My Nar贸d- na pohybel pizdzielcom.

Data: 2016-02-28 02:06:43
Autor: stevep
My Nar贸d- na pohybel pizdzielcom.
# 1. Manifestacja Komitetu Obrony Demokracji przesz艂a ulicami Warszawy
2. Wed艂ug policji wzi臋艂o w niej udzia艂 15, a wed艂ug miasta 80 tysi臋cy os贸b
3. Na pocz膮tku marszu odczytano list od Lecha Wa艂臋sy
Chcesz wiedzie膰 szybciej? Polub nas
W Warszawie odby艂a si臋 manifestacja pod has艂em "My, nar贸d" zorganizowana  przez Komitet Obrony Demokracji. Jej uczestnicy zebrali si臋 po po艂udniu na  b艂oniach Stadionu Narodowego i przeszli na plac Pi艂sudskiego. #
Ze strony:
http://skroc.pl/3c276

--
stevep

Data: 2016-02-28 02:11:28
Autor: Zenek Kapelinder
My Nar骴- na pohybel pizdzielcom.
Z KODu bylo pietnasccie osob. Reszta przyszla baranow poogladac.

Data: 2016-02-28 11:49:58
Autor: Pajdak
My Nar骴- na pohybel pizdzielcom.
Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisal w wiadomosci news:18635eac-9dd5-4084-84d2-fa436b5eb092googlegroups.com...
Z KODu bylo pietnasccie osob. Reszta przyszla baranow poogladac.

Ty zaliczasz siebie do?

--
Lepudruk

Data: 2016-02-28 12:24:40
Autor: stevep
W dniu .02.2016 o 11:11 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Z KODu bylo pietnasccie osob. Reszta przyszla baranow poogladac.

Sam jeste艣 baran.
--

stevep

Data: 2016-02-28 03:40:41
Autor: Zenek Kapelinder
My Nar骴- na pohybel pizdzielcom.
Prawda w oczy kole.

Data: 2016-02-28 12:57:50
Autor: A. Filip
stevep <steveo011@tkdami.net> pisze:
W dniu .02.2016 o 11:11 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Z KODu bylo pietnasccie osob. Reszta przyszla baranow poogladac.

Sam jeste艣 baran.

A on uprawia艂 owczy p臋d? :-)

Nar贸d jedno zdanie to mia艂 w komunistycznej propagandzie.
Jeszcze *d艂ugo* takie manifestacje z has艂em "My nar贸d" b臋d膮 debilnie
bezczelnym laniem sikiem prostym na fundament demokracji 偶e w demokracji
"nie wszyscy maj膮 jedno zdanie".  KODowcom manifestuj膮cym pod takim
has艂em wida膰 brakuje ma艂ego postkomunistycznego rozumku brakuje by to poj膮膰.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Zapomnia艂 w贸艂, jak ciel臋ciem by艂.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2016-02-28 13:00:05
Autor: Budzik
My Nar骴- na pohybel pizdzielcom.
U縴tkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

Z KODu bylo pietnasccie osob. Reszta przyszla baranow poogladac.

Sam jeste baran.

A on uprawia owczy p阣? :-)

Nar骴 jedno zdanie to mia w komunistycznej propagandzie.
Jeszcze *d硊go* takie manifestacje z has砮m "My nar骴" b阣 debilnie
bezczelnym laniem sikiem prostym na fundament demokracji 縠 w
demokracji "nie wszyscy maj jedno zdanie".  KODowcom manifestuj眂ym
pod takim has砮m wida brakuje ma砮go postkomunistycznego rozumku
brakuje by to poj辨.
Nie pamietam, zebys to samo pisa o wypowiedziach rz眃u, ze wola narodu jest najwazniejsza... :)

Ale mniejsza o to - to jest oczywiste, ze nie o to tu chodzi a takie przedstawianie argumentacji to w gruncie rzeczy zwyk砮 czepianie si s丑wek.

Data: 2016-02-28 14:46:52
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
U偶ytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

[...]

by to poj膮膰.
Nie pamietam, zebys to samo pisa艂 o wypowiedziach rz膮du, ze wola narodu jest najwazniejsza... :)

Lista PiS dosta艂a mandat do sprawowania rz膮d贸w przed _ca艂膮 jedn膮 kadencje_ .
To nie jest mandat "jak nadu偶yty przez Hitlera i 艁ukaszenk臋" do
przyspawania si臋 do w艂adzy.  Podstawy do sprawowania rz膮d贸w przez
PO-PSuLi by艂a inna (dwukrotnie)? :-)

Ale mniejsza o to - to jest oczywiste, ze nie o to tu chodzi a takie przedstawianie argumentacji to w gruncie rzeczy zwyk艂e czepianie si臋 s艂贸wek.

S艂贸wka te偶 s膮 wa偶ne.  B艂膮d mo偶na wybaczy膰, trwanie w b艂臋dzie jest
niewybaczalne.  Drugiej manifestacji pod takim debilnym has艂em
"mot艂ochokracji" ja 艂atwo nie wybacz臋 i nie zapomn臋.

--
A. Filip : Jedna Europa, jedna Merkel.
Gdyby ciocia mia艂a w膮sy, by艂aby wujaszkiem.  (Przys艂owie polskie)

Data: 2016-02-28 16:58:33
Autor: Budzik
[...]

Lista PiS dosta砤 mandat do sprawowania rz眃體 przed _ca潮 jedn
kadencje_ . To nie jest mandat "jak nadu縴ty przez Hitlera i
kaszenk" do przyspawania si do w砤dzy.  Podstawy do sprawowania
rz眃體 przez PO-PSuLi by砤 inna (dwukrotnie)? :-)

Pe硁a zgoda.
Ale juz w tym mandacie nie by硂 prawa do zmieniania konstytucji niekwalifikowan wiekszo禼ia g硂s體 a jednak de facto do tego dosz硂...
No chyba, ze Twoim zdaniem r體nie, tak jak twierdzi np. pose Sasin - TK ma obecnie w koncu naprawion struktur i pe硁e mo縧iwo禼i do orzekania?

Ale mniejsza o to - to jest oczywiste, ze nie o to tu chodzi a takie przedstawianie argumentacji to w gruncie rzeczy zwyk砮 czepianie si s丑wek.

S丑wka te s wa縩e.  B潮d mo縩a wybaczy, trwanie w b酬dzie jest
niewybaczalne.  Drugiej manifestacji pod takim debilnym has砮m
"mot硂chokracji" ja 砤two nie wybacz i nie zapomn.

C罂, jak wida Ty umiesz wybaczy b砮dy wielkie a czepiasz si pierd髄 w stylu wymowy has砤, dla mnie to te duze bledy sa wazne, natomiast wymowe has砤 rozumiem, bo ona w砤snie ma si przeciwstawi temu szastaniu "narodem, suwerenem etc" w co drugim zdaniu...
Ale wybaczac nikt Ci nie kaze, zapominania nikt nie oczekuje :)))

Data: 2016-02-29 02:36:06
Autor: stevep
W dniu .02.2016 o 12:57 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

Ale was przyg艂upy boli ten KOD.

--
stevep

Data: 2016-02-29 09:51:37
Autor: szklanynocnik
My Nar骴- na pohybel pizdzielcom.
u縴tkownik stevep napisa:

Ale was przyg硊py boli ten KOD.

Przesadzasz. Tylko obserwujemy, a co nie wolno?

We糾y pierwszy przyk砤d z brzegu:
https://www.youtube.com/watch?v=0DZezS6p0k0

Przecie ci ludzie wzajemnie sobie przecz,
z jednej strony t阺kni za PRLem, z drugiej obawiaj si jego powrotu. Co uczestnik to inna gadka.
Brak logiki i sp骿no禼i poza waleniem w Kaczora.

Oni przyklepali ka縟a decyzj PO, kiedy PO
zmieni砤 prawo i wybra砤 2 dodatkowych s阣zi體, 縜den trybuna nie protestowa, 縜den KOD na marsze nie wychodzi.

prof.Wolniewicz https://www.youtube.com/watch?v=Uuwa9OUGkhg

"realizacja interes體 spo砮cznych uderza w tych kt髍zy
korzystaj z nienormalnej sytuacji".

Dzisiaj PL jest w sytuacji W阦ier przed rzadami
Orbana, gdzie skurwienie by硂 du縠, korzysta硑 z tego tak stare w砤dze wegierskie jak i firmy europejskie,
nikt mordy nie dar bo jedni jak i drudzy mieli profity.
Kiedy Orban wzi背 si za zmiany
by taki sam kwik jak teraz w PL, 潮cznie z oskar縠niami
o antysemityzm. Teraz europejsy 砤skawie wychwalaj w阦r體 za reformy i odd硊縠nie.

Data: 2016-02-29 19:41:16
Autor: Pajdak
My Nar骴- na pohybel pizdzielcom.
U縴tkownik <szklanynocnik@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:dcdb56ce-e461-46ce-89ac-c0fd1642e674googlegroups.com...
u縴tkownik stevep napisa:

Ale was przyg硊py boli ten KOD.

Przesadzasz. Tylko obserwujemy, a co nie wolno?

--

Obserwujcie, obserujcie kt髍y z kodowc體 nosi futro i mia rodzic體 w GRU. Rzyga si chce!

--
Lepudruk

Data: 2016-02-29 13:54:09
Autor: szklanynocnik
My Nar骴- na pohybel pizdzielcom.
u縴tkownik Pajdak napisa:

Obserwujcie, obserujcie kt髍y z kodowc體 nosi futro i mia rodzic體 w GRU. Rzyga si chce!

Ja futro? A skad pajdaczku woydaczku, ja na ten przyk砤d
licz ciemne okulary i podziwiam KODowe wywijasy:)

M體i 縠 najpi阫niejsze sa kobiety w ta馽u,
ko w galopie i fregata pod 縜glami, ale 縴cie nas ci眊le zaskakuje, masz paczaj:

https://youtu.be/dBDezHiDjio
https://youtu.be/MgGT9w05zLk

S硂dziaki nasze:) Czy nie s pi阫ni?
To artyzm jest.

Data: 2016-02-29 23:11:50
Autor: Trefni
My Nar骴- na pohybel pizdzielcom.
W dniu .02.2016 o 22:54 <szklanynocnik@gmail.com> pisze:

u縴tkownik Pajdak napisa:

[...]

Linkujesz jak倍 podr骲!
Tu jest jedynie s硊szna wersja:
http://www.kufel.pl/2044/roman-liroy-giertych-skaczcie-do-gory-jak-jee-kangury-wideo/

--
Trefni

Data: 2016-03-01 07:10:45
Autor: Pajdak
My Nar骴- na pohybel pizdzielcom.
U縴tkownik <szklanynocnik@gmail.com> napisa w wiadomo禼i news:a734efdb-5feb-4e58-810d-39738ea39ec0googlegroups.com...
u縴tkownik Pajdak napisa:

[...]

Nie wiem co tam nosisz, mo縠 stringi. Kto ci tam wie. Tw骿 problem co i kogo podl眃asz. Z tekstu jak widz nic nie zrozumia砮 ale to typowe. Do "woydaczk體" mnie nie mieszaj bo jak m體i "TW Bolek" nie znam faceta.

--
Lepudruk

Data: 2016-02-29 21:59:57
Autor: Budzik
[...]

Po pierwsze trybuna nie protestowa ale mia wydac w tej sprawie wyrok tyle ze pis wycofa wniosek.
Po drugie da砮s sie wpedzic w pisowska pu砤pke - uwierzy砮s ze wyb髍 sedziego a nastepnie podporzadkowanie si decyzji TK o niekonstytucyjnosci tego wyboru jest r體nowazne z olaniem konstytucji, olaniem wyroku TK i uchwaleniem kilku jawni niekonstytucyjnych ustaw po tym jak sie spowodowa硂 ze dzi背anie TK jest mocno urudnione. A to nie jest to samo.

Data: 2016-02-29 16:04:09
Autor: Zenek Kapelinder
My Nar骴- na pohybel pizdzielcom.
kogo boli? Mieso armatnie kodu to przymuly bagienne. Chwilowo sa niegrozni. Nic nie zmienia czy ich wylizie trzech czy piec milionow. Nic nie moga zrobic z wyjatkiem utrudnienia innym zycia i zmarnowania jakiejs niewielkiej wspolnej kasy, paru policjantom trzeba dodatkowo zaplacic za przypilnowanie manifestantow i manifestacji. Pierwszy dostepny termin na odsuniecie pisu od rzadzenia bedzie za niecale cztery lata. Do tej pory w obyczaju bylo ze jak jakas partia przegral wybory to przedstawiciele mowili ze mieli niefart i ze do nastepnych wyborow lepiej sie przygotuja. Niech laza i przyklejaja swoim dzieciom kartki ze sa kablami. To nie ja sie osmieszam jak oni podskakuja jak malpy w cyrku.

Data: 2016-03-01 07:18:30
Autor: Pajdak
My Nar骴- na pohybel pizdzielcom.
Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisal w wiadomosci news:0dc29bbb-56aa-4e14-9524-b89cec7a82degooglegroups.com...
kogo boli? Mieso armatnie kodu to przymuly bagienne.

Skoro tak to dlaczego jest takim czyrakiem na waszej pisowskiej dupie? Dlaczego tak sie boicie KOD-u?

--
Lepudruk

Data: 2016-02-29 17:56:39
Autor: Chiron
My Nar贸d- na pohybel pizdzielcom.

U偶ytkownik "stevep" <steveo011@tkdami.net> napisa艂 w wiadomo艣ci news:op.ydkmqgjr77twfsstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Ale was przyg艂upy boli ten KOD.
https://www.youtube.com/watch?v=DFvJx41kYIs
--
Chiron

Data: 2016-02-28 13:00:04
Autor: Budzik
My Nar骴- na pohybel pizdzielcom.
U縴tkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Z KODu bylo pietnasccie osob. Reszta przyszla baranow poogladac.

:)
15 na stare to bedzie 150 tysiecy...

Data: 2016-02-28 05:05:50
Autor: Zenek Kapelinder
My Nar骴- na pohybel pizdzielcom.
Kolega kreatywna ksiegowosc preferuje? Dla mnie jak nie przyjdzie Kozera to moze byc i 499999. Oczywiscie z tymi co zameldowani w domach przy ktorych pochod przechodzi.

Data: 2016-02-28 13:59:54
Autor: Budzik
[...]

Najpierw piszesz, ze by硂 15 os骲 a potem m體isz o kreatywnej ksiegowo禼i?
Ach to kogutkowanie...

Data: 2016-02-28 06:18:18
Autor: Zenek Kapelinder
My Nar骴- na pohybel pizdzielcom.
Jeszcze napisz ze to ja ich zwaloryzowalem ze z 15 zrobilo sie 150 tysiecy. Przez najblizsze prawie cztery lata mozna ich traktowac jako ciekawostke przyrodnicza. Teraz sa calkowicie niegrozni. A trzy lata i dziewiec miesiecy to duzo czasu. Juz jakies zmiany PIS robi w prawie dotyczacym alimenciarzy.. Pod fajnymi haslami beda szly demonstracje jak Pierwszego Alimenciarza Kraju wsadza. Na razie jest zabawnie chociaz moze byc groznie. Ten caly zafajdany KOD ma cos wspolnego z faszyzmem. Podobnie powstal. Ma rozwiazania dla wszystkich problemow. Ma poparcie finansowe.

Data: 2016-02-28 16:58:32
Autor: Budzik
My Nar骴- na pohybel pizdzielcom.
U縴tkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Jeszcze napisz ze to ja ich zwaloryzowalem ze z 15 zrobilo sie 150
tysiecy.

O matko, naprawde trzeba ci t硊maczy az takie oczywistosci jak z jednej strony ironia, z drugiej strony zastosowanie hiperboli.

Przez najblizsze prawie cztery lata mozna ich traktowac jako
ciekawostke przyrodnicza. Teraz sa calkowicie niegrozni. A trzy lata i
dziewiec miesiecy to duzo czasu.

Ich? aha, KOD? Mo縠sz sobie ich traktowa jak chcesz...
Podejrzewam, ze zbytnio sie przejmowa nie b阣.

[...]
Jak ty sie 砤two dajesz 砤pac w takie osobiste wycieczki - pierwszy alimenciarz etc hahahaha
Co - je縠li tylko to ci przeszkadza to pol biedy...

Data: 2016-02-28 05:19:39
Autor: Vernon L. Pinkley
My Nar骴- na pohybel pizdzielcom.
u縴tkownik stevep napisa:

Chcesz wiedzie szybciej?

Szybciej? Co si odwlecze to nie uciecze:)

http://www.se.pl/archiwum/ipn-ujawnia-siwiec-to-tw-jerzy_41033.html

Masz nowe a硉orytety ci眊le zapraszane do tefauen體
same 縴doubeki TW co by硂 do przewidzenia:
http://www.se.pl/archiwum/ipn-ujawnia-siwiec-to-tw-jerzy_41033.html

Szambo wybi硂 Panie, dziennikarze GW b阣 wrzuceni
na samym ko馽u:)

Data: 2016-02-28 07:34:48
Autor: Pajdak
My Nar贸d- na pohybel pizdzielcom.

U偶ytkownik "stevep" <steveo011@tkdami.net> napisa艂 w wiadomo艣ci news:op.ydiqphsu77twfsstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Byli w futrach? Je偶eli nie to nie KOD a farbowani PiS-owcy ;-)))

--
Lepudruk

My Nar贸d- na pohybel pizdzielcom.