"My chcemy Boga!"

Data: 2017-11-23 07:44:38
Autor: Opozycja Totalna
"My chcemy Boga!"
Pod takim hasłem odbywał się 11 listopada MARSZ NIEPODLEGŁOŚCI.
Wysportowany, patriotyczny tłum młodych ludzi przemaszerował ulicami
Warszawy śpiewając religijne pieśni.

http://pikio.pl/?gallery=tak-wygladal-marsz-niepodleglosci-2017-zdjecia&slide=9

Zupełnie nie rozumiem dlaczego

http://www.newsweek.pl/polska/polityka/prezydent-andrzej-duda-potepia-hasla-z-marszu-niepodleglosci,artykuly,418920,1.html ?

skoro

https://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1921864,Prawdopodobna-jest-prowokacja-Prezes-PiS-o-incydentach-podczas-Marszu-Niepodleglosci

a więc

https://www.wprost.pl/kraj/10086647/posel-pis-staje-w-obronie-uczestnikow-marszu-niepodleglosci-oferuje-pomoc-prawna.html

Czy to przypadkiem nie krecia robota Tuska i "wiadomych sił"?

CL

Data: 2017-11-22 23:03:34
Autor: japanizer
"My chcemy Boga!"
On Thursday, November 23, 2017 at 3:45:48 PM UTC+9, Opozycja Totalna wrote:
[...]

To prowokacja firmy Opel:

http://pikio.pl/?gallery=tak-wygladal-marsz-niepodleglosci-2017-zdjecia&slide=14

Data: 2017-11-23 00:40:21
Autor: jacekbialy80
"My chcemy Boga!"
Co tu rozumieć? Prowokacje były zawsze, ale Marsz udał się wspaniałe!

Data: 2017-11-23 02:23:31
Autor: japanizer
"My chcemy Boga!"
On Thursday, November 23, 2017 at 5:40:22 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Co tu rozumieć? Prowokacje były zawsze, ale Marsz udał się wspaniałe!

Jeśli chodziło o to, żeby pokazać światu, że to w Polsce żyją faszyści - to faktycznie, ocena celująca.

Data: 2017-11-23 03:43:19
Autor: jacekbialy80
"My chcemy Boga!"

Co takiego zobaczył świat? Krzyż celtycki i polski napis 'biała Europa'? To jak wyniosą sierpomlłot i 'czerwoną Europę', to już nikt nie nazwie ich faszystami? :-}  Z punktu widzenia polityki światowej celtycki krzyż nie ma żadnego znaczenia. Właśnie sprzedają nam najnowszą technologię wojskową. Komuch by taką dostał, ale od Putina..

Data: 2017-11-23 05:32:42
Autor: japanizer
"My chcemy Boga!"
On Thursday, November 23, 2017 at 8:43:20 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
[...]

Klikaj do oporu:

https://www.google.co.jp/search?client=ubuntu&channel=fs&q=fascist+march+in+poland

Data: 2017-11-23 13:33:15
Autor: jacekbialy80
"My chcemy Boga!"
      kto się tym przejmuje? I w ogóle - kto się dzisiaj boi krzyża celtyckiego i 'białej Europy'?

Data: 2017-11-23 12:27:50
Autor: stevep
"My chcemy Boga!"
W dniu 2017-11-23 o 09:40, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Co tu rozumieć? Prowokacje były zawsze, ale Marsz udał się wspaniałe!

Idioci od "wspaniałych marszów" też są zawsze.

_
stevep

Data: 2017-11-23 07:50:07
Autor: Bytomir Kwasigroch
"My chcemy Boga!"
użytkownik Opozycja Totalna napisał:
[...]

Bo jesteś manipulatorem i rżniesz głupa tak samo jak twoje mentory:)
Dlatego Wam leci na mordę.

Ot, lud widzi pajaców.

Data: 2017-11-23 07:54:39
Autor: japanizer
"My chcemy Boga!"
On Friday, November 24, 2017 at 12:50:09 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
> [...]
> Warszawy śpiewając religijne pieśni.

Bo jesteś manipulatorem i rżniesz głupa tak samo jak twoje mentory:)

Panie, prowokacja! Na marsz ktoś pisiorkom faszystów podrzucił! Do MON ktoś Misiewicza podrzucił!  TW. Wolfganga prowokatorzy podrzucili!

Data: 2017-11-23 17:45:20
Autor: stevep
"My chcemy Boga!"
W dniu .11.2017 o 16:54 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

Panie, prowokacja! Na marsz ktoś pisiorkom faszystów podrzucił! Do MON  ktoś Misiewicza podrzucił!  TW. Wolfganga prowokatorzy podrzucili!

A co z Piotrowiczem i wieloma innymi. a tępawy Błaszczak co się  "patriotycznymi" faszystami zachwycił?

--
stevep

Data: 2017-11-24 06:38:40
Autor: Opozycja Totalna
"My chcemy Boga!"
ox "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości news:7dc01cea-67ba-4d36-980c-614a3c5cc881googlegroups.com...
[...]

Sam "na to wpadłeś czy Nowogrodzka podesłała ci moje "dosje"?

Dlatego Wam leci na mordę.

A tobie z mordy. Zdradzieckiej.

Ot, lud widzi pajaców.

Masz na myśli hućpę każdego 10-tego miesiąca?

CL

"My chcemy Boga!"