"My" jesteśmy Polakami

Data: 2010-10-13 10:06:04
Autor: Bogdan Idzikowski
"My" jesteśmy Polakami
Jarosław Kaczyński powiedział trzy dni temu:

"Chcemy, by ten kraj był rzeczywiście nasz, by nikt nam nie narzucał obyczajów, by nikt nie ośmielał się uczynić tego, co czyniono w tym miejscu tak niedawno temu, by nikt nie ośmielił się znieważać krzyża, który jest znakiem naszej wiary i jest także związany z historią naszego narodu".

Czyli co? To ma być "Nasz" kraj, a nie "Ich". To "My" mamy tu rządzić, a nie "Oni", to "Nasze" obyczaje się liczą, a nie "Ichnie", bo "My" jesteśmy Polakami, a nie "Oni". A oni to kim są w ogóle? Won przybłędy! I co, to nie jest ładnie zakamuflowane i jakże swojskie hasełko z tradycjami: "Polska dla Polaków", prawdziwych Polaków?

Zmierzam do tego, że nawet jeśli w rzeczywiście Kaczyński nie wykrztusił z siebie jednoznacznie - tak jak chciała tego reporterka TVN - tejże tezy, że rządzić tu powinni prawdziwi Polacy, to był to tylko nieistotny szczegół zastępczego sporu. Bo to co powiedział to jedno, a to co myśli to drugie. Przecież te słynne "polskojęzyczne media" to nie był przypadek. Polskojęzyczne, czyli w istocie jakie panie Jarosławie? Udające polskie, wraże, wrogie i przefarbowane. i nie bójmy się tego słowa: niepolskie! A powinny być polskie.

Jarosławowi Kaczyńskiemu, nie tylko więc ćpanie szkodzi, ale również łażenie na mszę nie robi mu dobrze. Bo te faszyzujące w gruncie rzeczy słowa, padły tuż po jego wyjściu z niedzielnej mszy. A o tym, że msze mają zgubny wpływ na osobowość uczestników, pisze się już doktoraty. Msza to kolejny dopalacz, którego czym prędzej powinno się zakazać. Wyniszcza organizm w sposób dużo jednak bardziej perwersyjny. Ofiarą tej trującej substancji jest miedzy innymi jeden z wybitniejszych polskich mężów stanu (na razie bez męża) Jarosław Kaczyński. Nałykał się facio za dużo tych wafelków co to niby są ciałem, albo nażłopał krwi co to niby jest winem (czy na odwrót). W każdym razie trafiony, zatopiony a ciągle jeszcze bidok dycha.
środa, 13 października 2010, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2010/10/1960.html

Data: 2010-10-13 10:14:45
Autor: boukun
"My" jesteśmy Polakami

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cb56869$0$27032$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Do dupy... Kaczyński to wytrawny talmudysta, mówił masońskim językiem... Jarosław brzydzi się prawdziwymi Polakami, oto dowód http://www.youtube.com/watch?v=_ms608bY3k0

boukun

Data: 2010-10-13 10:18:31
Autor: boukun
"My" jesteśmy Polakami

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cb56a8c$0$21005$65785112news.neostrada.pl...

[...]

PiS staje się partią nacjonalistyczną by nie powiedzieć faszystowską!

Zahir

Nacjonaliści żydowscy...
Kaczyńscy to patrioci żydowscy...

boukun

Data: 2010-10-13 10:27:32
Autor: awe
"My" jesteśmy Polakami

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i93qbj$8h6$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
i Marsianscy!!!
awe

Data: 2010-10-13 10:23:08
Autor: boukun
"My" jesteśmy Polakami

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i93q6p$i3j$1news.onet.pl...

[...]

http://www.google.pl/images?q=kaczy%C5%84ski%20w%20synagodze&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=pl&tab=wi&biw=1672&bih=791

boukun

Data: 2010-10-13 11:07:56
Autor: awe
"My" jesteśmy Polakami

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i93qk8$9vj$1mx1.internetia.pl...

[...]

tez mam zdjecie w takiej czapeczce ale to nie znaczy ze jestem zydem. zwyczajowo boukun sie ja zaklada. pisalismy juz o tym wiele razy a ty widze swoje. prosze o konkretne dowody. wywody genealogiczne - ale konkretne oparte na dokumentach
awe

Data: 2010-10-13 18:38:29
Autor: boukun
"My" jesteśmy Polakami

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i93si7$pdu$1news.onet.pl...

[...]

Najwięksi przyjaciele Żydów i w boże narodzenie zapalają menorę w pałacu prezydenckim, to chyba samo za siebie mówi.. Pierwsze kroki do WLC w Nowym Jorku i po wskazówki do Izraela,dupolizajstwo syjonmistom i włazidupsko CIA...
Ot, cała filozofia Kaczyńskich...

boukun

Data: 2010-10-14 10:30:16
Autor: awe
"My" jesteśmy Polakami

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i94nl5$i7r$1mx1.internetia.pl...

[...]

co roku jest tak zwyczajowo zapalana. to zaden dla mnie argument. nie ma nawet o czym dyskutowac. najgorsze ze ty jak ten hitler zyd zwalczasz zydow. Czy zaden goj nie moze robic tego za ciebie?
awe

Data: 2010-10-14 11:53:57
Autor: boukun
"My" jesteśmy Polakami

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i96eng$mjh$1news.onet.pl...

[...]

Ale tylko przez Kalksteina.
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRqoR12q0DZd-g-Qcm91tQgWGJ6lr-zG1lRnZab8-VE0W5oz0k&t=1&usg=__N6q_hCs4dPkejy1kjAKUsQ3c2o4=

boukun

Data: 2010-10-13 13:58:53
Autor: cyc
"My" jesteśmy Polakami

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

............<
Jarosławowi Kaczyńskiemu, nie tylko więc ćpanie szkodzi, ale również łażenie na mszę nie robi mu dobrze. Bo te faszyzujące w gruncie rzeczy słowa,

faszyzujace ? . To typowe faszystowskie zachowania .
Kaczynski jest faszysta a jego partia faszystowska . Trzeba to w koncu spoleczenstwu jasno powiedziec bez owijania w bawelne , kamuflowania prawdy i splycania wymowy faktow .
W kwestii wiary Kaczynskiego zas trzeba wiedziec , ze jest to typowy przedstawiciel katolicyzmu koniunkturalnego . Taki , ktory w gebie jest pelny zasad wiary , w czynach ewidentnym ich zaprzeczeniem .

cyc

Data: 2010-10-13 14:54:20
Autor: Dirko
"My" jesteśmy Polakami
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i946tv$tlm$1news.onet.pl...

W kwestii wiary Kaczynskiego zas trzeba wiedziec , ze jest to typowy przedstawiciel katolicyzmu koniunkturalnego . Taki , ktory w gebie jest pelny zasad wiary , w czynach ewidentnym ich zaprzeczeniem .

    Faryzeusz - a tak generalnie Polska dla Polaków ziemia dla ziemniaków

Data: 2010-10-13 19:16:07
Autor: Grzegorz Z.
"My" jesteśmy Polakami

Ciekawe czy http://pl.wikipedia.org/wiki/Sealand jest jeszcze na sprzedaż?

--
Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele
pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

"My" jesteśmy Polakami