My Polacy jesteśmy najpiękniejszą nacją na świecie

Data: 2011-01-30 22:05:34
Autor: J-23
My Polacy jesteśmy najpiękniejszą nacją na świecie
On 30 Sty, 20:06, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Dzisiaj odwożąc teściową do domu po niedzielnym obiadku u mnie, wpadłem po
drodze do Biedronki, kupić karmę dla psa i potem do prywatnej piekarni, by kupić
świeży chleb i słodkie bułki. Przyglądałem się ludziom, Polakom, stojącym w
kolejce w piekarni i zacząłem się do siebie uśmiechać. Jakaś dziewczyna zaczęła
się do mnie uśmiechać... Pomyślałem sobie, przyglądając się tym wszystkim
ludziom i patrząc na te uniwersalne twarze, że jesteśmy najpiękniejszą nacją na
świecie, tacy uniwersalni, tacy słowiańscy Polacy, coś niebywałego. Nawet w
amerykańskich filmach nie ma tak pięknych białych ludzi, o takich wspaniałych i
fantastycznych rysach, jakimi są Polacy...

Z tego powodu cieszę się, że urodziłem się właśnie Polakiem....
Przebojowa nochttp://www.youtube.com/watch?v=tODinBhEIng&feature=fvsr
boukun

chlopie widziales kiedys transmisje z brazylijskiego karnawalu, ktory
odbywa sie Rio de Janeiro?
http://www.google.pl/images?hl=pl&rlz=1G1GGLQ_PLPL262&q=rio+de+janeiro+karnawa%C5%82&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=9E9GTeawLMGLhQeT2NTSAQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CEQQsAQwAw&biw=1361&bih=831
to sobie poogladaj i nie wciskaj "kitu", bo Twoje poglady to czysty
zadupizm

Data: 2011-01-31 11:47:06
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a64d6393-9048-409a-bb34-1a5586faee50u24g2000prn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A co w tych trzęsących galaretach i obwisłych wargach i cycach jest pięknego? Nawet jak wybiorą najciekawsze Brazylijki, to to i tak masakra...

boukun

Data: 2011-01-31 03:26:15
Autor: J-23
On 31 Sty, 11:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:a64d6393-9048-409a-bb34-1a5586faee50u24g2000prn.googlegroups.com...
> [...]

A co w tych trzęsących galaretach i obwisłych wargach i cycach jest pięknego?
Nawet jak wybiorą najciekawsze Brazylijki, to to i tak masakra...

dla porownania, polskie tance ludowe
http://www.google.pl/images?hl=pl&xhr=t&cp=21&rlz=1G1GGLQ_PLPL262&q=polskie+ta%C5%84ce+ludowe+zdj%C4%99cia&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=DJtGTZvyCsShOru2yZkC&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=7&sqi=2&ved=0CFcQsAQwBg&biw=1361&bih=831

Nawet jak wybiorą najciekawsze Brazylijki, to to i tak masakra...
na ogol na mis swiata wybierane sa kreolki z Wenezueli albo z
Trynidadu...

Data: 2011-01-31 20:13:41
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:9adafaaf-b361-4f8a-a221-36b97951a306g1g2000prb.googlegroups.com...
> [...]

Nawet jak wybiorą najciekawsze Brazylijki, to to i tak masakra...
na ogol na mis swiata wybierane sa kreolki z Wenezueli albo z
-- -- -- -- -- -- -- -
A Niemcy biorą sobie najczęściej za żony pokraczne Tajlandki..., bo najtańsze...

boukun

Data: 2011-01-31 20:18:01
Autor: boukun
> [...]

A co w tych trzęsących galaretach i obwisłych wargach i cycach jest pięknego?
Nawet jak wybiorą najciekawsze Brazylijki, to to i tak masakra...

Ludowe? Obejrzyj sobie chociażby nowy serial w TV "Tancerze" i zobaczysz pięknych Polaków i piękne i sprawne Polki... Ja przeciwstawiam tym obleśnym Brazylijką naszą Nataszkę Urbańską, którą bym na żadną inną cudzoziemke nie zamienił...

boukun

Data: 2011-01-31 12:20:15
Autor: J-23
On 31 Sty, 20:18, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:9adafaaf-b361-4f8a-a221-36b97951a306g1g2000prb.googlegroups.com...
> [...]

Brazylijką naszą Nataszkę Urbańską, którą bym na żadną inną cudzoziemke nie

karnawal w Rio o jest brazylijski taniec ludowy,
tancerki tam wystepujace to sa artystki ludowe
samba jest narodowym tancem Brazylii
a co Ty porownujesz, i do czego to to jest Twoja prywatna sprawa
i jako taka malo mnie obchodzi
nowych polskich seriali nie ogladam

Data: 2011-01-31 21:31:27
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c1290ec7-e8b2-47c1-ac4e-5701aea4cabfx41g2000prh.googlegroups.com...
> [...]

samba jest narodowym tancem Brazylii
a co Ty porownujesz, i do czego to to jest Twoja prywatna sprawa
To obejrzyj sobie program w TVP1 Roberta Janowskiego, pięknego Polaka (a propo, wychowanka Józefowicza), "Jaka to melodia", co jakiś czas masz pokazane występy pięknych, o wspaniałych sylwetkach Polek, w polskich tańcach towarzyskich, także wykonują Sambę, Rumbę, i Czaczę...
Ostatnio wczoraj był jakis zespół studencki, śpiewali i tańczyli piosenkę Spice Girls. Buzi dać..., po prostu klase. W tym programie jest cała piękna Polska nacja zawarta... http://muzyka.interia.pl/tylko-u-nas/najlepiej-oceniane/zdjecia-w-galeriach/zdjecie/duze,991886,1

boukun

Data: 2011-01-31 12:01:43
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-31 11:47, boukun pisze:

[...]

Obrzydliwe, większość z nich jest wręcz obrzydliwa.

My Polacy jesteśmy najpiękniejszą nacją na świecie