Muzyka na Androidzie, jak?

Data: 2014-02-11 18:48:14
Autor: ToMasz
Muzyka na Androidzie, jak?
z CD muzyki do telefonu.
sobie ściągnij mp3 z netu. zero problemów, a jak masz oryginały to się rozgrzesz sam.
W sieci jest od groma konwerterów
najlepszym konwerterem jest LAME. tyle że on raczej jest obsługiwany z... "lini komend" czy jak to się w windowsie nazywa. na 100% znajdziesz do LAME "nakładkę" w którą można klikać.
Wiele lat temu ja miałem taki zestaw który zgrywał audio z płyty, odpytywał internet w celu uzyskania tytułów, tagów itp, i podawał do lame w celu przekonwertowania. z oczywistych względów z piratami nie działało
:)

ToMasz

Data: 2014-02-11 23:01:43
Autor: Smok Eustachy
Muzyka na Androidzie, jak?
W dniu 11.02.2014 18:48, ToMasz pisze:
[...]
z... "lini komend" czy jak to siÄ™ w windowsie nazywa. na 100% znajdziesz
[...]

Audiograbber?
Czy to bydlę zrzuca do wav i dalej trzeba ręcznie konwertować, bo kompresja do mp3 słaba?

Data: 2014-02-11 23:24:20
Autor: Marek
Muzyka na Androidzie, jak?
W dniu 2014-02-11 23:01, Smok Eustachy pisze:

Audiograbber?
Czy to bydlę zrzuca do wav i dalej trzeba ręcznie konwertować, bo
kompresja do mp3 słaba?

Audiograbber był naajszybciej odinstalowaną aplikacją przeze mnie. Zawsze zrzuca do WAV a potem ręcznie trzeba do MP3 konwertować. Pozbywasz się wszelkich metatagów. To najgorsza chyba propozycja.

Marek

Data: 2014-02-14 12:20:50
Autor: masti
Muzyka na Androidzie, jak?
Dnia pięknego Tue, 11 Feb 2014 23:24:20 +0100 osobnik zwany Marek napisał:

[...]

a jak ty mu taką krzywdę zrobiłeś? Bo u mnie całe repozytorium CD zrzucałem. Jedynie płytki w napędzie zmieniałem. Konwertował do MP3, pobierał tytuły z sicei, ustawiał tytuły zgodnie z moimi wymaganiami itd.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-14 20:47:37
Autor: Marek
Muzyka na Androidzie, jak?
W dniu 2014-02-14 13:20, masti pisze:

a jak ty mu taką krzywdę zrobiłeś? Bo u mnie całe repozytorium CD
zrzucałem. Jedynie płytki w napędzie zmieniałem. Konwertował do MP3,
pobierał tytuły z sicei, ustawiał tytuły zgodnie z moimi wymaganiami itd.

Nie wiem jak. :-) Seryjnie instalowałem różne programy, ustawiałem preferencje, konwertowałem testową CD, patrzałem co otrzymuję. Gdy porażka - następny :-) Akurat ten program zmęczył mnie - z niedowierzaniem patrzałem jak banalnie prosty program robi zupełnie coś innego niż mu ustawiłem, że chcę. A już w szczególności, że ma całkiem dobre opinie w sieci... Dlatego poświęciłem mu więcej czasu, parę razy różne ustawienia sprawdziłem i ze zdumienia oczy przecierałem. Nie ma co wracać do tematu, temat przecież rozwiązany.

Marek

Data: 2014-02-14 13:13:52
Autor: GAD Zombie
Muzyka na Androidzie, jak?
W dniu 2014-02-11 23:24, Marek pisze:
W dniu 2014-02-11 23:01, Smok Eustachy pisze:

Audiograbber?
Czy to bydlê zrzuca do wav i dalej trzeba rêcznie konwertowaæ, bo
kompresja do mp3 s³aba?

Audiograbber by³ naajszybciej odinstalowan± aplikacj± przeze mnie.
Zawsze zrzuca do WAV a potem rêcznie trzeba do MP3 konwertowaæ.
Pozbywasz siê wszelkich metatagów. To najgorsza chyba propozycja.

No trochê ju¿ przesadzacie. Pisa³em o tym w tym w±tku. To, ¿e u Ciebie dzia³a nieprawid³owo, to nie znaczy, ¿e program jest ogólnie z³y. U mnie konwertowa³ przez wiele lat prosto z cd do mp3 (z po¶rednim plikiem wav, którego sam kasowa³) i ¶ci±ga³ sam tytu³y z freedb. Nic nie trzeba rêcznie konwertowaæ, to bzdura.

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/

Data: 2014-02-14 20:54:36
Autor: Marek
Muzyka na Androidzie, jak?
W dniu 2014-02-14 13:13, GAD Zombie pisze:
[...]

Nie zrozum mnie ¼le, ja nie mam do Ciebie o nic pretensji. U mnie tak ten soft zadzia³a³ i wy³±cznie dzielê siê spostrze¿eniami. Zanim go zainstalowa³em - poczyta³em opinie o nim, które by³y bardzo pochlebne. U mnie, pod W 8.1 program zachowywa³ siê absurdalnie. Jak jaka¶ wersja alfa (staram siê zawsze ci±gn±æ soft od autorów aby byæ na bie¿±co).

konwertowa³ przez wiele lat prosto z cd do mp3 (z po¶rednim plikiem wav,
którego sam kasowa³) i ¶ci±ga³ sam tytu³y z freedb. Nic nie trzeba
rêcznie konwertowaæ, to bzdura.

Bzdur± nie jest gdy¿ tego dnia niczego nie w±cha³em ani nie pi³em przeterminowanego. Napisa³em jak u mnie zadzia³a³o. Testowa³em wszelkie mo¿liwe konfiguracje.

Marek

Muzyka na Androidzie, jak?