Muzyczny telefon

Data: 2010-03-06 05:15:14
Autor: Jasko Bartnik
Muzyczny telefon
Witam.

Chyba bardziej z ciekawości niż chęci natychmiastowego zakupu chciałem
Grupę podpytać o muzyczne telefony. Pod pojęciem "muzyczny" wcale nie
rozumiem obsługi RDS w radiu, pierdyliona guzików do przewijania,
odtwarzania i czego tam jeszcze, czy też jakichś systemów True Bass
Maxi Ultra Enhancer. Najbardziej zależy mi na "doznaniach muzycznych"
i raczej zwracam się do ludzi z odpowiednim bagażem doświadczenia w
tej dziedzinie (słuchanie techno na Nokii to zdecydowanie zbyt mało).
Do tej pory najlepiej wypadł iPhone, zaopatrzony w całkiem niezły DAC
Wolfsona... który na pewno pokazałby swoje pełne możliwości, gdyby nie
ograniczenia samego iPhona. Mile widziane wyjście optyczne na wzór
iRiver'a.

Jakieś propozycje? Poza naturalnym dla Polaków "bez sensu, ale po
co?", bo każdy ma swoje zboczenia... a ja akurat mam zboczenie
muzyczne :)

--
Pozdrawiam,
Jan Bartnik

Data: 2010-03-06 18:16:34
Autor: Piotr M
Muzyczny telefon
Dnia 06-03-2010 o 14:15:14 Jasko Bartnik <jasko_bartnik@op.pl> napisał(a):

Grupę podpytać o muzyczne telefony. Pod pojęciem "muzyczny"

Suchy termin, segment, wyprodukowany przez marketing.
Zresztą nieudanie.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-03-07 10:22:00
Autor: J.F.
Muzyczny telefon
On Sat, 6 Mar 2010 05:15:14 -0800 (PST),  Jasko Bartnik wrote:
[...]

Ja tam nie wiem, ale wydaje mi sie ze DAC to wszystkie maja podobnie
dobre. A co inne sluchawki to nieco inne brzmienie.

Mile widziane wyjście optyczne na wzór iRiver'a.

A nie lepiej radio/wzmacniacz z Bluetoothem ? J.

Data: 2010-03-08 06:17:54
Autor: Jasko Bartnik
Muzyczny telefon
On 7 Mar, 09:22, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Ja tam nie wiem, ale wydaje mi sie ze DAC to wszystkie maja podobnie
dobre. A co inne sluchawki to nieco inne brzmienie.

Ze sluchawkami oczywiscie racja, natomiast DACe sa mocno zroznicowane.

>Mile widziane wyjście optyczne na wzór iRiver'a.
A nie lepiej radio/wzmacniacz z Bluetoothem ?

Zastanawiam sie tylko czy to nie narzuci nadmiernych ograniczen na
transmitowany dzwiek. A swoja droga to wzmacniacz juz mam i nie
planuje w tej czesci dodatkowych wydatkow.

--
Pozdrawiam,
Jan Bartnik

Muzyczny telefon