...

Zastanów się czy ten twój dom nie należał kiedyś do kogoś innego.

Nire żydziaku, mój dom wybudowałem od 1991 roku własnymi rękami...
Tego żydziaku nie uda wam się ukraść i wyłudzić...

https://www.youtube.com/watch?v=nUudt_2V8vs
https://www.youtube.com/watch?v=f8FR2K5-3_w

Data: 2015-05-21 12:47:38
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 21 maja 2015 21:12:30 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:

> [...]

Nire żydziaku, mój dom wybudowałem od 1991 roku własnymi rękami....
Tego żydziaku nie uda wam się ukraść i wyłudzić...

Wiesz że nie jestem w stanie tego sprawdzić. Nie wątpię że jesteś wkurwiony bo po dziewięćdziesiątym dolary i złoto mocno się w Polsce zdewaluowały i tego co zajebane przez papcia wydanym Niemcom Żydom nie wystarczyło na zbudowanie.

Data: 2015-05-21 14:26:23
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 21 maja 2015 22:24:42 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:

> Wiesz że nie jestem w stanie tego sprawdzić. Nie wątpię że jesteś > wkurwiony bo po dziewięćdziesiątym dolary i złoto mocno się w Polsce > zdewaluowały i tego co zajebane przez papcia wydanym Niemcom Żydom nie > wystarczyło na zbudowanie.

Złodziejami są syjoniści i banksterzy i choćbyś się zesrał żydziaku, nie wyłudzisz już nic więcej od Polaków...

To raczej ty masz problem. Nie sprzedasz żadnego Żyda. Mogę ci jedyne współczuć bo jesteś strasznie niedowartościowany. To co wypisujesz o Żydach kwalifikuje cie minimum na to żebyś od nich dostał ostre mordobicie. A oni czytają co wypisujesz i nie reagują. Jesteś dla nich wart mniej niż gówno pod podeszwą. I to jest piękne.

Data: 2015-05-21 22:24:41
Autor: Przedstawiciel_narodu

Data: 2015-05-22 14:51:47
Autor: Przedstawiciel_narodu
> [...]

mordobicie. A oni czytają co wypisujesz i nie reagują. Jesteś dla nich
wart mniej niż gówno pod podeszwą. I to jest piękne.

Nie ja mam problem, tylko ty żydziaku... Pewno jesteś synalkiem
Brystygierowej czy innegon Żyda z UB, kata Polaków... To co wypisujesz o
Polakach, kwalifikuje się co najmniej na to, żebyś dostał od nich po
mordzie...

Doucz się o oprawcach Polaków

http://www.historia.uwazamrze.pl/artykul/858228
http://www.prawy.pl/wiara/5475-w-prl-zydzi-stanowili-wiekszosc-kadry-kierowniczej

Marzy ci się, żeby oprawcy żydowscy z UB nadal torturowali Polaków?

Data: 2015-05-22 04:19:36
Autor: kogutek444

Data: 2015-05-20 23:06:56
Autor: andal
On Wed, 20 May 2015 13:36:01 -0700, kogutek444 wrote:

 Ludzie zabijają się dla władzy i pieniędzy.

nie ludzie tylko zydzi

parch sprzeda skore zmatki i ojca

a syna sprzeda w niewole

jak zrobiono z Jozefem

Data: 2015-05-20 09:59:49
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-19 o 23:18, Przedstawiciel_narodu pisze:
[...]

Dlaczego nie wybudują również muzeum Holokaustu Indian Północnoamerykańskich? Czy te bandziory w ogóle maja prawo oceniać innych pod tym względem? Może zanim zaczną krytykować innych powinni odebrać pośmiertnie te "Medale Honoru" za mordowanie niewinnych tubylców na terenie Ameryki Północnej..

Data: 2015-05-20 11:12:37
Autor: T.
[...]

Ciekaw jestem, gdzie mogę znaleźć cokolwiek na temat roli Policji Żydowskiej w gettach, która odegrała podstawową rolę w eksterminacji rodaków. Podobno w warszawskim gettcie było tylko ok. 300 Niemców na etatach. Reszta pomagierów to byli Żydzi.
T.

Muzeum Holokaustu: Niemcy stworzyli machinę zagłady, ale korzystali z części Polaków