Muzyczny telefon

Data: 2010-03-07 10:22:00
Autor: J.F.
Muzyczny telefon
On Sat, 6 Mar 2010 05:15:14 -0800 (PST),  Jasko Bartnik wrote:
Najbardziej zależy mi na "doznaniach muzycznych"
i raczej zwracam się do ludzi z odpowiednim bagażem doświadczenia w
tej dziedzinie (słuchanie techno na Nokii to zdecydowanie zbyt mało).
Do tej pory najlepiej wypadł iPhone, zaopatrzony w całkiem niezły DAC
Wolfsona...

Ja tam nie wiem, ale wydaje mi sie ze DAC to wszystkie maja podobnie
dobre. A co inne sluchawki to nieco inne brzmienie.

Mile widziane wyjście optyczne na wzór iRiver'a.

A nie lepiej radio/wzmacniacz z Bluetoothem ? J.

Data: 2010-03-08 06:17:54
Autor: Jasko Bartnik
Muzyczny telefon
On 7 Mar, 09:22, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Ja tam nie wiem, ale wydaje mi sie ze DAC to wszystkie maja podobnie
dobre. A co inne sluchawki to nieco inne brzmienie.

Ze sluchawkami oczywiscie racja, natomiast DACe sa mocno zroznicowane.

>Mile widziane wyjście optyczne na wzór iRiver'a.
A nie lepiej radio/wzmacniacz z Bluetoothem ?

Zastanawiam sie tylko czy to nie narzuci nadmiernych ograniczen na
transmitowany dzwiek. A swoja droga to wzmacniacz juz mam i nie
planuje w tej czesci dodatkowych wydatkow.

--
Pozdrawiam,
Jan Bartnik

Muzyczny telefon