Muzyczny TOP 10 Youtube.pl

Data: 2010-12-30 17:11:22
Autor: Marcin Rolicki
Muzyczny TOP 10 Youtube.pl
TOP 10 najczęściej oglądanych teledysków telewizji Youtube.pl. Ranking jest
wielce zaskakujący, nie ma tam tych, co byśmy się spodziewali będą w tym rankingu.

1. Sokół i Pono - Będę brał cię w aucie
  12 mln odsłon

2. Feel - Jak anioła głos
  10 mln odsłon

3. Paulla  - Od dziś
  9 mln 900 tys. odsłon

4. Mrozu - Miliony Monet
  6 mln 200 tys. odsłon

5. WWO - W wyjatkowych okolicznościach
  6 mln odsłon

6. Paulla - Prosto w serce     5 mln odsłon

7. Sumptuastic - Kołysanka
  5 mln odsłon

8. Marek Grechuta - Dni, których nie znamy
  4 mln 900 tys. odsłon

9. Doda - Nie daj się
  4 mln 260 tys. odsłon

10. Jamal - Policeman
  4 mln 100 tys. odsłon

* Sumaryczna wartość dla każdego utworu

Data: 2010-12-31 08:24:37
Autor: Sławek Maculewicz
Muzyczny TOP 10 Youtube.pl
Dnia 30-12-2010 o 18:11:22 Marcin Rolicki <mn.rolicki@gazeta.skasuj-to.pl>  napisał(a):

TOP 10 najczęściej oglądanych teledysków telewizji Youtube.pl. Ranking  jest
wielce zaskakujący, nie ma tam tych, co byśmy się spodziewali będą w tym  rankingu.

No nie wiem - mniej więcej takiego zestawu się spodziewałem.

Zaskoczył mnie natomiast (pozytywnie) Grechuta.

--
Brak sygnaturki.

Data: 2011-01-02 19:45:50
Autor: Marcin Rolicki
Muzyczny TOP 10 Youtube.pl
No nie wiem - mniej więcej takiego zestawu się spodziewałem.

Przy tym rankingu należy się widzowi zastanowić jakim sposobem w koncertach
Sylwestrowych znaleźli się w prywatnym Polsacie i TVP dziwni wykonawcy jak:
Lesz (TVP), Węgrowska (Polsat), Maleńczuk (Polsat), Volver (TVP), Leszcze
(TVP), Urbańska (Polsat) (prywatnie żona Janusza Józefowicza) itd. W
internecie ich dzieli od najlepszych 10-krotnie mniejszy wynik.

Data: 2010-12-31 11:41:36
Autor: Wampir Energetyczny
Muzyczny TOP 10 Youtube.pl
W dniu 30-12-2010 18:11, Marcin Rolicki pisze:
TOP 10 najczęściej oglądanych teledysków telewizji Youtube.pl. Ranking jest
wielce zaskakujący, nie ma tam tych, co byśmy się spodziewali będą w tym rankingu.

a kogo byscie sie spodziewali?

Data: 2010-12-31 14:49:51
Autor: Uncle Pete
Muzyczny TOP 10 Youtube.pl
a kogo byscie sie spodziewali?

Zapewne tego: http://www.youtube.com/watch?v=YOQNMsGDe0I
Ale reżimowy Youtube zawłaszczony przez żydokomunę zafałszował wyniki ;)

Piotr

Muzyczny TOP 10 Youtube.pl