My jestesmy spoleczenstwem ynteligentnym

Data: 2009-02-24 22:33:44
Autor: awe
My jestesmy spoleczenstwem ynteligentnym
Szklo kontaktowe, dzwoni babsko wyborca PO, gada na kaczynskich, a potem, my jestesmy spoleczenstwem ynteligentnym....doslownie tak powiedziala. Nie inteligentnym tylko ynteligentnym. Czy cos wiecej trzeba dodac. Moze cos dodadza nasi grupowi ynteligenci:;-)?
awe

Data: 2009-02-24 22:53:49
Autor: Ensitherum
My jestesmy spoleczenstwem ynteligentnym
inteligentnym tylko ynteligentnym. Czy cos wiecej trzeba dodac. Moze cos dodadza nasi grupowi ynteligenci:;-)?

powiedzą że to pisdecka prowokacja była

Data: 2009-02-24 23:26:53
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Szkoda, że nie oglądałem... pewnie było wesoło. Awe quiz... 'Elyty' <-- - który ynteligent to powiedział ? :>

Data: 2009-02-24 23:41:26
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:go1rdg$lgv$1news.interia.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- --
walesa? on tak lubi elyty, to typowe dla podwarszawskich wsi, lakery - mialem kiedys takiego nauczyciela, mowilismy na niego rolnik
awe

Data: 2009-02-24 23:47:09
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

awe... ynteligenciku :> Zabawny jesteś. Wałęsa, mając takich opluwaczy może spać spokojnie :)

Data: 2009-02-25 01:17:38
Autor: awe

awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Ty jak Ci tak wesolo to moze idz do lekarza czy aby jestes zdrowy. Ja rozumiem gdyby to byl okres prosperity ale na prozno szukac choc namiastki dobrych wiesci. Powinienes bys zdolowany. Ja to mialbym sie z czego cieszyc. Wlacze TV i widze pultajacego sie w kolko Tuska...zupelnie zgubil orientacje, a co do Walesy - ja go nie opluwam, ja tylko oceniam sprawiedliwie, nawet nie masz pojecia jak bardzo...no ale tym gorzej dla niego, fakty sa takie a nie inne.
awe

Data: 2009-02-25 12:08:54
Autor: Vic
awe wrote:
[...]

Awe, ty to jednak jestes ograniczony...
Dla ciebie jedynym kryterium mądrości jest uwielbienie dla PiS-u.

Ale przyjamniej świat sobie w główce poukładałeś w przejrzysty czarno-biały schemat i choć model ten jest gówno warty, ma chociaż tę zaletę, że koi twoją skołataną psychę.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-02-25 17:38:36
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:go39c7$oeh$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

Vic musisz jeszcze troche poczytac, cos doswiadczyc, potem moze napic sie melisy i na spokojnie zaczac analziowac swiat, moze wtedy dojdziesz do jakis sensownych wnioskow. Bede przytaczal Ci tu blednych bo mi sie nie chce ale moglbym ci podac pare przykladow czystej jak spirytus glupoty  typowej dla twojego sposobu myslenia. Generalnie pisanie z Toba czy Heskiem to strata czasu. Ludzie na poziomie szkol gminnych nie powinni sie wypowiadac. Gdybym mial tu krecic lewe interesy chcialbym zeby z takich glupkow wioskowych bylo zlozone cale spoleczenstwo.
awe

Data: 2009-02-26 08:28:16
Autor: Vic
awe wrote:

moglbym ci podac pare przykladow czystej jak spirytus glupoty  typowej dla twojego sposobu myslenia.

Mógłbym, ale nie podam. Wiem, ale nie powiem! :D

Generalnie pisanie z Toba czy Heskiem to strata czasu.

Po co w takim razie pisujesz na psp?

Ludzie na poziomie szkol gminnych nie powinni sie wypowiadac.

A tobie udało się wreszcie skończyć te nieco spóźnione studia, czy nadal jesteś takim domorosłym chłopkiem-roztropkiem?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-02-27 00:56:49
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:go5gqj$r84$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:

[...]

 -- -- -- -- -- --
dowiesz sie w sejmie...ale jak juz tak gadamy na priv na ogolnym to moze nam opowiesz o twoim nieudanym zyciu seksualnym z zonka arus?
awe

Data: 2009-02-27 00:58:58
Autor: user@inter.net
awe wrote:

[...]

A ty nie masz co do roboty tylko pierdolic krzywizny, zlap sie
za kutasa i powiedz mu dzien dobry ynteligentny.

--
poster

Data: 2009-02-27 01:08:06
Autor: awe
My jestesmy spoleczenstwem ynteligentnym

Uzytkownik "user@inter.net" <informacja.dla.organow.scigania.przestepcow.internetowych.jak.-.slaweka@post.pl.-.ktory.nielegalnie.usuwa.posty.osob.trzecich.w.pl> napisal w wiadomosci news:go7ac5$95h$1online.de...
awe wrote:

[...]

Vic za rada heska nie przenos wlasnych frustracji - w tym przypadku lozkowych na innych. Moze w koncu skup sie na zonie a nie na zabawianiu kolegow z psp, a jak nie rozumiesz kobiet to sie rozwiedz i za przykladem Marcinkiewicza poznaj mloda kobiete - wtedy poczujesz w sobie zar namietnosci...wiesz z kobietami jest tak ze w pewnym momencie predzej czy pozniej dojrzewaja i ich oczekiwania sa diametralnie rozne od tych o ktorych Ty moglbys nawet nie pomyslec. Po prostu zatrzymales sie w miejscu.....Wszystko to jest efektem braku empatii..
awe

Data: 2009-02-28 18:08:39
Autor: Vic
My jestesmy spoleczenstwem ynteligentnym
awe wrote:
dowiesz sie w sejmie...

??? Chcesz zostac (p)osłem?

> moze nam
opowiesz o twoim nieudanym zyciu seksualnym z zonka arus?

No nie wątpię, że ucieszyłoby cię, gdyby tak faktycznie było :)

Mnie natomiast nieszczególnie interesuje twoje życie seksualne, twoje studia zresztą też, a zapytałem, bo chciałem wiedzieć z jak wysokiej pozycji krytykujesz poziom szkół gminnych.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-02-28 22:50:22
Autor: awe
My jestesmy spoleczenstwem ynteligentnym

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gobris$1uv$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
dowiesz sie w sejmie...

??? Chcesz zostac (p)osłem?

> [...]

Mnie natomiast nieszczególnie interesuje twoje życie seksualne, twoje studia zresztą też, a zapytałem, bo chciałem wiedzieć z jak wysokiej pozycji krytykujesz poziom szkół gminnych.

nie przeciwnie, wcale mnie to nie ucieszylo zwlaszcza gdy dowiedzialem sie o tym z wiarygodnego zrodla. raczej chcialem Ci pomoc. Nie przypominam sobie krytyki szkol gminnych, natomiast univ tak.
awe

Data: 2009-03-02 12:02:56
Autor: Vic
awe wrote:
nie przeciwnie, wcale mnie to nie ucieszylo zwlaszcza gdy dowiedzialem sie o tym z wiarygodnego zrodla. raczej chcialem Ci pomoc. Nie przypominam sobie krytyki szkol gminnych, natomiast univ tak.

Napisałeś: "Ludzie na poziomie szkol gminnych nie powinni sie wypowiadac". To chyba nie chodziło ci o to, że nie powinni się wypowiadać, gdyż ich poziom po ukończeniu owych szkół jest tak wysoki. He, he, ciekaw jestem od jakiego poziomu osobistej edukacji wolno się wypowiadać? I czy ty spełniasz takie kryterium? ;)

Co do twoich "wiarygodnych źródeł" mocno przeceniasz ich wiarygodność, ha, ha... Oj, baaaardzo mocno :D

.... no i - last but not least - przemilczałeś moje pytanie :) Pewnie dlatego, że byłeś tak zajęty oferowaniem mi swojej pomocy.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-02 09:56:27
Autor: awe

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:goget7$eis$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -
vic przestan rznac glupa, nie bede Ci tu pisal skad to wiem, ale wtajemnicze Cie ze zrodlo jest 100%. Co do kryterium, tak ja spelniam
awe

Data: 2009-02-25 20:17:19
Autor: naprany jak kruk!
My jestesmy spoleczenstwem ynteligentnym
Tue, 24 Feb 2009 22:33:44 +0100, w <go1p18$kkh$1@news.onet.pl>, "awe"
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

[...]

no patrz, za to jak dzwoni pisuar to ZAWSZE jest ubaw po pachy muhahha

--
"Jarosław Kaczyński nie miał żadnych skrupułów, żeby brać na lewo i prawo - czerwone, zielone, fioletowe. Wychodził z charakterystycznego dla prawicy założenia, że cel uświęca środki. Jego ludzie spotykali się z przedsiębiorcami i recytowali jedno z dwu zdań: >zbieramy na kampanię wyborczą<, albo >potrzebujemy paru złotych na fundusze partyjne<. Wszyscy dostawali".

"Cztery dni po przegranych przez PiS wyborach minister skarbu Wojciech Jasiński umorzył prawie 700 tys. zł długów Porozumienia Centrum, pierwszej partii Jarosława Kaczyńskiego."

"Ustawimy prokuratorów i sprawę się umorzy" - Beata Kempa (PiS)

Data: 2009-02-27 01:36:43
Autor: awe

Użytkownik "naprany jak kruk!" <'"'"nawalonaela'"'@pisuar\./skansen"> napisał w wiadomości news:796bq4hnu2nqfjqt6cqvcopvqi4855aatk4ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
nie przesadzaj, odnioslem inne wrazenie, za to jak dzwoni postsoviecki beton to juz w ogole nie mozna o niczym innym myslec jak o elementarnej komrpomitacji. Zakladam ze ostatnio dzwoni ubecja ktorej zabrano wysokie emerytury. Determinacja przez bezsilnosc, ale w takich przypadkach online popelniaja mase bledow i robia z siebie prymitywnych glokow. Najsmieszniejsze jest to ze oni ciagle przeciw PiS, a te emerytury za PO zostaly zabrane....Nawet PO sie z nimi nie liczy. W ich srodowisku tylko paru grubych facetow zrobilo kase i maja wplyw na cokolwiek. Zawsze sa rznieci Ci mniej zapobiegliwi...ale prawda jest taka ze to oni odwalali brudna robote... Spotkalem ubeka jeszcze z lat 50'tych, partyzanta. Mial wtedy cos kolo 90 lat...Popieral PiS. Moze dlatego ze byl starej daty, do tego nieglupi.
awe

Data: 2009-03-04 20:04:16
Autor: naprany jak kruk!
My jestesmy spoleczenstwem ynteligentnym
Fri, 27 Feb 2009 01:36:43 +0100, w <go7ch5$c9p$1@news.onet.pl>, "awe"
[...]

no przeciez pisze ze jak dzwoni pisuar czyli postsowiecki beton

Data: 2009-02-25 20:28:31
Autor: Polok_prawdziwy
awe wrote:

Szklo kontaktowe, dzwoni babsko wyborca PO, gada na kaczynskich, a potem,
my jestesmy spoleczenstwem ynteligentnym....doslownie tak powiedziala. Nie
inteligentnym tylko ynteligentnym.

Cheba łod KACORUW psykład bieze...

My jestesmy spoleczenstwem ynteligentnym