My tracs - koniec

Data: 2016-03-14 13:21:19
Autor: Andrzej Ozieblo
My tracs - koniec
Google zamyka My tracs (Moje trasy) od konca kwietnia. Niestety. Bardzo mi ta aplikacja pasowala. Uzywalem do roznych celow, niekoniecznie rowerowych. Endomodo mnie nie ujal (za duze), zobacze geotracker, podobno funkcjonalnie zblizone do

Data: 2016-03-14 13:47:18
Autor: m
My tracs - koniec
On 14.03.2016 13:21, Andrzej Ozieblo wrote:
[...]

Ja używam CardioTrainer i podobało mi się polskie BikeStats, ale dziwnie
dużo kalorii naliczało (2-3x tyle co google tracks).

p. m.

Data: 2016-03-14 14:06:57
Autor: ±ćęłń󶼿
My tracs - koniec
A tak swoj± drog±:

Jakiej strony używac do planowania trasy (rowerem) po W-wie?

maps.google.pl potrafi bardzo dziwacznie wyznaczać.

Tu s± ¶cieżki rowerowe:
http://www.mapa.um.warszawa.pl/mapaApp1/mapa?service=mapa
lecz nie ma funkcji wyznaczania trasy po ¶mieszkach (za to wyznacza chyba po chodnikach i alejkach ;))

TomTom:
http://routes.tomtom.com
jest ewidentnie dla samochodów (a może znacie wersję dla rowerów?).

Na Via Michelin jest opcja rowerem:
www.viamichelin.com
ale nie mam przekonania, że preferuje (lub że w ogóle widzi!) ¶mieszki.

-- -- -
Google zamyka my tracs od konca kwietnia.

Data: 2016-03-15 13:42:30
Autor: zbrochaty
My tracs - koniec

[...]

Spokojnie, da się. Jak nie chcesz chodnikow i alejek to kliknij w "samochodzik" :)
Czesto wyznaczam trase klikaj±c "pieszego", a potem "rowerowego" ludka. A wybieram co¶ pomiędzy...
I tak sciezki w Warszawie to jakby¶ połamane spaghetti rzucił na plan Warszawy, jeszcze niewiele sciezek z-nik±d-do-nik±d ł±czy sie w trasy, zatem musisz trochę improwizować po drodze. Za drugim razem po tej samej trasie juz powinienes być guru :)

Data: 2016-03-15 21:41:00
Autor: 2late
My tracs - koniec
On 14/03/2016 01:06,  ąćęłńóśźż wrote:
A tak swojÄ… drogÄ…:

Jakiej strony uĹĽywac do planowania trasy (rowerem) po W-wie?

Sprawdz, czy to zadziala:
http://gb.mapometer.com/

Data: 2016-03-15 22:02:24
Autor: masti
My tracs - koniec

<http://www.openstreetmap.org/directions?engine=graphhopper_bicycle&route=52.2395%2C21.0109%3B52.2376%2C21.0264#map=16/52.2381/21.0214>

Data: 2016-03-16 08:07:53
Autor: twistedme
My tracs - koniec
W dniu 2016-03-15 o 23:02, masti pisze:
ąćęłńóśźż wrote:

[...]

Openstreet mogę polecić, co prawda nie do miasta, bo nie sprawdzałem, ale w lesie pokazuje wszystkie przejezdne dukty i ścieżki.

Data: 2016-03-14 15:27:25
Autor: AL
My tracs - koniec
Andrzej Ozieblo <ypoziebl@cyf-kr.edu.pl> Wrote in message:
[...]

Też dostałem taki komunikat i rowniez się teraz zastanawiam nad
 alternatywą.
Imho mogli zostawić jak jest, nie rozwijać zamiast zamykać.
Jak coś znajdziesz to się podziel prosze.
--
AL -- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-03-14 08:14:32
Autor: MaOr
My tracs - koniec
W dniu poniedziałek, 14 marca 2016 15:27:26 UTC+1 użytkownik AL napisał:

Też dostałem taki komunikat i rowniez się teraz zastanawiam nad
 alternatyw±.
Jak co¶ znajdziesz to się podziel prosze.

Locus Free ?

Data: 2016-03-15 09:35:52
Autor: Andrzej Ozieblo
My tracs - koniec
W dniu 2016-03-14 o 15:27, AL pisze:

Imho mogli zostawić jak jest, nie rozwijać zamiast zamykać.
Jak coś znajdziesz to się podziel prosze.

Tez tego nie rozumiem. Na razie wyprobowalem Geo Tracker. Bardzo podobny do My Tracs. Dokladny, choc za krotko go testowalem by sie arbitralnie wypowiadac. Funkcjonalnosc zblizona o ile nie lepsza (wieksza mapa, mniej glupot na ekranie). Nie ma powiazania z Google Drive, ale to sie da przezyc.

Data: 2016-03-15 21:44:11
Autor: 2late
My tracs - koniec
On 15/03/2016 08:35, Andrzej Ozieblo wrote:
W dniu 2016-03-14 o 15:27, AL pisze:

Imho mogli zostawić jak jest, nie rozwijać zamiast zamykać.
Jak coĹ› znajdziesz to siÄ™ podziel prosze.

[...]

Wazne zeby sie dalo jakis standardowy format wyeksportowac.

Data: 2016-03-16 09:02:44
Autor: Andrzej Ozieblo
My tracs - koniec
W dniu 2016-03-15 o 22:44, 2late pisze:
Nie ma powiazania z Google Drive, ale to sie da przezyc.

Wazne zeby sie dalo jakis standardowy format wyeksportowac.

Da sie, jako gpx lub kml. Mozna przerzucic pliki na karte SD. Coraz bardziej mi sie geo tracker podoba i pewnie zostanie u mnie na dluzej.

Data: 2016-03-16 08:22:50
Autor: 2late
My tracs - koniec
On 16/03/2016 08:02, Andrzej Ozieblo wrote:
[...]

Dzieki. Obczaje jak juz My tracks kompletnie padnie i moze zgra mi sie to z
nowym telefonym ktory mam w planach.

POozdrawiam

Data: 2016-03-15 17:30:06
Autor: Piotr aka dracorp
My tracs - koniec
Dnia Mon, 14 Mar 2016 15:27:25 +0100, AL napisał(a):

Też dostałem taki komunikat i rowniez się teraz zastanawiam nad
 alternatywÄ….
Imho mogli zostawić jak jest, nie rozwijać zamiast zamykać. Jak coś
znajdziesz to siÄ™ podziel prosze.
Taka polityka google. Poczekajcie aĹĽ zamknÄ… google groups.

--
piecia aka dracorp

Data: 2016-03-15 13:30:28
Autor: zbrochaty
My tracs - koniec
Taka polityka google. Poczekajcie aż zamkn± google groups.

Zastanowilem sie chwile... Jaki sens dla nich aby utrzymywac grupy?
Nie ma reklam, generujemy koszty, zajmujemy ł±cza, serwery i dyski. Nie płacimy...
Po co im to?
BTW, czy znacie co¶ na przegl±darkę co czyta/pisze na grupach usenet?

Data: 2016-03-15 15:50:06
Autor: Ignac
My tracs - koniec
W dniu wtorek, 15 marca 2016 21:30:30 UTC+1 użytkownik zbro...@gmail.com napisał:
> Taka polityka google. Poczekajcie aż zamkn± google groups.

Zastanowilem sie chwile... Jaki sens dla nich aby utrzymywac grupy?

Bo jeste¶my fajni!

Data: 2016-03-16 11:21:59
Autor: ±ćęłń󶼿
My tracs - koniec
Tak, ale po pare grup, tematycznych (np. money i prawo)

-- -- -
BTW, czy znacie co¶ na przegl±darkę co czyta/pisze na grupach usenet?

Data: 2016-03-14 15:35:26
Autor: Prot Ogenes
My tracs - koniec
On 2016-03-14 13:21, Andrzej Ozieblo wrote:
[...]

Alleluja! Ta aplikacja została dawno porzucona przez developerów i od samego pocz±tku była po prostu słaba.
Kolejne wersje miały coraz wieksze przyciski kosztem wy¶wietlanej mapy.
Marnowanie 50% ponad 4' wy¶wietlacza na interfejs to jakie¶ nieporozumienie. Kolejna sprawa to samo rejestrowanie trasy gdzie zapisywane w pliku były punkty powstałe w wyniku błędów GPS, a znajduj±ce się na drugim końcu globu. No błagam, toż to zadanie na kółóko programistyczne dla 6 klasy aby pozbyć się takich ¶mieci.

pozdr
Prot

Data: 2016-03-14 17:59:17
Autor: kawoN
My tracs - koniec
W dniu 14.03.2016 o 13:21, Andrzej Ozieblo pisze:
[...]

A konkretnie czego potrzebujesz?
Tzn. jakich funkcji?

pozdr.
kawoN

Data: 2016-03-14 20:35:52
Autor: 2late
My tracs - koniec
On 14/03/2016 04:59, kawoN wrote:

[...]

Jak najdokladniejszego zapisu sciezki.

Data: 2016-03-15 09:37:35
Autor: kawoN
My tracs - koniec
W dniu 14.03.2016 o 21:35, 2late pisze:

A konkretnie czego potrzebujesz?
Tzn. jakich funkcji?

Jak najdokladniejszego zapisu sciezki.

To endomondo chyba spełnia tę funkcję?
Z tego co zauważyłem to ślad zapisuje nieźle
(ok, nie jest to zapis co 1s),
natomiast w zależności od telefonu różnie
bywa z wysokością. Ale to i tak jest niedokładne
w telefonach.

pozdr.
kawoN

Data: 2016-03-14 20:35:06
Autor: 2late
My tracs - koniec
On 14/03/2016 12:21, Andrzej Ozieblo wrote:
[...]

Tez bede rozpaczal.
My tracks bylo najdokladniejsze.

Data: 2016-03-16 15:03:23
Autor: Bogumił
My tracs - koniec
W dniu poniedziałek, 14 marca 2016 13:21:31 UTC+1 użytkownik Andrzej Ozieblo napisał:
[...]

Ja osobi¶cie używam i polecam Locus zarówno free jak i Pro z którego korzystam. Mapy offline,online możliwo¶ć pobierania wgrywania swoich kalibracja map, zapis do gpx, ustalanie jak ma być zapisywany ¶lad(czas, odległo¶ć, oba)Wsparcie dla czujników Bluetooth, ant+, planer trasy, punkty POI, kompas nawigacja, tworzenie punktów. Znany w¶ród Geocacherów. W sumie rozwinięcie znanego i lubianego trekbuddy tylko przystępniejszy graficznie. Kolejnym fajnym programem jest Ghostracer

Data: 2016-03-24 10:22:53
Autor: cytawa
My tracs - koniec
Andrzej Ozieblo pisze:

> [...]
> mi ta aplikacja pasowala. Uzywalem do roznych celow, niekoniecznie
> rowerowych. Endomodo mnie nie ujal (za duze), zobacze geotracker,

Juz kiedys polecalem MoveBikeComputer ale z powodu reklamy ci sie nie spodobala. Ale ja go ciagle uzywam do rejestracji sladow.  Do glownych zalet tej apki sa:
1.automatyczny zapis do sladu po uruchomieniu. (W Endomondo trzeba za kazdym razem uruchamiac).

2. Mozliwosc eksportu sladu do GPX.
3. Fajne statystyki kilometrowo- predkosciowe.
4. wielka stabilnosc.
5. przy dostepie internetu pobiera sobie mape z googli i widac slad na tle mapy.

Osobiscie uzywam Oziexplorera jako mape i rejestrator sladow. Ale rownolegle uzywam MBC.
Niestety zdarzalo sie, ze rozne apki GPSowe sie wykrzaczaly i mialem luki w sladach. Gdy uzywam 2 na raz to nie mam tego problemu. MBC jest naprawde niezawodny.

Co do bledow w zliczniu dlugosci to praktycznie nie widzialem idealnej apki. Czesto przy lapaniu fixa zliczaja glupoty. Takze w sytuacja gdy brak sygnalu,  lub gdy sygnal GPS jest slaby. Ale nauczylem sie poprawiac slady i polautomatycznie sam bledy usuwam. Zrobilem sobie aplikacje na PC do analizy sladow. To w sumie nie jest dla programisty specjalnie skomplikowane. Wzory sa do odszukania w necie, w razie czego gdzies je mam.

Jan Cytawa

Data: 2016-03-29 09:28:29
Autor: Andrzej Ozieblo
My tracs - koniec
W dniu 2016-03-24 o 10:22, cytawa pisze:

Juz kiedys polecalem MoveBikeComputer ale z powodu reklamy ci sie nie
spodobala. Ale ja go ciagle uzywam do rejestracji sladow.

Mam i uzywam. Ale My tracs byla prosta aplikacja do roznych celow. Najczesciej wlaczalem go, gdy sobie np. szedlem (lub jechalem na rowerze) do sklepu oddalonego o 2-3 km. Nie isteresowaly mnie zadne inne parametry poza mapa i wykreslona trasa. BikeComputer jest bardziej rozbudowany i jednak rowerowo ukierunkowany. Geo Tracker niezle zastepuje Mytracs. Poki co.

Data: 2016-03-29 03:20:34
Autor: rmikke
My tracs - koniec
[...]

Do zapisu trasy używałem Stravy. Bardzo fajna, ale przestała
działać po wywaleniu z telefonu Google Maps. No to obejrzałem,
jakie aplikacje wspiera tapiriik i wybrałe RideWithGPS, bo najmniejsza.
A tapiriik przenosi dane do Stravy. Aplikacja ma jedn± wadę:
raz na kilka jazd pokazuje mi zupełnie fantastyczn± Vmax, rzędu 130km/h.

Teraz mi polecili ipbike, który jest jeszcze mniejszy, pozwala
prowadzić po wyznaczonej trasie (nawet z komunikatami głosowymi),
zapisuje ¶lad i może go wysyłać w różne miejsca, w tym do Stravy
lub do własnego blogu opartego o OpenFitAPI (nawet nie wiedziałem,
że co¶ takiego istnieje). Jako że teraz jestem uszkodzony,
wypróbuję toto za jaki¶ czas, na razie obejrzałem i ma mnóstwo
opcji konfiguracyjnych, pewnie trzeba będzie pobawić przed
pierwsz± jazd±.

Data: 2016-03-29 03:21:56
Autor: rmikke
My tracs - koniec
W dniu wtorek, 29 marca 2016 12:20:36 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:
> [...]

wypróbuję toto za jaki¶ czas, na razie obejrzałem i ma mnóstwo
opcji konfiguracyjnych, pewnie trzeba będzie pobawić przed

A, i ipbike może użuwać różnych map, domy¶lnie jest OpenCycleMap.

Data: 2016-03-29 10:31:56
Autor: Bogumił
My tracs - koniec
Lekki ok, ale z grafik± to mocno oszczędzali. ;)

Data: 2016-03-29 23:30:27
Autor: rmikke
My tracs - koniec
W dniu wtorek, 29 marca 2016 19:31:58 UTC+2 użytkownik Bogumił napisał:
Lekki ok, ale z grafik± to mocno oszczędzali. ;)

Ja jestem z tych, co to jak maj± wybór między lżejszym
a ładnym, wybior± lżejszy bez wahania. Poza tym, telefon do zapisu ¶ladu jedzie w kieszeni, więc jako¶ć grafiki interesuje mnie bardzo umiarkowanie.
Telefon prowadz±cy głosem też może jechać w kieszeni.
Jak chcę mieć mapę przed nosem - instaluję Garmina na kierownicy.

No i po trzecie - może to nie jest piękne, ale jest przemy¶lane
pod k±tem, żeby można było do¶ć dokładnie ustawić CO się widzi,
daj±c przy tym możliwo¶ć upchania całkiem sporej liczby
informacji przy mapie.

My tracs - koniec