My Passport - Dysk

Data: 2010-03-03 14:35:46
Autor: LeoJohnson
My Passport - Dysk
Witam

Pytanie do osób, które posiadają ww dysk. Mam wrażenie, że nie działa. Wygląda to u mnie tak:
-podłączam dysk przez oryginalny USB
-wykrywa go, oraz montuje sie drugi dysk - w postaci napędu, na którym są sterowniki do dysku. Program do blokowania go itd
-próbuje sformatować dysk ten główny. Z poziomu windows - bez wybrania opcji "szybko" formatuje się do końca. Pod koniec komunikat, żę windows nie możę wykonać tej operacji.
Z poziomu PM 8 na dysku pisze BAD. Można to naprawić kliknięciem. Jak daje zapisz, to pisze, żę nie można z poziomu windowsa i każe zresetować. Po restarcie, przed startem windowsa trwają jakies operacje, jednak przed ich końcem również komunikat o niepowodzeniu.

Miał ktoś podobne problemy z tym dyskiem?
Pozdrawiam:)

Data: 2010-03-03 14:49:20
Autor: Doxent
My Passport - Dysk
Miał ktoś podobne problemy z tym dyskiem?
Pozdrawiam:)

próbowałeś może na innym komputerze ?

Data: 2010-03-03 15:00:16
Autor: LeoJohnson
My Passport - Dysk
próbowałeś może na innym komputerze ?
Tak. Na nowiutkim laptopie - dokladnie to samo.

Data: 2010-03-03 16:59:06
Autor: Doxent
My Passport - Dysk

Użytkownik "LeoJohnson" <l.krawiec@op.pl> napisał w wiadomości news:hmlq1f$l09$1news.onet.pl...
próbowałeś może na innym komputerze ?
Tak. Na nowiutkim laptopie - dokladnie to samo.

efekt jak po zrzuceniu. Raz tak miałem, dysk w transporcie dostał po tyłku. Zawartość szło odczytać ale żaden zapis był niemożliwy.

Data: 2010-03-03 17:16:21
Autor: qwerty
My Passport - Dysk
Użytkownik "LeoJohnson" <l.krawiec@op.pl> napisał w wiadomoœci grup dyskusyjnych:hmlojg$h07$1@news.onet.pl...
[...]

Używanie PM juz z definicji proszenie się o kłopoty.

--
Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał œmieci
to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteœ obdarzony inteligencjš.

My Passport - Dysk