My Polacy jesteśmy najpiękniejszą nacją na świecie

Data: 2011-01-30 20:06:36
Autor: boukun
My Polacy jesteśmy najpiękniejszą nacją na świecie
Dzisiaj odwożąc teściową do domu po niedzielnym obiadku u mnie, wpadłem po drodze do Biedronki, kupić karmę dla psa i potem do prywatnej piekarni, by kupić świeży chleb i słodkie bułki. Przyglądałem się ludziom, Polakom, stojącym w kolejce w piekarni i zacząłem się do siebie uśmiechać. Jakaś dziewczyna zaczęła się do mnie uśmiechać... Pomyślałem sobie, przyglądając się tym wszystkim ludziom i patrząc na te uniwersalne twarze, że jesteśmy najpiękniejszą nacją na świecie, tacy uniwersalni, tacy słowiańscy Polacy, coś niebywałego. Nawet w amerykańskich filmach nie ma tak pięknych białych ludzi, o takich wspaniałych i fantastycznych rysach, jakimi są Polacy...

Z tego powodu cieszę się, że urodziłem się właśnie Polakiem...
Przebojowa noc
http://www.youtube.com/watch?v=tODinBhEIng&feature=fvsr
boukun

Data: 2011-01-30 20:17:37
Autor: abc
My Polacy jesteśmy najpiękniejszą nacją na świecie
Spojrzmy na uniwersalna zasade estetyki. Wszyscy pragniemy piekna. Najwyzsza
forma piekna to biala rasa. Jej roznorodnosc kolorow - czerwona rudosc
wlosow, zlocistosc blond wlosow, zielen i blekit oczu ...

Wszystkie pozostale rasy swiata maja jeden wspolny koloryt - te same czarne
wlosy, ciemno-brunatne oczy i skore. Dosyc mdle porownanie, prawda?

Ciemnoskorzy na calym swiecie zawsze byli i sa prawdziwie zafascynowani
biala rasa, jest jednak oczywitym, ze istnieje tez pewna zawisc, ktora
nieuniknienie pojawia sie.

Więcej http://www.prawica.net/node/17736

Data: 2011-01-30 12:33:37
Autor: Antenka
On 30 Sty, 20:17, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

Po co Bóg wymyślił rasy inne niż biała?  :-?

Antenka

P.s. To jest chyba jakiś stygmat. O tym wspomina w swoich mistycznych
wizjach św. Anna Katarzyna Emmerich.

Data: 2011-01-30 20:32:04
Autor: abc
My Polacy jesteśmy najpiękniejszą nacją na świecie
Spojrzmy na uniwersalna zasade estetyki. Wszyscy pragniemy piekna. Najwyzsza
forma piekna to biala rasa.

Pitolenie łysego zakompleksionego pedała ze swastyką wytatuowaną na glacy.
Pierwszy przykład przychodzący mi na myśl - Thandie Newton:

http://rebeccawolkenstein.com/latest/wp-content/uploads/2009/01/s2_014-f2-768x1024.jpg

A może za mało "kolorowa" ?

http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/49/l_02f702a7c214429385b1d31124673e74.jpg

(a tu w "wersji" mojej Przyjaciółki)

G.

Data: 2011-01-31 06:11:16
Autor: sofu

--

Ktos złośliwy mógłby powiedzieć, że nierasowe białe kundle tak mają.
"Naukowcy" z III Rzeszy mieli nieco inne zdanie na temat tej "różnorodności".

sofu
--
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony!

Data: 2011-02-01 23:40:07
Autor: Jaksa
My Polacy jesteÂśmy najpiĂŞkniejszÂą nacjÂą na Âświecie
On Sun, 30 Jan 2011 20:17:37 +0100, abc <abc@wp.pl> wrote:

[...]

WiĂŞcej http://www.prawica.net/node/17736

Hmm, jak pan p.abc zaopatrywuje sie wobec tego na osobe Pana Jezusa,
ktory przyszedl na swiat wsrod kolorowych, a konkretniej brudnoszarych?

Gdyz poza wszelaka watpliwoscia jest fakt, ze gorskie plemiona z Gor Golan
nie zaliczaja sie do Bialej Rasy.

Jaksa

Data: 2011-01-30 21:34:02
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-30 20:06, boukun pisze:
[...]

E tam, wszędzie są brzydale i urodziwcy. To nie ma nic wspólnego z nacją.

Data: 2011-01-30 23:17:17
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ii4i0j$et3$1news.onet.pl...
[...]

Otóż nieprawda. Przyglądam sie Polakom i myślę w tym momencie, że gdybym był w piekarni Kirchgessner w Erlenbachu, to te mordy by były jakieś takie dziwaczne, jakieś takie same kartoflane nosy z dużymi dziurami i te rysy germańskie. To jest coś dziwnego, jakies takie szpetne...

Ja mówię ogólnie, o ogólnym wizerunku, należy w tym przypadku generalizować, a nie wyciągać mniejszości... Zdaża się, że w Niemczech np, występuje w TV jakaś ładna blondynka o słowiańskich rysach twarzy, ale to z góry wiadomo, że to z pochodzenia Polka...

boukun

Data: 2011-01-31 09:40:54
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-30 23:17, boukun pisze:

[...]

Nie, myślę że jesteś w błędzie, gdyby np. wybrać zupełnie losowo setkę Polaków i setę Niemców i ich porównać pod względem urody, to wcale Polacy nie musieliby sie okazać ładniejsi. Weźmy dla przykładu taka Angelę Merkel, to musiała kiedyś być ładna babka. Choć z drugiej strony gdyby wziąć wszystkich Polaków i taka samą liczbę Niemców to przewaga byłaby po naszej stronie. Ale nie generalizujmy - patrzmy raczej na urodę pojedynczych ludzi, a nie piękne i brzydkie narody.

Data: 2011-01-31 11:45:39
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ii5sir$sas$1news.onet.pl...
[...]

To ty jesteś w błędzie. Ja mam przed oczami tych losowych Niemców z Beckerei w Erlenbachu i powiem ci szczerze, ci wczorajsi z piekarni w Świdnicy to niebo a ziemia od tych z Erlenbachu...Zresztą, włącz sobie niemiecką TV, już nie reportaże, ich seriale telewizyjne i zobaczysz radykalną różnicę...
I tak jest w stosunku do innych nacji...

Angelę Merkel, to musiała kiedyś być ładna babka.

Buuuaaahhhaaaahhhaaaa, to dopiero niedawno zmienili jej fryzurę i choć trochę przypomina człowieka...

boukun

Data: 2011-01-31 12:01:35
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-31 11:45, boukun pisze:

[...]

Przecie ja też znam te kościste twarze Niemców. Prowadziłem kiedyś sklep to już od progu rozpoznawałem Niemca. Ale nadal podtrzymuję że nie wolno generalizować.

Angelę Merkel, to musiała kiedyś być ładna babka.

Buuuaaahhhaaaahhhaaaa, to dopiero niedawno zmienili jej fryzurę i choć trochę przypomina człowieka...

boukun

E tam, masz spaczony gust. Gdybym  ja miał wybierać np. między nią a Suchocką to zdecydowanie wybrałbym Angelę.

Data: 2011-01-31 12:09:36
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ii64qv$tc8$2news.onet.pl...
[...]

Właśnie trzeba generalizować, tylko tak się ma ogólny ogląd...

[...]

Ale Suchocka to nie jest Polka..., ona nie stoi w kolejce za chlebem w piekarni...

boukun

Data: 2011-02-01 09:04:08
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-31 12:09, boukun pisze:

Ale Suchocka to nie jest Polka..., ona nie stoi w kolejce za chlebem w piekarni...

boukun

Ale nazwisko ma jakby polsko brzmiące..
Kiedyś stała.

Data: 2011-01-30 22:05:34
Autor: J-23
On 30 Sty, 20:06, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

chlopie widziales kiedys transmisje z brazylijskiego karnawalu, ktory
odbywa sie Rio de Janeiro?
http://www.google.pl/images?hl=pl&rlz=1G1GGLQ_PLPL262&q=rio+de+janeiro+karnawa%C5%82&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=9E9GTeawLMGLhQeT2NTSAQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CEQQsAQwAw&biw=1361&bih=831
to sobie poogladaj i nie wciskaj "kitu", bo Twoje poglady to czysty
zadupizm

Data: 2011-01-31 11:47:06
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a64d6393-9048-409a-bb34-1a5586faee50u24g2000prn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A co w tych trzęsących galaretach i obwisłych wargach i cycach jest pięknego? Nawet jak wybiorą najciekawsze Brazylijki, to to i tak masakra...

boukun

Data: 2011-01-31 03:26:15
Autor: J-23
On 31 Sty, 11:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:a64d6393-9048-409a-bb34-1a5586faee50u24g2000prn.googlegroups.com...
> [...]

A co w tych trzęsących galaretach i obwisłych wargach i cycach jest pięknego?
Nawet jak wybiorą najciekawsze Brazylijki, to to i tak masakra...

dla porownania, polskie tance ludowe
http://www.google.pl/images?hl=pl&xhr=t&cp=21&rlz=1G1GGLQ_PLPL262&q=polskie+ta%C5%84ce+ludowe+zdj%C4%99cia&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=DJtGTZvyCsShOru2yZkC&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=7&sqi=2&ved=0CFcQsAQwBg&biw=1361&bih=831

Nawet jak wybiorą najciekawsze Brazylijki, to to i tak masakra...
na ogol na mis swiata wybierane sa kreolki z Wenezueli albo z
Trynidadu...

Data: 2011-01-31 20:13:41
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9adafaaf-b361-4f8a-a221-36b97951a306g1g2000prb.googlegroups.com...
> [...]

Nawet jak wybiorą najciekawsze Brazylijki, to to i tak masakra...
na ogol na mis swiata wybierane sa kreolki z Wenezueli albo z
-- -- -- -- -- -- -- -
A Niemcy biorą sobie najczęściej za żony pokraczne Tajlandki..., bo najtańsze...

boukun

Data: 2011-01-31 20:18:01
Autor: boukun
> [...]

A co w tych trzęsących galaretach i obwisłych wargach i cycach jest pięknego?
Nawet jak wybiorą najciekawsze Brazylijki, to to i tak masakra...

Ludowe? Obejrzyj sobie chociażby nowy serial w TV "Tancerze" i zobaczysz pięknych Polaków i piękne i sprawne Polki... Ja przeciwstawiam tym obleśnym Brazylijką naszą Nataszkę Urbańską, którą bym na żadną inną cudzoziemke nie zamienił...

boukun

Data: 2011-01-31 12:20:15
Autor: J-23
On 31 Sty, 20:18, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:9adafaaf-b361-4f8a-a221-36b97951a306g1g2000prb.googlegroups.com...
> [...]

Brazylijką naszą Nataszkę Urbańską, którą bym na żadną inną cudzoziemke nie

karnawal w Rio o jest brazylijski taniec ludowy,
tancerki tam wystepujace to sa artystki ludowe
samba jest narodowym tancem Brazylii
a co Ty porownujesz, i do czego to to jest Twoja prywatna sprawa
i jako taka malo mnie obchodzi
nowych polskich seriali nie ogladam

Data: 2011-01-31 21:31:27
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c1290ec7-e8b2-47c1-ac4e-5701aea4cabfx41g2000prh.googlegroups.com...
> [...]

samba jest narodowym tancem Brazylii
a co Ty porownujesz, i do czego to to jest Twoja prywatna sprawa
To obejrzyj sobie program w TVP1 Roberta Janowskiego, pięknego Polaka (a propo, wychowanka Józefowicza), "Jaka to melodia", co jakiś czas masz pokazane występy pięknych, o wspaniałych sylwetkach Polek, w polskich tańcach towarzyskich, także wykonują Sambę, Rumbę, i Czaczę...
Ostatnio wczoraj był jakis zespół studencki, śpiewali i tańczyli piosenkę Spice Girls. Buzi dać..., po prostu klase. W tym programie jest cała piękna Polska nacja zawarta... http://muzyka.interia.pl/tylko-u-nas/najlepiej-oceniane/zdjecia-w-galeriach/zdjecie/duze,991886,1

boukun

Data: 2011-01-31 12:01:43
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-31 11:47, boukun pisze:

[...]

Obrzydliwe, większość z nich jest wręcz obrzydliwa.

Data: 2011-01-31 11:30:25
Autor: JAN
[...]

boukun KRAJ DO DUPY!!!!

Data: 2011-01-31 22:34:32
Autor: Tzva Adonai
My Polacy jesteśmy najpiękniejszą nacją na świecie
boukun napisał(a):

Z tego powodu ciesze sie, ze urodzilem sie wlasnie Polakiem...

No nie wiem, nie wiem... W świecie dominuje opinia, że Polki są mniam-
mniam, a Polacy płci męskiej wyglądają przeważnie jak krowie placki,
zwłaszcza ci prawdziwi, ze wsi.... Zapytaj jakiegokolwiek
obcokrajowca, albo Polkę...

Data: 2011-02-01 10:48:49
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:abb6d3c3-3e62-432e-9203-dd8cef08d707m13g2000yqb.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

Po co pytać? Dzisiaj byłem z rana w Leroy Merlin i TESCO, patrzyłem na ludzi, wspaniałe twarze. Co prawda wczoraj był dzień przytulania się, ale ja miałem ochotę dziś wszystkich przytulać. Idź gdzieś do hipermarketu, zacznij się do ludzi uśmiechać, zobaczysz, jacy Polacy to mili i sympatyczni ludzie... szczególnie na wiosnę dziewczyny jadące w samochodach odwdzięczają się powabnym uśmiechem...

boukun

Data: 2011-02-01 01:55:38
Autor: Tzva Adonai
My Polacy jesteśmy najpiękniejszą nacją na świecie
boukun napisał(a):

zacznij sie do ludzi usmiechac, zobaczysz, jacy Polacy to mili i sympatyczni ludzie...

Tu gdzie obecnie żyję, Polaków nie ma... Ale wiem, że w Polsce za
uśmiechy w miejscach publicznych można zerwać tubę w zgryz...
Widocznie przechodnie mają cię za idiotę, dlatego odwzajemniają
uśmiech....

Data: 2011-02-01 11:06:16
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:9a130567-6e95-4192-aeba-823aa3ca2173m13g2000yqb.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

A tam pitolisz, nie ma nic przyjemniejszego, jak pożartować sobie z kasjerką..., powiedzieć komuś miłe słowo i się uśmiechnąć do drugiego człowieka...

Owszem, jak widziałem prokuratora wychodzącego w towarzystwie kolegów z sądu palącego już przy wyjsciu papierosa, to zwróciłem dziadowi uwagę, czy to już wono palić w miejscu publicznym...

boukun

My Polacy jesteśmy najpiękniejszą nacją na świecie