"My" jesteśmy Polakami

Data: 2010-10-13 10:18:31
Autor: boukun
"My" jesteśmy Polakami

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cb56a8c$0$21005$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cb56869$0$27032$65785112news.neostrada.pl...
Jarosław Kaczyński powiedział trzy dni temu:

"Chcemy, by ten kraj był rzeczywiście nasz, by nikt nam nie narzucał obyczajów, by nikt nie ośmielał się uczynić tego, co czyniono w tym miejscu tak niedawno temu, by nikt nie ośmielił się znieważać krzyża, który jest znakiem naszej wiary i jest także związany z historią naszego narodu".

PiS staje się partią nacjonalistyczną by nie powiedzieć faszystowską!

Zahir

Nacjonaliści żydowscy...
Kaczyńscy to patrioci żydowscy...

boukun

Data: 2010-10-13 10:27:32
Autor: awe
"My" jesteśmy Polakami

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i93qbj$8h6$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
i Marsianscy!!!
awe

Data: 2010-10-13 10:23:08
Autor: boukun
"My" jesteśmy Polakami

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i93q6p$i3j$1news.onet.pl...

[...]

http://www.google.pl/images?q=kaczy%C5%84ski%20w%20synagodze&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=pl&tab=wi&biw=1672&bih=791

boukun

Data: 2010-10-13 11:07:56
Autor: awe
"My" jesteśmy Polakami

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i93qk8$9vj$1mx1.internetia.pl...

[...]

tez mam zdjecie w takiej czapeczce ale to nie znaczy ze jestem zydem. zwyczajowo boukun sie ja zaklada. pisalismy juz o tym wiele razy a ty widze swoje. prosze o konkretne dowody. wywody genealogiczne - ale konkretne oparte na dokumentach
awe

Data: 2010-10-13 18:38:29
Autor: boukun
"My" jesteśmy Polakami

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i93si7$pdu$1news.onet.pl...

[...]

Najwięksi przyjaciele Żydów i w boże narodzenie zapalają menorę w pałacu prezydenckim, to chyba samo za siebie mówi.. Pierwsze kroki do WLC w Nowym Jorku i po wskazówki do Izraela,dupolizajstwo syjonmistom i włazidupsko CIA...
Ot, cała filozofia Kaczyńskich...

boukun

Data: 2010-10-14 10:30:16
Autor: awe
"My" jesteśmy Polakami

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i94nl5$i7r$1mx1.internetia.pl...

[...]

co roku jest tak zwyczajowo zapalana. to zaden dla mnie argument. nie ma nawet o czym dyskutowac. najgorsze ze ty jak ten hitler zyd zwalczasz zydow. Czy zaden goj nie moze robic tego za ciebie?
awe

Data: 2010-10-14 11:53:57
Autor: boukun
"My" jesteśmy Polakami

[...]