My chcemy Boga

Data: 2009-10-17 19:53:40
Autor: abc

Data: 2009-10-17 20:12:15
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

My chcemy Boga w książce, w szkole,
W godzinach wytchnień, w pracy dniach.

Błogosław słodka, Pani...

My chcemy Boga w wojsku, w sądzie,
W rozkazach królów, w księgach praw,
W służbie na morzu i na lądzie,
Spraw to, Maryjo! Spraw, o spraw!

Błogosław słodka, Pani...

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

   Ona i moja Pania, bez Jej wstawiennictwa bylbym bez szans na przezycie.

   AR

Data: 2009-10-17 20:20:20
Autor: abc
My chcemy Boga
  Ona i moja Pania, bez Jej wstawiennictwa bylbym bez szans na przezycie.

Dziekuj więc i odmawiaj Sub tuum praesidium we wszystkich intencjach Ojca
Świętego Benedykta XVI: Tekst jest tu:
http://sanctus.pl/index.php?grupa=60&podgrupa=347&doc=290

Data: 2009-10-17 20:16:35
Autor: mkarwan
My chcemy Boga
Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hbd0fp$dal$1atlantis.news.neostrada.pl...

Czym się różnisz o innych spamerów spamujących psp?
Jeśli chcesz zwrócić na coś uwagę to wyślij jeden góra dwa listy na dobę.

Data: 2009-10-17 20:21:14
Autor: abc
My chcemy Boga
Czym się różnisz o innych spamerów spamujących psp?
Jeśli chcesz zwrócić na coś uwagę to wyślij jeden góra dwa listy na dobę.

Wtedy zginęłyby pod śmieciem...

My chcemy Boga