My, obywatele Polski

Data: 2010-04-13 20:11:41
Autor: Piotr
My, obywatele Polski
Dnia Tue, 13 Apr 2010 19:59:47 +0200, Wlodzimierz Zabotynski napisał(a):

My, obywatele Polski, która przez ostatnie siedemdziesiat lat wciaz nie
pogodzila sie z utrata swoich najlepszych synów zamordowanych w lesie
katynskim, zwracamy sie do obywateli Federacji Rosyjskiej z podziekowaniami
i apelem o pojednanie.

A co to takiego? Do rąk wziąłeś?
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-13 20:18:29
Autor: 2wroc
My, obywatele Polski
"stosunki Polsko-ruskie w historii to czas rozejmu podczas wojny"...

Data: 2010-04-13 20:20:45
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
My, obywatele Polski

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun
usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

   Niezbedne wspolrzedne podalem pod moja uwaga
   zamieszczona na koncu posta.

   AR

My, obywatele Polski