Muzyka Pink Floyd jako nośnik antysemityzmu?

Data: 2010-10-02 09:18:14
Autor: mkarwan
Muzyka Pink Floyd jako nośnik antysemityzmu?
Data: 2010-10-02 09:45:12
Autor: `heÂŽsk
Muzyka Pink Floyd jako nośnik antysemityzmu?
On Sat, 2 Oct 2010 09:18:14 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

http://szygiel.salon24.pl/234585,muzyka-pink-floyd-jako-nosnik-antysemityzmu

 masz cos z glowa koles! przestan zalewac psp swoimi  antysemickimi bredniami. wracasz do kf.

Data: 2010-10-02 12:23:40
Autor: MH
wrote:

> http://szygiel.salon24.pl/234585,muzyka-pink-floyd-jako-nosnik-antysemityzmu

 masz cos z glowa koles! przestan zalewac psp swoimi  antysemickimi bredniami. wracasz do kf.

=============

Akurat ten wątek uważam za interesujący. I wcale nie są to brednie. Nie chowaj
głowy w piasek. Antysemityzm istnieje , i co najważniejsze jest kreowany przez
samych żydów. Nie bądź tak politycznie poprawny jak nasze ukochane mass media ,
które piszą że awanturę w samolocie wywołał amerykanin polskiego pochodzenia.
Telewizor se dupnij do KF'a.

MH

P.S. A co się tyczy antysemityzmu , niniejszym oświadczam że osobiście SRAM na
tą nację.

Data: 2010-10-02 23:26:05
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:7d75.00000a26.4ca7082cnewsgate.onet.pl...
Akurat ten wątek uważam za interesujący. I wcale nie są to brednie.

Ty kurwo faszystowska to muwisz?
Har har har zaraz wyjaram trawe
Tfu!

Data: 2010-10-06 22:15:50
Autor: ab.666
Muzyka Pink Floyd jako nośnik antysemityzmu?
Należy odróżniać antysemityzm; od potępienia działalność państwa Izreal.

ab.

Data: 2010-10-06 23:19:10
Autor: MH
Muzyka Pink Floyd jako nośnik antysemityzmu?
Należy odróżniać antysemityzm; od potępienia działalność państwa Izreal.

=========

Nie wiem do końca co masz na myśli. Zbyt lakoniczna odpowiedź z Twojej strony.
Wobec tego , nie pozostaje mi nic innego jak improwizacja w odniesieniu do sensu
Twojej wypowiedzi. Otóż określenie "ANTYSEMITYZMU" zostało wykreowane ni mniej
ni więcej jak przez rozproszoną po całym Świecie ludność określającą się
pochodzeniem żydowskim. Mało tego , Żydzi rezydujący w USA w okresie IIWŚ nie
uczynili NIC!! , by ratować/wspomóc swych ziomków. Po zakończeniu IIWŚ , po
upadku komunizmu w Europie , jadą z bezczelnymi żądaniami o finansowe
odszkodowania. Boszsz , szczyt bezczelności !! Nasi UKOCHANI sojusznicy nas tam
, że tak blokersko powiem nas OLALI i OSRALI !! BAA!!  Zachowanie żydowskich
wycieczek w Polsce.. Ich zachowanie wobec obsługi w samolotach LOT'u. Ostatni
eksces jest pamiętany , ale to nie jedyny..  Łatwo znajdziesz w sieci inne
przykłady. Ze swojej strony dodam , iż znam to z autopsii.. Otóż moja osada jest
ulokowana relatywnie niedaleko od obozu zagłady..  Wycieczki niestety nam się tu
pojawiają. Tego się nie da opisać..  I teraz UWAGA !!  Siedząc w barze hotelowym...
Rozpierducha totalna...  Wycieczka młodzieży wybranej.. Zwracam uwagę raz ,
gówniaż odpowiada "fuck you" , zwracam uwagę drugi raz , gówniarz podchodzi do
mnie z łysolem , który od razu wali do mnie "do you wanna have a problem?" Hmm ,
patrząc na gościa , widzę że jesteśmy z zupełnie innej kategorii wagowej ,
abstrahując od intelektualnej możliwości podjęcia dyskusji.. A zresztą po co ??
Hah , to jeszcze nie koniec !!  U owego "gościa" zauważyłem , przypięty od
strony dupska pistolet..  Dzwonię na Policję..  Są na miejscu w 5 minut..  Widać
że są po mojej stronie , tak samo wqvieni na tę bandę gnojków , ale zamiast
złapać za dupę agresorów , łagodzą sytuację..

A co się zaś tyczy państwa israel , jak i gdzie powstało , dlaczego dokonuje
dalszej bezprawnej ekspansji na "West Bank" ,  no toż do Pani Nędzy któż to robi
??  Chyba Żydzi ..  A może się mylę ?? Czyli co ?? jestem antysemitą !!

Itd. , itd. , itp...  I weź nawet nie staraj się bronić tych BANDYTÓW.

MH

Data: 2010-10-07 22:37:01
Autor: ab.666

"MH" <logiznam@op.pl> wrote in message

Nie wiem do końca co masz na myśli. Zbyt lakoniczna odpowiedź z Twojej
strony.

Anty-semityzm = niechęć, nienawiść, pogarda itp. do Żydów.
Anty-izraelizm = potępienie polityki państwa Izrael.

Tego się nie da opisać..  I teraz UWAGA !!  Siedząc w barze hotelowym...
Rozpierducha totalna...  Wycieczka młodzieży wybranej.. Zwracam uwagę raz
,
gówniaż odpowiada "fuck you"

Możliwe. Myślę, że na takie wycieczki, wybierają się ichnie odpowiedniki
polskich narodowców, moherów i innych weszpolaków... więc zachowanie masz
podobne do zachowań "prawdziwych polaków-katolików"...  ja znam kilkunastu,
może ze 20 żydów; są tacy jak każdy inny naród, czyli: jedni na poziomie,
inni bez poziomu... jedni fajni, inni mniej, bardzo mniej fajni...

ab.

Data: 2010-10-02 23:25:02
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i86mbi$uka$1news.onet.pl...
http://szygiel.salon24.pl/234585,muzyka-pink-floyd-jako-nosnik-antysemityzmu

mkarwana pojebalo na amen
teraz wierzem rze mkarwan to pojebany na amen rzydowski dupek
a wiara czyni cuda

Muzyka Pink Floyd jako nośnik antysemityzmu?