My nigdy nie mieli秏y takiego kochanego przyw骴cy

Data: 2011-12-19 17:51:44
Autor: boukun
My nigdy nie mieli秏y takiego kochanego przyw骴cy
Data: 2011-12-19 08:54:15
Autor: J-23
My nigdy nie mieli秏y takiego kochanego przyw骴cy
On 19 Gru, 17:51, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=pSWN6Qj98Iw&feature=youtu.be&t=35s

boukun

fajne bo nieskonczenie glupie. ale w 1953r. Polacy tez plakali po
smierci Stalina

Data: 2011-12-19 19:18:33
Autor: boukun
My nigdy nie mielismy takiego kochanego przyw骴cy

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:7e3186c5-2222-4ee0-a37e-5b16d9fa50efi8g2000vbh.googlegroups.com...
[...]

Dla kogo glupie, dla tego glupie...
Ja sie urodzilem w 1961 roku i nie pamietam  takiej rozpaczy po jakimkolwiek przyw骴cy...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SvjNDFK1KvQ

boukun

Data: 2011-12-19 19:37:03
Autor: jadrys
My nigdy nie mielismy takiego kochanego przyw贸d cy
W dniu 2011-12-19 19:18, boukun pisze:

[...]

Ja sie urodzilem w 1961 roku i nie pamietam  takiej rozpaczy po jakimkolwiek przyw贸dcy...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SvjNDFK1KvQ

boukun

Mnie natomiast zastanawia inna rzecz. - Mimo obejrzenia kilkudziesi臋ciu migawek z r贸znych telewizji nie zauwa偶y艂am na nich ludzi wychudzonych tym strasznym g艂odem o kt贸rym codziennie si臋 nas informuje.. Nia widzia艂em te偶 jakich艣 obdartus贸w, odzianych w 艂achmany kt贸rych pe艂no w miastach USA.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-12-19 20:08:03
Autor: Bogdan Idzikowski
My nigdy nie mielismy takiego kochanego przyw贸dcy

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jco078$8pj$2node2.news.atman.pl...
[...]

Ale偶 z ciebie pieprzony komunistyczny naiwniak. Te migawki zosta艂y wyprodukowane przez Kore臋 P贸艂nocn膮, komuszku.

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-12-19 20:32:11
Autor: jadrys
[...]

Daj na to dowody! Nie, nie, linki z netu - potwierd藕 偶e widzia艂e艣 ten g艂贸d, Mimo wszystko twoje s艂owo 偶e widzia艂e艣 wystarczy mi  do przekonania si臋 偶e to nie ja mia艂em racj臋.
W latach 90 osobi艣cie rozmawia艂em z Korea艅czykami o sytuacji w ich kraju.

Data: 2011-12-19 19:34:23
Autor: Obserwator
My nigdy nie mielismy takiego kochanego przyw骴cy
jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a): W latach 90 osobi禼ie rozmawia砮m z Korea馽zykami o sytuacji w ich kraju.

ze Stalinem i Che tez osobiscie rozmawiales?

Data: 2011-12-19 20:43:31
Autor: Bogdan Idzikowski
My nigdy nie mielismy takiego kochanego przyw贸dcy

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jco3er$ca9$2node2.news.atman.pl...

[...]

A widzia艂e艣, 偶e ziemia kr膮偶y wok贸艂 s艂o艅ca?
A mo偶e to s艂o艅ce kr膮偶y wok贸艂 ziemi?
A mo偶e zapomnia艂e艣 jak膮 dat臋 mamy?

--
Jaros艂aw-Zbawiciel Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-12-20 20:29:04
Autor: jadrys
[...]

Sam widzisz 偶e艣 og艂upiony durak.

Data: 2011-12-20 05:14:24
Autor: stevep
My nigdy nie mielismy takiego kochanego przyw骴cy
Dnia 19-12-2011 o 20:32:11 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

U縴tkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomo禼i  news:jco078$8pj$2node2.news.atman.pl...
[...]

Mnie natomiast zastanawia inna rzecz. - Mimo obejrzenia  kilkudziesi阠iu migawek z r髗nych telewizji nie zauwa縴砤m na nich  ludzi wychudzonych tym strasznym g硂dem o kt髍ym codziennie si nas  informuje.. Nia widzia砮m te jakich obdartus體, odzianych w 砤chmany  kt髍ych pe硁o w miastach USA.

Ale z ciebie pieprzony komunistyczny naiwniak. Te migawki zosta硑  wyprodukowane przez Kore P蟪nocn, komuszku.

Daj na to dowody! Nie, nie, linki z netu - potwierd 縠 widzia砮 ten  g丑d, Mimo wszystko twoje s硂wo 縠 widzia砮 wystarczy mi  do  przekonania si 縠 to nie ja mia砮m racj.
W latach 90 osobi禼ie rozmawia砮m z Korea馽zykami o sytuacji w ich kraju.

Id do psychiatry, a 矿硉e papiery, kt髍e dostaniesz b阣 najlepszym  dowodem.

--
stevep
U縴wam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-19 21:31:07
Autor: boukun
[...]

I jakie pi臋kne miasta, fabryki i szko艂y maj膮... I wszyscy s膮 r贸wni, ka偶dy ma taki sam brzuch... Dlatego tacy szcz臋艣liwi i si臋 kochaj膮...

boukun

Data: 2011-12-20 20:28:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-19 21:31, boukun pisze:

[...]

Fakt, te zadbane miasteczka, klomby z kwiatami, trawniki.. Wsz臋dzie spokojnie, - 偶adnych wy艣cig贸w szczur贸w.. Jestem tak偶e pewny 偶e Korea艅czyk bez strachu wychodzi w nocy na ulic臋.

Data: 2011-12-21 04:10:31
Autor: stevep
My nigdy nie mielismy takiego kochanego przyw骴cy
Dnia 20-12-2011 o 20:28:58 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

I jakie pi阫ne miasta, fabryki i szko硑 maj... I wszyscy s r體ni,  ka縟y ma taki sam brzuch... Dlatego tacy szcz甓liwi i si kochaj...

boukun

Fakt, te zadbane miasteczka, klomby z kwiatami, trawniki.. Wsz阣zie  spokojnie, - 縜dnych wy禼ig體 szczur體.. Jestem tak縠 pewny 縠  Korea馽zyk bez strachu wychodzi w nocy na ulic.

Wog髄e w nocy nie wychodzi, obowi眤uje godzina policyjna.  :p

Data: 2011-12-20 05:13:00
Autor: stevep
My nigdy nie mielismy takiego kochanego przyw骴cy
Dnia 19-12-2011 o 19:37:03 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

Tia. oto wypowied godna piramidalnego g硊pca, to re縤mowa telewizja nie  robi nic innego tylko pokazuje realia, do秝iadczyli秏y tego za komuny.

Data: 2011-12-20 08:24:31
Autor: boukun
My nigdy nie mielismy takiego kochanego przyw骴cy

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.v6rsnyo250oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A teraz co pokazuj w re縤mowej TV?, jako nie pokazuj, 縠 banda Tuska i policjanci po cywilnemu skopali niewinnego, spaceruj眂ego ulic cz硂wieka... Cicho, sza...

boukun

Data: 2011-12-20 05:10:48
Autor: stevep
My nigdy nie mielismy takiego kochanego przyw骴cy
Dnia 19-12-2011 o 19:18:33 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa(a):

[...]

I sam te p砤ka砮, szczerze m體i眂 nie pami阾am, aby ktokolwiek z mnie  znanych ludzi wtedy p砤ka, a sam nie okaza砮m 縜lu i nie przerwa砮m drogi  do szko硑 na co jaki gorliwiec nie omieszka zwr骳i mi uwagi..

Data: 2011-12-19 19:36:27
Autor: jadrys
My nigdy nie mieli艣my takiego kochanego przyw贸dcy
W dniu 2011-12-19 17:54, J-23 pisze:
[...]

Wida膰 mieli powody. Polak to okre艣lenie szerokie - nie byli nimi tylko ja艣nie panowie dziedzice i fabrykanci.

Data: 2011-12-20 05:15:22
Autor: stevep
My nigdy nie mieli秏y takiego kochanego pr zyw骴cy
Dnia 19-12-2011 o 19:36:27 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

[...]

Wida mieli powody. Polak to okre秎enie szerokie - nie byli nimi tylko  ja秐ie panowie dziedzice i fabrykanci.

Tylko same pastuchy i 秝iniarki.  :D

Data: 2011-12-19 17:02:47
Autor: Obserwator
WY mieliscie:)
Data: 2011-12-19 18:04:05
Autor: Leprechaun
WY mieliscie:)

U縴tkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:jcnqnn$a30$1inews.gazeta.pl...

Smierc Stalina:

http://www.youtube.com/watch?v=9MfftkT-oSk

Wy macie: http://www.youtube.com/watch?v=fW4Y867Oh6s

BomBel

Data: 2011-12-19 18:40:44
Autor: Grzegorz Z.
WY mieliscie:)
Obserwator napisa:

Smierc Stalina:

http://www.youtube.com/watch?v=9MfftkT-oSk

Ale pr眃u o 21:37 im nie wy潮czali.

--
"Tylko owce potrzebuj Pasterza"

Data: 2011-12-19 17:49:13
Autor: Obserwator
WY mieliscie:)
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisa(a):
Obserwator napisa:

> Smierc Stalina:

Ale pr眃u o 21:37 im nie wy潮czali.

oni na wsiach w ogole pradu nie mieli:)

Data: 2011-12-19 18:54:22
Autor: Grzegorz Z.
WY mieliscie:)
Obserwator napisa:

[...]

Ale teraz w 2005 nie wy潮czali pr眃u na wsiach tylko w砤秐ie w miastach.

Apel kurii o niegaszenie 秝iate o 21.37

Krakowska Kuria Arcybiskupia w Krakowie apeluje o niegaszenie 秝iate o
godz. 21.37, poniewa mo縠 to zagra縜 縴ciu lub zdrowiu ludzi. Apel
dotyczy sms-owej inicjatywy "Zga秏y 秝iat砤 na 5 minut".

W przes砤nym w sobot PAP komunikacie poinformowano, 縠 "do krakowskiej
kurii docieraj sygna硑, i podczas wczorajszej akcji gaszenia 秝iate w
godzin 秏ierci Jana Paw砤 II dochodzi硂 do przypadk體 zas砤bni赕".

Jak wyja秐iono, "w jednym z blok體 w Krakowie pr眃 wy潮czono ca砶owicie.
Uwi陑iona w windzie kobieta zas砤b砤".

"Spontaniczne inicjatywy dla uczczenia Papie縜 rodz si z dobrych
intencji, ale nale縴 zachowa zdrowy rozs眃ek i pow禼i眊a emocje. Jest
wiele innych sposob體 oddania ho砫u Janowi Paw硂wi II. Skorzystajmy z
propozycji spotka, modlitw i rozwa縜" - apeluje komunikat kurii.

http://info.onet.pl/1079604,11,1,0,120,686,item.html

--
"Tylko owce potrzebuj Pasterza"

Data: 2011-12-19 18:31:39
Autor: Obserwator
WY mieliscie:)
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisa(a):

Apel kurii o niegaszenie 秝iate o 21.37

no i o co chodzi? Oki. To niespecjalnie madry pomysl, bo i z technicznego
punktu widzenia, dla pracy elektrowni gaszenie wielu swiatel jest niekorzystne.

Data: 2011-12-20 05:21:37
Autor: stevep
WY mieliscie:)
Dnia 19-12-2011 o 18:02:47  Obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl>  napisa(a):

Smierc Stalina:

http://www.youtube.com/watch?v=9MfftkT-oSk

Eeee, to lepsze:

# Na ziemi szerokiej i w nieba g酬binie,

gdzie orze samotny ulata nad 秐ieg,

/o wodzu narod體 radzieckich, Stalinie,

przepi阫ne wci笨 pie秐i uk砤da nasz wiek./bis

A leci ta pie恶 niby ptak srebrnopi髍y

i dr縴 przed jej gniewem ciemi陑ca i wr骻.

/I niczym s dla niej granice i mury,

i druty kolczaste, i stra縠, i knut./bis

Ta pie恶 si nie l阫a ob砤wy ni kuli,

porywa do walki p硂mienny ten 秔iew.

/Z t pie秐i na ustach i Murzyn, i kulis,

I chi駍ki partyzant przelewa sw krew./bis

Na ziemi szerokiej i w nieba g酬binie,

gdzie orze samotny ulata nad 秐ieg,

/o m眃rym, kochanym przez ludy Stalinie

przepi阫ne wci笨 pie秐i uk砤da nasz wiek./bis

Wielki wiek! [1] #

Ze strony:
http://tiny.pl/hjgqm

Data: 2011-12-19 17:59:25
Autor: abc
My nigdy nie mieli秏y takiego kochanego przyw骴cy
http://www.youtube.com/watch?v=pSWN6Qj98Iw&feature=youtu.be&t=35s

Podobno Komorowski te jest tak bardzo kochany...

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz硂wieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa駍twa od Ko禼io砤 jest sztuczny.

Data: 2011-12-19 18:02:54
Autor: boukun
My nigdy nie mieli秏y takiego kochanego przyw骴cy

U縴tkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa w wiadomo禼i news:4eef6d92$0$1214$65785112news.neostrada.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=pSWN6Qj98Iw&feature=youtu.be&t=35s

Podobno Komorowski te jest tak bardzo kochany...

Wysika si mo縩a...

boukun

Data: 2011-12-20 05:16:29
Autor: stevep
My nigdy nie mieli秏y takiego kochanego pr zyw骴cy
Dnia 19-12-2011 o 18:02:54 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa(a):

Podnie z azorem nog.

Data: 2011-12-20 05:15:56
Autor: stevep
My nigdy nie mieli秏y takiego kochanego pr zyw骴cy
Dnia 19-12-2011 o 17:59:25 abc <abc@wp.pl> napisa(a):

http://www.youtube.com/watch?v=pSWN6Qj98Iw&feature=youtu.be&t=35s

Podobno Komorowski te jest tak bardzo kochany...

Nie podobno, ale na pewno jeste idiot.

Data: 2011-12-19 21:02:11
Autor: kefirh
W dniu 2011-12-19 17:51, boukun pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=pSWN6Qj98Iw&feature=youtu.be&t=35s

boukun

http://www.youtube.com/watch?v=kyFCiF1BBu8&feature=endscreen&NR=1

Fajna dyskusja.
Nie?

--
鈥濲ak d艂ugo jeszcze policja b臋dzie tolerowa艂a dom schadzek przy ulicy Widok 10 mieszkanie 12, III pi臋tro dzwoni膰 trzy razy?鈥

Data: 2011-12-19 21:13:03
Autor: kefirh
My nigdy nie mieli艣my takiego kochanego przyw贸dcy
W dniu 2011-12-19 17:51, boukun pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=pSWN6Qj98Iw&feature=youtu.be&t=35s

boukun

Zobacz por贸wnaj.
Kim Ir Sen death:

http://www.youtube.com/watch?v=fPhiPf4rVYg

Data: 2011-12-19 21:42:40
Autor: boukun
My nigdy nie mieli艣my takiego kochanego przyw贸dcy

U偶ytkownik "kefirh" <kefirh@reuter.si> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jco5s4$puu$1speranza.aioe.org...
[...]

Narody prawdziwie wolne tak prze偶ywaj膮 swoich ukochanych wodz贸w...

boukun

Data: 2011-12-19 22:08:24
Autor: kefirh
W dniu 2011-12-19 21:42, boukun pisze:

[...]

Ca艂kiem fajnie jest poszukiwa膰 atrybutow czy surogat贸w dla abstrakcyjnego poj臋cia "wolno艣ci".
Podobnie tego samego szukaj膮 rodziny, kt贸re zainscenizowaly rew. franc.
czy rew. pazdz.
Wg mojej teorii spiskowej Korea Pln to r贸wnie偶 eksperyment -- to mondramat rodzinny p.t. "Do jakiego stopnia mo偶na uwolni膰 P贸艂nocnego Korea艅czyka!"

kefirh

Data: 2011-12-20 00:56:57
Autor: boukun
My nigdy nie mieli艣my takiego kochanego przyw贸dcy

U偶ytkownik "kefirh" <kefirh@reuter.si> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jco93e$209$1speranza.aioe.org...
[...]

Dla nas najwa偶niejsze pytanie jest, kiedy Polska si臋 uwolni od re偶imu syjonistycznego?

boukun

Data: 2011-12-20 05:23:39
Autor: stevep
My nigdy nie mieli秏y takiego kochanego pr zyw骴cy
Dnia 20-12-2011 o 00:56:57 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa(a):

U縴tkownik "kefirh" <kefirh@reuter.si> napisa w wiadomo禼i  news:jco93e$209$1speranza.aioe.org...
[...]

Zobacz por體naj.
Kim Ir Sen death:

http://www.youtube.com/watch?v=fPhiPf4rVYg

Narody prawdziwie wolne tak prze縴waj swoich ukochanych wodz體...

boukun

Ca砶iem fajnie jest poszukiwa atrybutow czy surogat體 dla  abstrakcyjnego poj阠ia "wolno禼i".
Podobnie tego samego szukaj rodziny, kt髍e zainscenizowaly rew. franc.
czy rew. pazdz.
Wg mojej teorii spiskowej Korea Pln to r體nie eksperyment -- to  mondramat rodzinny p.t. "Do jakiego stopnia mo縩a uwolni P蟪nocnego  Korea馽zyka!"

kefirh

Dla nas najwa縩iejsze pytanie jest, kiedy Polska si uwolni od re縤mu  syjonistycznego?

boukun
A od idiot體 tobie podobnych?

Data: 2011-12-20 08:28:07
Autor: boukun
My nigdy nie mieli秏y takiego kochanego przyw骴cy

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.v6rs5ph050oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Od 35 mln niewolnik體 chcecie si uwolni? A kto b阣zie na was wtedy robi?

boukun

Data: 2011-12-20 17:17:19
Autor: stevep
My nigdy nie mieli秏y takiego kochanego pr zyw骴cy
Dnia 20-12-2011 o 08:28:07 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa(a):

Jedyny na psp na kt髍ego robi 縪na to ty.

Data: 2011-12-20 18:07:12
Autor: boukun
My nigdy nie mieli秏y takiego kochanego przyw骴cy

U縴tkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa w wiadomo禼i news:op.v6sp65xp50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

痮na na mnie nie robi, tylko do kibla...

boukun

Data: 2011-12-21 04:25:39
Autor: stevep
My nigdy nie mieli秏y takiego kochanego pr zyw骴cy
Dnia 20-12-2011 o 18:07:12 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa(a):

[...]

A to k砤mca z ciebie przecie sam si chwali砮, 縠 robisz za cygana, no i  cygan to zawsze cygan.

Data: 2011-12-21 19:37:16
Autor: kefirh
W dniu 2011-12-20 20:30, jadrys pisze:
[...]

Poczytaj, kto zainscenizowa艂 rewolucj臋 w Rosji.
Nie trzeba w to wierzyc.
Ale mo偶na mie膰 艣wiadomo艣膰 r贸偶nych wariantow.
Co艣 jak w szachach.

k.

Data: 2011-12-20 05:22:53
Autor: stevep
My nigdy nie mieli秏y takiego kochanego pr zyw骴cy
Dnia 19-12-2011 o 21:42:40 boukun <boukun@neostrada.pl> napisa(a):

U縴tkownik "kefirh" <kefirh@reuter.si> napisa w wiadomo禼i  news:jco5s4$puu$1speranza.aioe.org...
[...]

Na szcz甓cie, 縠 ich prze縴waj, a nie odwrotnie.  :p