"My name is Adolf Tusk!" SS

Data: 2010-06-26 13:18:04
Autor: Antenka
"My name is Adolf Tusk!" SS
Szaleńczy, faszystowski błysk w oku kominiarza bez drabiny był
widoczny na dzisiejszym zlocie POlszewi.
Aż strach się bać...Dlatego trzeba wszystko zrobić, żeby nie dopuścić
bobra do pałacu prezydenckiego.

I przypominam :

MIEJSCE  BOBRA  JEST W LESIE NAD RZEKĄ,   A NIE W PAŁACU PREZYDENCKIM!

Capito?! No! Każda próba wdarcia się na salony zakończy się dla
gadziny tragicznie - będziem pruć!

Antenka

Data: 2010-06-26 22:25:34
Autor: marek czaplicki
"My name is Adolf Tusk!" SS
Antenka pisze:
Dlatego trzeba wszystko zrobić, żeby nie dopuścić
bobra do pałacu prezydenckiego.
Każda próba wdarcia się na salony zakończy się dla
gadziny tragicznie - będziem pruć!

Antenka
bóbr należy do rodziny ssaków, nie gadów :-) a tak nawiasem mówiąc to język którym się posługujesz należy do języka nienawiści, zupełnie wbrew zaleceniom prezesa.

--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67,
71, 73, 79, 83, 89, 97, 101, 103, 107, 109, 113, 127, 131, 137, 139,

Data: 2010-06-26 23:01:16
Autor: Yzedef
"My name is Adolf Tusk!" SS

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i05nnv$64v$1inews.gazeta.pl...

bóbr należy do rodziny ssaków, nie gadów :-) a tak nawiasem mówiąc to język którym się posługujesz należy do języka nienawiści, zupełnie wbrew zaleceniom prezesa.

Moje zalecenie dla ciebie jest takie abys polecial do swojego bobra i mu z polykiem... POczwaro ty.....

Data: 2010-06-26 23:18:28
Autor: marek czaplicki
"My name is Adolf Tusk!" SS
Yzedef pisze:
Moje zalecenie dla ciebie jest takie abys polecial do swojego bobra i mu z polykiem... POczwaro ty.....
lekarz czy aptekarz przez Ciebie przemawia? zalecenia... recepty... :-)

Data: 2010-06-26 23:09:14
Autor: raff
"My name is Adolf Tusk!" SS
W dniu 2010-06-26 22:25, marek czaplicki pisze:
Antenka pisze:
[...]

My Jarusia szanujemy, ale w dupie mamy jego zalecenia.

Tak samo jak wy macie w dupie polityke milosci.

R.

Data: 2010-06-26 23:56:06
Autor: awe
"My name is Adolf Tusk!" SS

Antenka pisze:
[...]

-- -- -- -- --
ty nie badz taki do przodu. bobr jest sakiem ale Komorowski jest gadem
awe

Data: 2010-06-27 00:15:22
Autor: boukun
"My name is Adolf Tusk!" SS

Antenka pisze:
[...]

I ten język nienawiści tylko dlatego, że zagraża interesom innemu gadowi?

boukun

Data: 2010-06-27 00:21:32
Autor: awe
"My name is Adolf Tusk!" SS

Antenka pisze:
[...]

-- -- -- --
dlaczego uwazasz ze ja nienawidze komorowskiego. mam go w dupie. po prostu go nie szanuje i nic wiecej. a JK szanuje i to bardzo bardzo.
awe

Data: 2010-06-27 00:23:18
Autor: boukun
"My name is Adolf Tusk!" SS

Antenka pisze:
[...]

Ale jak by nie był przeciwnikiem tego twojego JK w wyborach prezydenckich, to czy byś tak od niechcenia tez go wyzywał od gadów itp.? Zastanówcie się idioci, co się takiego stało, że od miesiąca wyzywacie nagle Komorowskiego od najgorszych? No zastanówcie się przybłędy...

boukun

Data: 2010-06-27 00:28:05
Autor: awe
"My name is Adolf Tusk!" SS

Antenka pisze:
[...]

-- -- -- -- -- --
nie prawda. widzialem jakis rok temu a moze 2 lata temu jak komorowski zachowywal sie w sejmi. zrobil taka szopke ze utracil moj szacunek. bo byla taka knajacka burda na sali sejmowej. nie chodzi nawet o tresc ale o to ze facet posunal sie do gry aktorskiej i cala ta sytuacja mnie zniesmaczyla. to nie jest powazny czlowiek i absolutnie nie wolno mu zostac prezydentem Polski. Czlowiek z kregoslupem nigdy sobie nie pozwoli na takie zachowanie. Poza tym intuicyjnie wyczuwam ze to dupa jas.
awe

Data: 2010-06-27 00:29:42
Autor: boukun
"My name is Adolf Tusk!" SS

Antenka pisze:
[...]

Zobacz na swoje wpisy, Hansa, Antenki, raffika i tym podobnym szumowin. Co w was wstapiło? Olejcie idioci te wybory, bo się spalicie ze złości...

boukun

Data: 2010-06-27 01:33:40
Autor: awe
"My name is Adolf Tusk!" SS

Antenka pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- --
akurat sa to wszystkie osoby ktore maja dystans do polityki a przede wszystkim potrafia trzezwo oceniac sytuacje polityczna. sadze ze wszyscy z nich pojda na wybory i dokonaja prawidlowego i jedynego akcepotwalnego wyboru godnego Polaka, Patrioty i uczciwego czlowieka.
Powinienes boukun usiasc na spokojnie przed kompem i zaczac sie od nich uczyc.
awe

Data: 2010-06-27 00:13:38
Autor: Antenka
"My name is Adolf Tusk!" SS
On 27 Cze, 01:33, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisa w wiadomo cinews:i05v5l$bor$1mx1.internetia.pl...

> U ytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo ci

> Zobacz na swoje wpisy, Hansa, Antenki, raffika i tym podobnym szumowin. Co
> w was wstapi o? Olejcie idioci te wybory, bo si spalicie ze z o ci...

> boukun

-- -- -- -- -- -- --
[...]
awe- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Dziękuję Awuś za taką pochwałę. Trafiłeś w samo sedno - nikt mi nie
odbierze sprawiedliwości i prawa :-). Jasne, że pójdziemy i jeszcze
zaprowadzimy wszystkie starsze panie z RM -  na pohybel POlszewi! :D
Albo zwyciężymy, albo bóbr ma przechlapane - ja sama rozpętam
rewolucję ;-)

Antenka

P.s. Chyba jednak nie będzie potrzeby siłowe odebranie władzy tym
kryminalistom - Jarek zwycięży! :-))

Data: 2010-06-27 10:31:33
Autor: awe
"My name is Adolf Tusk!" SS

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:977b9048-a19f-4b79-8740-de5fd6868e25c33g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

> w was wstapi o? Olejcie idioci te wybory, bo si spalicie ze z o ci...

-- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -
widzisz boukun przyjal do wiadomosci to co mu napisalem i zastanawia sie teraz czy moze byc prawdziwym Polakiem czy tez zostaje przy folksdojczu. Boukun Polakiem warto byc.!!!
awe

Data: 2010-06-27 10:42:22
Autor: Bogdan Idzikowski
"My name is Adolf Tusk!" SS

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0725h$7st$1news.onet.pl...

-- -- -- -- -- -
widzisz boukun przyjal do wiadomosci to co mu napisalem i zastanawia sie teraz czy moze byc prawdziwym Polakiem czy tez zostaje przy folksdojczu. Boukun Polakiem warto byc.!!!
awe

O ile wiem, Bokun nie jest prawdziwym Polakiem. Gdyby był prawdziwym Polakiem miałby kilka żon (jedną poślubioną przed ołtarzem, następne w Urzędze Stanu Cywilnego). Ewentualnie żadnej, wzorem prawdziwego Polaka Kaczyńskiego!

Data: 2010-06-27 10:51:13
Autor: awe
"My name is Adolf Tusk!" SS

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c270ef4$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
no dobrze ale co to mialo byc? smieszne, oryginalne czy kurwa co bo juz nie nadazam za twoim intelektem. czuje sie porazony
awe

Data: 2010-06-27 10:58:24
Autor: Bogdan Idzikowski
"My name is Adolf Tusk!" SS

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i073a6$aje$1news.onet.pl...

[...]

Dowodzi to katolickiej hipokryzji.

Data: 2010-06-28 13:08:58
Autor: awe
"My name is Adolf Tusk!" SS

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c2712b7$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
kazda wiara to sciema tylko nie potrafie tego udownic i ty tez, a skoro jest popyt na tego rodzaju uslugi to sorrki ale widocznie jest to ludziom potrzebne. kundle tez nie chodza do kosciola bo po co
awe

Data: 2010-06-27 12:13:11
Autor: 'heÂŽsk'
"My name is Adolf Tusk!" SS
On Sun, 27 Jun 2010 10:42:22 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

> [...]

O ile wiem, Bokun nie jest prawdziwym Polakiem. Gdyby był prawdziwym Polakiem miałby kilka żon (jedną poślubioną przed ołtarzem, następne w Urzędze Stanu Cywilnego). Ewentualnie żadnej, wzorem prawdziwego Polaka Kaczyńskiego!

 awus znow ma przedwuborcza erekcje ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-06-27 00:24:23
Autor: marek czaplicki
to może jakieś przykłady, wg Ciebie "gadziego" życia. http://pl.wikipedia.org/wiki/Bronisław_Komorowski

Data: 2010-06-27 01:35:44
Autor: awe
"My name is Adolf Tusk!" SS

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i05umo$t24$1inews.gazeta.pl...
awe pisze:
[...]
szkoda mi czasu zeby wchodzic na te strone. Jestem zbyt dobrze poinformowany aby tracic czas na te bzdety z viki. Do tego mam swietna pamiec i kolosalna intuicje co do ludzi i nigdy sie jeszcze co do oceny osob nie pomylilem.
awe

Data: 2010-06-27 15:43:15
Autor: marek czaplicki
"My name is Adolf Tusk!" SS
awe pisze:
[...]
przykłady możesz podać z pamięci. nic nie stoi na przeszkodzie. ja tam nie jestem omnibusem.

Data: 2010-06-28 13:12:12
Autor: awe
"My name is Adolf Tusk!" SS

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i07khi$qd2$1inews.gazeta.pl...
awe pisze:
[...]
przyklady  byly tu publikowane na grupie wielokrotnie i ja rowniez wypowiadalem sie w tym temacie. wystarczy byc dociekliwym
awe

Data: 2010-06-27 15:47:35
Autor: u2
"My name is Adolf Tusk!" SS
W dniu 2010-06-27 00:24, marek czaplicki pisze:
awe pisze:
ty nie badz taki do przodu. bobr jest sakiem ale Komorowski jest gadem
awe

to może jakieś przykłady, wg Ciebie "gadziego" życia.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bronisław_Komorowski

Wiki jest często dobre, ale nie zawsze :

http://orka.sejm.gov.pl/proc6.nsf/opisy/1402.htm

„Bilans ponad rocznej pracy obecnego Marszałka, można określić
balansowaniem na granicy prawa. Objawia się to szczególnie w zakresie
podejmowania decyzji o pracach nad projektami ustaw i kierowaniu ich do
prac legislacyjnych z dużym opóźnieniem. Działając w imieniu Platformy
Obywatelskiej, przy użyciu wątpliwych z punktu widzenia prawa metod,
przez szereg miesięcy nie dopuszczał do wprowadzenia pod obrady Sejmu RP
projektów ustaw i uchwał, które nie uzyskały akceptacji jego ugrupowania
politycznego. W efekcie takiego działania wiele ważnych projektów ustaw,
zamiast służyć społeczeństwu, leżakowało „zamrożone” przez Marszałka
Sejmu, czekając aż działający opieszale rząd Pana Donalda Tuska
przygotuje podobne projekty. [...]Ponadto Pan Marszałek przyzwala na
psucie prawa, przez przyjmowanie do rozpatrzenia projektĂłw ustaw z
Komisji Nadzwyczajnej „Przyjazne Państwo”, zajmującej się ograniczaniem
biurokracji, a kierowanej przez partyjnego kolegę posła Janusza
Palikota. Nowelizacje te wielokrotnie zmieniają te same ustawy po jednym
artykule i zawierają nawet wzajemnie wykluczające się przepisy.

[...]

Pan Marszałek Bronisław Komorowski w swojej pracy marginalizuje rolę
opozycji. Sukcesywnie dąży do odebrania praw, uniemożliwiając
wykonywanie mandatu jej posłom. Rezygnując ze zwyczajów parlamentarnych
wielokrotnie strofował i upominał posłów opozycji. Nagminnie ogranicza
prawo zabierana głosu podczas obrad plenarnych Sejmu RP posłom
wywodzącym się z opozycyjnych klubów, pozbawiając ich możliwości
wyrażania swych racji. Drastycznie ograniczył czas zadawania pytań
podczas debaty do 60 sekund, co przy skomplikowanej problematyce
poruszanych spraw uniemożliwia precyzyjne ich wyartykułowanie”.

Data: 2010-06-27 16:28:10
Autor: marek czaplicki
awe pisze:
[...]

czasami warto też kliknąć na linki na stronie. oto co można przeczytać po kliknięciu "dołącz do nas"
DOKUMENTY UCZESTNIKÓW RUCHU RODAKÓW

     Kogo zapraszamy do współpracy?

     Ruch RodakĂłw bardzo dużą uwagę przywiązuje do postaw i wartości repezentowanych przez jego uczestnikĂłw. Politycznie moĹźna nas określić między "12, a 14" na wizerunku sali sejmowej
     z wyraĹşnym zaznaczeniem braku tolerancji dla przeszłości komunistycznej.
     PrzynaleĹźność do PZPR i jej satelit oraz późniejszych klonĂłw jest dyskwalifikująca.

     Uczestnikiem ruchu moĹźe zostać kaĹźda osoba pochodzenia polskiego gotowa z pełnym zaangaĹźowaniem realizować i wspierać jego załoĹźenia, niezaleĹźnie od miejsca zamieszkania.
     Warunkiem uczestnictwa w Ruchu RodakĂłw osĂłb urodzonych przed 1972 rokiem jest dobrowolne i zgodne z prawdą wypełnienie deklaracji i oświadczeń: dekomunizacyjnego i lustracyjnego.

     Zapraszamy osoby ktĂłre w swoim Ĺźyciu kierują się wartościami chrześcijańskimi i narodowymi.
http://www.rodaknet.com/rr_przystap.htm
oczywiście wiem, że sytuacja się zmieniła i kom... pardon LEWICA już nie dyskredytuje, ale dlaboga niech wszyscy popierający aktualizują dokumenty zgodnie z wymaganiami.
o kurcze, napisałem to i przypomniałem sobie sytuację z książki "Rok 1984" gdzie poprawiano przeszłość zgodnie z aktualnymi wymaganiami teraźniejszości :-)

Data: 2010-06-27 16:30:16
Autor: u2
"My name is Adolf Tusk!" SS
W dniu 2010-06-27 16:28, marek czaplicki pisze:
Przynależność do PZPR i jej satelit oraz późniejszych klonów jest
dyskwalifikująca.

"Nocnej zmianie" to wszystko jedno, byleby utrzymać się przy korycie.

Data: 2010-06-27 16:36:47
Autor: marek czaplicki
"My name is Adolf Tusk!" SS
u2 pisze:
[...]

ja też pamiętam pewne rzeczy z przeszłości. i co mam zmienić swoją pamięć tylko dlatego, że nie pasuje do aktualnie obowiązującej wykładni? :-)

Data: 2010-06-27 16:41:35
Autor: u2
"My name is Adolf Tusk!" SS
W dniu 2010-06-27 16:36, marek czaplicki pisze:
"Nocnej zmianie" to wszystko jedno, byleby utrzymać się przy korycie.
ja też pamiętam pewne rzeczy z przeszłości. i co mam zmienić swoją
pamięć tylko dlatego, że nie pasuje do aktualnie obowiązującej wykładni?

A kto tobie wykłada wykładnię ? Ja widzę przy korycie "nocną zmianę" od
20 lat.

Data: 2010-06-27 17:00:24
Autor: marek czaplicki
"My name is Adolf Tusk!" SS
u2 pisze:
[...]

różni usiłują. ostatnio dostrzegam ciągoty ze strony prawicy, która dla doraźnych potrzeb politycznych usiłuje przebrać się w lewicowe piórka.
ludzie ukazani w filmie, na który się powołujesz, w większości przypadków zostali odsunięci od władzy przez społeczeństwo drogą demokratycznych wyborów. a tak nawiasem biorąc, czy jeżeli Ty "spiskowałbyś" przeciwko rządowi to czy zapraszałbyś kamery do tego?

Data: 2010-06-27 17:16:38
Autor: u2
"My name is Adolf Tusk!" SS
W dniu 2010-06-27 17:00, marek czaplicki pisze:
różni usiłują. ostatnio dostrzegam ciągoty ze strony prawicy, która dla
doraźnych potrzeb politycznych usiłuje przebrać się w lewicowe piórka.

A jak definiujesz lewicę ? Nie kojarzy się tobie z lewizną ? Bo mi się
kojarzy :)

[...]

"Nocna zmiana" została wybrana dzięki wspólnej fotografii z Bolkiem. Po
dekadzie nieudolnych rządów Jeruzela to nic dziwnego. Alternatywa
"lewicowa" postanowiła odczekać i uwłaszczyła się na trupie PZPR, a
potem doszła do władzy.

Data: 2010-06-27 17:58:55
Autor: marek czaplicki
"My name is Adolf Tusk!" SS
u2 pisze:
[...]

czasami myślę, że z lewicą i prawicą, centrum i innymi grupami na scenie politycznej jest tak jak z różnicą między erotyką a pornografią. ktoś mądry powiedział: co to jest pornografia? wiem kiedy na to patrzę. lecz zawrzeć definicję w prostych słowach, o to jeszcze się nikt nie pokusił. lewica i prawica próbują we współczesnym świecie różnić się już tylko w detalach. a to zwrócenie większej uwagi na te grupy społeczne, które akurat trochę więcej krzyczą od innych-lewica, a to usprawnienie działania państwa-prawica. niestety jak stwierdził Fukuyama doczekaliśmy się chyba końca historii. nikt nie wymyślił sprawniejszego i bardziej wydajnego systemu gospodarczego jak system wolnorynkowy, i nie ma lepszego systemu politycznego niż demokracja. dalsze poszukiwanie przez różnych ludzi tzw. trzeciej drogi, w czym celowała Samoobrona, uważam za wpajanie ludziom czegoś co nie istnieje.

Data: 2010-06-27 18:13:06
Autor: u2
"My name is Adolf Tusk!" SS
W dniu 2010-06-27 17:58, marek czaplicki pisze:
co to jest pornografia? wiem kiedy na to patrzę. lecz zawrzeć definicję
w prostych słowach, o to jeszcze się nikt nie pokusił.

Kiedyś pornografią określano zbyt długi pocałunek.

[...]

To zależy jak definiujesz historię. Jedna historia się kończy, inna się
zaczyna.

nikt nie wymyślił sprawniejszego i bardziej wydajnego
systemu gospodarczego jak system wolnorynkowy, i nie ma lepszego systemu
politycznego niż demokracja.

Tutaj można jeszcze dyskutować. Popatrz na ChRL ma w nosie demokrację,
czyli wolne wybory, a pod względem rozwoju gospodarczego niedługo
prześcignie jankesów.

Data: 2010-06-27 18:27:32
Autor: marek czaplicki
"My name is Adolf Tusk!" SS
u2 pisze:
Tutaj można jeszcze dyskutować. Popatrz na ChRL ma w nosie demokrację,
czyli wolne wybory, a pod względem rozwoju gospodarczego niedługo
prześcignie jankesów.
masz rację jeżeli chodzi o dyskusję. oczywiście w Chinach demokracja nie istnieje. lecz zwracałem uwagę na to, że system gospodarczy to jedno, a system polityczny to drugie. w Polsce gospodarka dzięki staraniom różnych ludzi, czy to z lewa czy w większym stopniu z prawa, oddzieliła się od świata polityki. dzisiaj zmiana rządu nie skutkuje fluktuacjami w gospodarce, ot najwyżej trochę spadnie lub trochę wzrośnie na rynku notowanie złotego :-). dla rynków większe znaczenie niż nazwisko premiera ma osoba np. szefa NBP.
Fukuyama stwierdził po prostu to, że państwa które przyjmą demokrację i wolny rynek spotkają się z tym, że nic lepszego już je więcej nie spotka. na tym ma polegać koniec historii. na końcu ogromnych poszukiwań ludzkości systemu gospodarczego i politycznego, który by zapewnił jak największej ilości ludzi, dobrobyt. niektóre państwa jeszcze nie są na tym końcu drogi inne do niego dotarły. lecz nie od razu Kraków zbudowano :-).

Data: 2010-06-27 18:32:40
Autor: u2
"My name is Adolf Tusk!" SS
W dniu 2010-06-27 18:27, marek czaplicki pisze:
[...]

No nie całkiem, majątek państwa został uwłaszczony na początku lat
90-tych przez nomenklaturę partyjną. Ta grabież przez nomenklaturę trwa
do dzisiaj. Dlatego uprawnione jest nazywanie kolejnych ekip rządzących
jako bandy złodziei. Bynajmniej nie działali w interesie coraz bardziej
kulejącego państwa tylko w interesie swoich kolesiów.

Data: 2010-06-27 18:45:15
Autor: marek czaplicki
"My name is Adolf Tusk!" SS
u2 pisze:
[...]
dlaczego do interesów państwa wkładasz interes obywateli. państwo to przede wszystkim suma podatków płaconych przez obywateli.
kiedyś faktycznie tak było, że do państwa należało wszystko lub prawie wszystko w Polsce. dzisiaj jest inaczej.
a co do tzw uwłaszczenia nomenklatury. PiS też chciał stworzyć swoją nową nomenklaturę, nazwał ją zasobem kadrowym.

Data: 2010-06-27 21:17:29
Autor: u2
"My name is Adolf Tusk!" SS
W dniu 2010-06-27 18:45, marek czaplicki pisze:
dlaczego do interesów państwa wkładasz interes obywateli. państwo to
przede wszystkim suma podatków płaconych przez obywateli.

Na to odpowiedział Kaczka w debacie. Państwo jest z założenia dla ludzi,
a nie przeciwko obywatelom. W obecnej chwili zauważ, że kulejące państwo
grasiuje (grasuje) na MSP (małych i średnich przedsiębiorcach), na
emerytach i rencistach. Podatki idą nie na dziurawe drogi, nie na służbę
zdrowia tylko na bandę złodziei.

[...]

Zauważ, że to pisiory wydali bezpardonową walkę korupcji tworząc ABC
(CBA). Tropili ją nawet we własnym rządzie. A co teraz robi banda kolesi
z peło ? Zamiata pod dywan afery stoczniową, hazardową. Miro chodzi z
podniesionym czołem po parlamentarnych salach.

Data: 2010-06-27 21:50:03
Autor: Bogdan Idzikowski
"My name is Adolf Tusk!" SS

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c27a3cd$0$17090$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To jaka korupcja była w tych wymienionych aferach?
Kto wziął pieniądze pod stołem?
Kto się, kurwa, na łapówkach obłowił?

Data: 2010-06-27 21:52:53
Autor: u2
"My name is Adolf Tusk!" SS
[...]

Tego się nie dowiesz od kiedy ABC wpadło w łapki pełobandy.

Data: 2010-06-27 22:03:32
Autor: Bogdan Idzikowski
"My name is Adolf Tusk!" SS

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c27ac19$0$17090$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale, kurwa, jakaś komisja jest?

Data: 2010-06-28 13:43:04
Autor: awe
"My name is Adolf Tusk!" SS

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c27ae98$1news.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -
jest tylko kurwa, a nie ma komisji. nie badz naiwny
awe

Data: 2010-06-28 14:52:54
Autor: Bogdan Idzikowski
"My name is Adolf Tusk!" SS

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0a1o6$pca$1news.onet.pl...

[...]

Nie pierdol. Przecież widziałem jakiegoś karakana z picu i śp. Wassermanna. Przywidziało mi się?

Data: 2010-06-28 13:40:46
Autor: awe
"My name is Adolf Tusk!" SS

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i07sfv$qdk$1inews.gazeta.pl...
[...]