My tracs - koniec

Data: 2016-03-24 10:22:53
Autor: cytawa
My tracs - koniec
Andrzej Ozieblo pisze:

> Google zamyka My tracs (Moje trasy) od konca kwietnia. Niestety. Bardzo
> mi ta aplikacja pasowala. Uzywalem do roznych celow, niekoniecznie
> rowerowych. Endomodo mnie nie ujal (za duze), zobacze geotracker,
> podobno funkcjonalnie zblizone do

Juz kiedys polecalem MoveBikeComputer ale z powodu reklamy ci sie nie spodobala. Ale ja go ciagle uzywam do rejestracji sladow.  Do glownych zalet tej apki sa:
1.automatyczny zapis do sladu po uruchomieniu. (W Endomondo trzeba za kazdym razem uruchamiac).

2. Mozliwosc eksportu sladu do GPX.
3. Fajne statystyki kilometrowo- predkosciowe.
4. wielka stabilnosc.
5. przy dostepie internetu pobiera sobie mape z googli i widac slad na tle mapy.

Osobiscie uzywam Oziexplorera jako mape i rejestrator sladow. Ale rownolegle uzywam MBC.
Niestety zdarzalo sie, ze rozne apki GPSowe sie wykrzaczaly i mialem luki w sladach. Gdy uzywam 2 na raz to nie mam tego problemu. MBC jest naprawde niezawodny.

Co do bledow w zliczniu dlugosci to praktycznie nie widzialem idealnej apki. Czesto przy lapaniu fixa zliczaja glupoty. Takze w sytuacja gdy brak sygnalu,  lub gdy sygnal GPS jest slaby. Ale nauczylem sie poprawiac slady i polautomatycznie sam bledy usuwam. Zrobilem sobie aplikacje na PC do analizy sladow. To w sumie nie jest dla programisty specjalnie skomplikowane. Wzory sa do odszukania w necie, w razie czego gdzies je mam.

Jan Cytawa

Data: 2016-03-29 09:28:29
Autor: Andrzej Ozieblo
My tracs - koniec
W dniu 2016-03-24 o 10:22, cytawa pisze:

Juz kiedys polecalem MoveBikeComputer ale z powodu reklamy ci sie nie
spodobala. Ale ja go ciagle uzywam do rejestracji sladow.

Mam i uzywam. Ale My tracs byla prosta aplikacja do roznych celow. Najczesciej wlaczalem go, gdy sobie np. szedlem (lub jechalem na rowerze) do sklepu oddalonego o 2-3 km. Nie isteresowaly mnie zadne inne parametry poza mapa i wykreslona trasa. BikeComputer jest bardziej rozbudowany i jednak rowerowo ukierunkowany. Geo Tracker niezle zastepuje Mytracs. Poki co.

My tracs - koniec