My tu gadu gadu

Data: 2010-09-17 14:11:31
Autor: awe
My tu gadu gadu
a niedlugo sie kolesie posracie, bo donek juz nie wyrabia na zakretach z zadluzaniem Polski. Czym wczesniej to sie zawali tym lepiej
awe

Data: 2010-09-17 14:39:36
Autor: Neko
My tu gadu gadu
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

a niedlugo sie kolesie posracie, bo donek juz nie wyrabia na zakretach z zadluzaniem Polski. Czym wczesniej to sie zawali tym lepiej

Przecietni Kowalscy dostana po tylku. Ale nie ci na gorze.
Oni juz maja przygotowane helikoptery i papiery ekstradycyjne.

Data: 2010-09-19 02:37:07
Autor: Jaksa
My tu gadu gadu

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i6vnjg$hdn$1news.onet.pl...
> [...]

Przecietni Kowalscy dostana po tylku. Ale nie ci na gorze.
Oni juz maja przygotowane helikoptery i papiery ekstradycyjne.

Donaldu Tusku to ma chyba papiery na dziadka.
Tego z SS czy Wehrmachtu, nie pamiętam dokładnie.

Jaksa

Data: 2010-09-19 08:06:25
Autor: Jarek nie obronił kżyża
My tu gadu gadu

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał

Donaldu Tusku to ma chyba papiery na dziadka.
Tego z SS czy Wehrmachtu, nie pamiętam dokładnie.

Jakie znaczenie ma co pwiedział pisuarowy przestępca?

Procesy sądowe Jacka Kurskiego.

13 czerwca 2006 w trakcie programu Teraz my! oskarżył Platformę Obywatelską i komitet wyborczy Donalda Tuska o finansowanie kampanii wyborczej przed wyborami prezydenckimi oraz parlamentarnymi w 2005 z pieniędzy nielegalnie wyprowadzonych z PZU. Prokuratura Okręgowa w Warszawie umorzyła śledztwo w grudniu 2006 z powodu niestwierdzenia przestępstwa[4]. W odpowiedzi na zarzuty Platforma Obywatelska oskarżyła Jacka Kurskiego o zniesławienie i domagała się przeprosin w mediach oraz przekazania 100 tys. zł na Caritas. 3 kwietnia 2007 Sąd Okręgowy w Warszawie wydał wyrok nakazujący Jackowi Kurskiemu przeproszenie Donalda Tuska na łamach "Rzeczpospolitej" i "Gazety Wyborczej" oraz w TVN i TVP. Zasądził też 15 tys. zł na rzecz Caritas Polska[5].

12 czerwca 2007 Sąd Okręgowy w Warszawie uznał, iż Jacek Kurski naruszył dobra osobiste spółki Agora S.A. podczas programu telewizyjnego "Warto rozmawiać" z 8 maja 2006 poprzez wygłaszanie niepotwierdzonych zarzutów zniesławiających firmę. Sąd nakazał przeproszenie w "Gazecie Wyborczej" i w TVP2 oraz wpłatę 10 tys. zł na cel społeczny[6]. Sąd Apelacyjny w Warszawie utrzymał ten wyrok w mocy. Jacek Kurski, komentując to orzeczenie, twierdził, iż "Gazeta Wyborcza" przy pomocy posłusznych i usłużnych sędziów (...) może każdego zniszczyć i opluć (...). Za tę wypowiedź został pozwany przez wydawcę, a następnie ponownie zobowiązany sądownie do publikacji przeprosin. Pozwany, mimo uprawomocnienia się wyroku i wezwań, uchylał się od wykonania orzeczeń sądu, wobec czego Agora S.A. sama je zrealizowała w ramach tzw. wykonania zastępczego na koszt dłużnika[7].

Przemysław Warzywny

--

"Zbrodnią nie do opisania" nazwał Benedykt XVI skandal pedofilii w Kościele. W homilii w katedrze Westminsterskiej w Londynie papież porównał to, przez co przeszły ofiary księży-pedofili, do cierpień męczenników.
 PiS zawsze utożsamiał się z pedofilskim kościołem.

My tu gadu gadu