My Polacy jesteśmy najpiękniejszą nacją na świecie

Data: 2011-01-31 11:30:25
Autor: JAN
My Polacy jesteśmy najpiękniejszą nacją na świecie
Dzisiaj odwożąc teściową do domu po niedzielnym obiadku u mnie, wpadłem po drodze do Biedronki, kupić karmę dla psa i potem do prywatnej piekarni, by
kupi
ć świeży chleb i słodkie bułki. Przyglądałem się ludziom, Polakom, stojącym w kolejce w piekarni i zacząłem się do siebie uśmiechać. Jakaś dziewczyna
zaczęła
 się do mnie uśmiechać... Pomyślałem sobie, przyglądając się tym wszystkim ludziom i patrząc na te uniwersalne twarze, że jesteśmy najpiękniejszą nacją
na
 świecie, tacy uniwersalni, tacy słowiańscy Polacy, coś niebywałego. Nawet w amerykańskich filmach nie ma tak pięknych białych ludzi, o takich
wspaniałych i
 fantastycznych rysach, jakimi są Polacy...

Z tego powodu cieszę się, że urodziłem się właśnie Polakiem...
Przebojowa noc
http://www.youtube.com/watch?v=tODinBhEIng&feature=fvsr
boukun KRAJ DO DUPY!!!!

--

My Polacy jesteśmy najpiękniejszą nacją na świecie