My Donald Tusk nigdy nie byliśmy rozczarowani UE

Data: 2019-05-02 19:21:21
Autor: A. Filip
My Donald Tusk nigdy nie byliśmy rozczarowani UE
https://wiadomosci.wp.pl/donald-tusk-o-polsce-w-ue-nigdy-nie-bylismy-rozczarowani-6376296081852545a
 "Dziś świętujemy 15-lecie roszerzenia UE. Dla nas w tamtych dniach
 Europa była prawdziwym symbolem wolności, wysokich standardów,
 dobrobytu, nowoczesności i bezpieczeństwa. Nigdy nie byliśmy
 rozczarowani" - napisał na Twitterze Donald Tusk

Ja byłem rozczarowany UE całkiem często.  Tyle że się _jeszcze_
nie skumulowało _wystarczająco_ .

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-02 23:07:23
Autor: Lepudruk
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

Twoje oświadczenie nie jest zgodne z oficjalną linią partii! Wstydź się!

 Tyle że się _jeszcze_> nie skumulowało _wystarczająco_ .

Jak się już skumuluje to co zrobisz? Pochlastasz się czy ofalgujesz?

- Lepudruk -

My Donald Tusk nigdy nie byliśmy rozczarowani UE