My jesteśmy tu tylko murzynami

Data: 2012-03-21 21:18:10
Autor: boukun
My jesteśmy tu tylko murzynami
Byłem w południe w Galerii Świdnickiej, chciałem nakręcić klip, jaką fuszerę zrobiono, oklejająć płytkami z terakoty prawie całą elewację. Okropnie to wygląda, szczególnie z bliska, nierówno, pobybrzuszane płytki, straszne ubytki w fugach, w niektórych miejscach wcale nie uzupełnione i wykończone fugi...
Zastałem akurat w tym miejscu, gdzie chciałem zrobić klipa dwóch młodych chłopaków, jak bawili sie w uzupełnianie niektórych nierównych fug....
Chłopaki powiedzieli mi, że taki był przymus miasta, żeby nawiązywać do przedwojennych budynków poniemieckich w okolicy z czerwonej cegły...

Nosz kurde, świat idzie z postępem, a my ciągle w zaścianku... Chłopaki prosili mnie, żebym tylko ich nie nagrywał, bo oni są tu tylko murzynami od brudnej roboty... Żal mi się ich faktycznie zrobiło i zrezygnowałem z tego zamiaru. Ciężkie życie tej naszej młodzieży, pod butem niemieckich roszczeń i wymagań...

boukun

My jesteśmy tu tylko murzynami