My car is my castle - no more!

Data: 2013-12-23 09:01:30
Autor: WOJO
My car is my castle - no more!
http://www.polskieradio.pl/5/53/Artykul/1008339,Policja-zatrzyma-samochod-falami-radiowymi-
I będzie jak z dronami...
Miały być takie niemożliwe do przejęcia.
Rozwinie się kolejna gałąź elektroniki/mechaniki samochodowej - obok usuwania/wyłączania FAP/DPF będzie z powodzeniem funkcjonować "usuwanie/blokowanie odbiornika STOP"

... całe szczęście, że mój fiut nie jest sterowany komputerem...
A jeszcze jakby dorwała się do tego komputera nimfomanka-haker to miałbyś przechlapane. :)
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2013-12-23 10:00:49
Autor: Budzik
My car is my castle - no more!
Użytkownik WOJO sorry@address.unknown.hehe ...

... całe szczęście, że mój fiut nie jest sterowany komputerem...
A jeszcze jakby dorwała się do tego komputera nimfomanka-haker to
miałbyś przechlapane. :)

Przechlapane... ta....

Od razu mi się przypomina:
"Nie wiem, czy robicie też zakupy w marketach, ale te informacje mogą się przydać. Chcę was ostrzec przed tym, co mi się przydarzyło. Padłem ofiarą przebiegłych oszustek. Zdarzyło mi się to w TESCO, ale mogło i gdzie indziej i komuś innemu. Oszustki działają następująco: Dwie ładne dziewczyny koło 20 przychodzą do waszego samochodu, kiedy ładujecie zakupy do bagażnika. Zaczynają myć szyby a piersi im dosłownie wyskakują z bluzek. Kto by nie popatrzył? Jak im podziękujecie i zaproponujecie pieniądze za wykonaną pracę, odmówią i poproszą, by ich lepiej podrzucić do następnego TESCO. Jeżeli się zgodzicie, obie usiądą na tylnym siedzeniu i w trakcie jazdy się zaczną nawzajem pieścić. Następnie jedna z nich przechodzi na przednie siedzenie i zabierze się do robienia laski. W tym czasie druga kradnie wasz portfel. - Mój portfel został właśnie tak skradziony w zeszły piątek, sobotę, dwa razy w poniedziałek i wczoraj też !"

Data: 2013-12-23 10:35:02
Autor: RadoslawF
My car is my castle - no more!
Dnia 2013-12-23 09:01, Użytkownik WOJO napisał:
[...]

Swojego czasu amerykańska policja testowała elektryczny wynalazek
do zatrzymywania uciekających kierowców. Silny impuls elektromagnetyczny
palił obwody i bezpieczniki. O ile w takim maluchu była szansa
po wymianie bezpiecznika na kontynuowanie jazdy to w dzisiejszych
skomputeryzowanych pojazdach samochód będzie się nadawał do
kasacji.
A przestępcy wydadzą na ekranowanie komory silnika i kilku wrażliwych
elementów poza nią.

Pozdrawiam

Data: 2013-12-24 07:29:10
Autor: Jan Koval
My car is my castle - no more!

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:l99048$8de$1node2.news.atman.pl...
Swojego czasu amerykańska policja testowała elektryczny wynalazek
do zatrzymywania uciekających kierowców. Silny impuls elektromagnetyczny
palił obwody i bezpieczniki. O ile w takim maluchu była szansa

Obawiam się, że to działanie izotropowe - zatrzyma wiele samochodów w promieniu.

J.

Data: 2013-12-24 10:42:23
Autor: RadoslawF
My car is my castle - no more!
Dnia 2013-12-24 07:29, Użytkownik Jan Koval napisał:

[...]

Jak mały promień to wielu nie zatrzyma, nawet w mieście.
W ramach prezentacji pokazywali zatrzymanie przy udziale ścigającego
radiowozu, tak zabezpieczony ten radiowóz czy jednak ten zasięg niewielki ?

Pozdrawiam

Data: 2013-12-24 02:52:26
Autor: kogutek444
My car is my castle - no more!
W dniu wtorek, 24 grudnia 2013 10:42:23 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
Dnia 2013-12-24 07:29, U�ytkownik Jan Koval napisa�:

> [...]

Jak ma�y promie� to wielu nie zatrzyma, nawet w mie�cie.

W ramach prezentacji pokazywali zatrzymanie przy udziale �cigaj�cego

radiowozu, tak zabezpieczony ten radiow�z czy jednak ten zasi�g niewielki ?

Pozdrawiam

A prezentacje widział i opowiedział ten gość co mu ryscy oczy wymienili. Nie amerykanie i policja a nasi. Przed II Wojną Światową. Film zrobili, takie ówczesne SF. Że niby zrobili w Polsce urządzenie do wyłączania silników spalinowych w samochodach i samochodach. Amerykanie załatwili to dużo później bombą atomową co silny impuls elektromagnetyczny robi.

My car is my castle - no more!