My tracs - koniec

Data: 2016-03-14 15:27:25
Autor: AL
My tracs - koniec
Andrzej Ozieblo <ypoziebl@cyf-kr.edu.pl> Wrote in message:
Google zamyka My tracs (Moje trasy) od konca kwietnia. Niestety. Bardzo mi ta aplikacja pasowala. Uzywalem do roznych celow, niekoniecznie rowerowych. Endomodo mnie nie ujal (za duze), zobacze geotracker, podobno funkcjonalnie zblizone do

Też dostałem taki komunikat i rowniez się teraz zastanawiam nad
 alternatywą.
Imho mogli zostawić jak jest, nie rozwijać zamiast zamykać.
Jak coś znajdziesz to się podziel prosze.
--
AL -- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-03-14 08:14:32
Autor: MaOr
My tracs - koniec
W dniu poniedziałek, 14 marca 2016 15:27:26 UTC+1 użytkownik AL napisał:

Też dostałem taki komunikat i rowniez się teraz zastanawiam nad
 alternatyw±.
Jak co¶ znajdziesz to się podziel prosze.

Locus Free ?

Data: 2016-03-15 09:35:52
Autor: Andrzej Ozieblo
My tracs - koniec
W dniu 2016-03-14 o 15:27, AL pisze:

Imho mogli zostawić jak jest, nie rozwijać zamiast zamykać.
Jak coś znajdziesz to się podziel prosze.

Tez tego nie rozumiem. Na razie wyprobowalem Geo Tracker. Bardzo podobny do My Tracs. Dokladny, choc za krotko go testowalem by sie arbitralnie wypowiadac. Funkcjonalnosc zblizona o ile nie lepsza (wieksza mapa, mniej glupot na ekranie). Nie ma powiazania z Google Drive, ale to sie da przezyc.

Data: 2016-03-15 21:44:11
Autor: 2late
My tracs - koniec
On 15/03/2016 08:35, Andrzej Ozieblo wrote:
W dniu 2016-03-14 o 15:27, AL pisze:

Imho mogli zostawić jak jest, nie rozwijać zamiast zamykać.
Jak coĹ› znajdziesz to siÄ™ podziel prosze.

[...]

Wazne zeby sie dalo jakis standardowy format wyeksportowac.

Data: 2016-03-16 09:02:44
Autor: Andrzej Ozieblo
My tracs - koniec
W dniu 2016-03-15 o 22:44, 2late pisze:
Nie ma powiazania z Google Drive, ale to sie da przezyc.

Wazne zeby sie dalo jakis standardowy format wyeksportowac.

Da sie, jako gpx lub kml. Mozna przerzucic pliki na karte SD. Coraz bardziej mi sie geo tracker podoba i pewnie zostanie u mnie na dluzej.

Data: 2016-03-16 08:22:50
Autor: 2late
My tracs - koniec
On 16/03/2016 08:02, Andrzej Ozieblo wrote:
[...]

Dzieki. Obczaje jak juz My tracks kompletnie padnie i moze zgra mi sie to z
nowym telefonym ktory mam w planach.

POozdrawiam

Data: 2016-03-15 17:30:06
Autor: Piotr aka dracorp
My tracs - koniec
Dnia Mon, 14 Mar 2016 15:27:25 +0100, AL napisał(a):

Też dostałem taki komunikat i rowniez się teraz zastanawiam nad
 alternatywÄ….
Imho mogli zostawić jak jest, nie rozwijać zamiast zamykać. Jak coś
znajdziesz to siÄ™ podziel prosze.
Taka polityka google. Poczekajcie aĹĽ zamknÄ… google groups.

--
piecia aka dracorp

Data: 2016-03-15 13:30:28
Autor: zbrochaty
My tracs - koniec
Taka polityka google. Poczekajcie aż zamkn± google groups.

Zastanowilem sie chwile... Jaki sens dla nich aby utrzymywac grupy?
Nie ma reklam, generujemy koszty, zajmujemy ł±cza, serwery i dyski. Nie płacimy...
Po co im to?
BTW, czy znacie co¶ na przegl±darkę co czyta/pisze na grupach usenet?

Data: 2016-03-15 15:50:06
Autor: Ignac
My tracs - koniec
W dniu wtorek, 15 marca 2016 21:30:30 UTC+1 użytkownik zbro...@gmail.com napisał:
> Taka polityka google. Poczekajcie aż zamkn± google groups.

Zastanowilem sie chwile... Jaki sens dla nich aby utrzymywac grupy?

Bo jeste¶my fajni!

Data: 2016-03-16 11:21:59
Autor: ±ćęłń󶼿
My tracs - koniec
Tak, ale po pare grup, tematycznych (np. money i prawo)

-- -- -