"My (Żydzi - mój przypis) jesteśmy gospodarzem w naszym własnym kraju"

Data: 2014-05-07 15:05:19
Autor: Fritz
"My (Żydzi - mój przypis) jesteśmy gospodarzem w naszym własnym kraju"
- MSZ w sprawie pomnika Czerniachowskiego wyraził już swoje stanowisko. My
rozumiemy, że dla Rosjan (Czerniachowski) jest żołnierzem, który walczył o
zdobycie Prus Wschodnich, ale dla nas jest jednocześnie katem Suwalszczyzny.
A ponieważ my jesteśmy gospodarzem w naszym własnym kraju, to my będziemy
określać, co w przestrzeni publicznej jest stawiane jako pomnik, czyli wzór
do naśladowania, a co nie - oświadczył szef MSZ.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Radoslaw-Sikorski-MSZ-nie-ma-zastrzezen-do-przeniesienia-pomnika-Czerniachowskiego,wid,16585824,
wiadomosc.html?ticaid=112aee&_ticrsn=3

Bauman, Schechter, Wolińska, Morel, wzory do waszego naśladowania...

"My (Żydzi - mój przypis) jesteśmy gospodarzem w naszym własnym kraju"