My tu gadu, gadu, a tymczasem Niemcy:Langsam, langsam aber sicher.

Data: 2016-03-25 20:52:43
Autor: Chiron
My tu gadu, gadu, a tymczasem Niemcy:Langsam, langsam aber sicher.
Data: 2016-03-26 00:02:46
Autor: silvio balconetti
Am 25.03.2016 um 20:52 schrieb Chiron:
http://naszeblogi.pl/49117-szczecin-znow-niemiecki

--

Chiron

Ze sie jakiemus gosciowi chcialo dyskutowac z ignorantem, ktory pewnie w epoce "dobrej zmiany" i 500+ doniosl gdzie trzeba i odwrocil grozaca katastrofe:

>Tragiczny poziom niewiedzy lub złośliwej interpretacji. Hamburg nie należy do landu Mecklenburg - Vorpommern (MV). Nawet z nim nie graniczy, nie może być więc jego zachodnia częścią. Czy to też oznacza ekspansjonistyczną politykę tamtejszych elit wobec Hamburga? Bzdura. Szczecin i Hamburg są motorami gospodarki tego landu, ponieważ Meklemburgia samodzielnie nie jest w stanie wygenerować zdrowych podstaw rozwoju. To raczej smutne niż groźne. Jej stolica, Schwerin, nie ma nic do zaoferowania poza historyczną dumą, a główne miasto, Rostock, jest miejscem lokowania call - center z uwagi na bardzo czystą lokalną wymowę. Współpraca z Hamburgiem i Szczecinem to szansa dla regionu na przeżycie. Polecam zapoznanie się ze źródłami lokalnymi, zamiast histerycznej i pseudohistorycznej papki (Ziemie Odzyskane? A kiedy to Pomorze Zachodnie było polskie? Już za Chrobrego odpadło i potem wchodziło krótkotrwale w zależności wasalne z Polskę, nigdy nie będąc jej integralną częscią!).<

A Autor por. pl.wikipedia.org/wiki/Robert_Kościelny

>ukończył studia na Wydziale Metali Niezależnych Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.<

Dziwne, ze specjalista od metali niezaleznych nie znalazl zajecia w ekipie pani Beaty Sz.?
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2016-03-26 17:31:34
Autor: Chiron

Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:dllucnFae1kU1mid.individual.net...
> [...]

Górniczo-Hutniczej w Krakowie.<

Dziwne, ze specjalista od metali niezaleznych nie znalazl zajecia w ekipie pani Beaty Sz.?

No cóż- Wielka Sobota, więc powstrzymam się od ostrzejszego komentowania. Mimo wszystko- i za ciebie też Bóg zginął na krzyżu.

Rozumiem, że ostentacja może niemieckiej racji stanu tylko zaszkodzić. No to będziesz bagatelizował, obśmiewał, etc. Jednak- mam nadzieję, że rozumiesz to, że Polacy mogą  a wręcz powinni czuć się w związku z tym zaniepokojeni. To jest przecież wbrew polskiej racji stanu.
Mimo wszystko- Wesołych Świąt ci życzę

--

Chiron

Data: 2016-03-26 19:24:06
Autor: silvio balconetti
[...]

  No to Boga nie ma? Tak tez myslalem. Bywalem w mniejszych krajach europejskich np. Luksemburg, Andora, San Marino, Liechtenstein) i jakos nie wyczuwalem zaniepokojenia z powodu wiekszych sasiadow.
Zeby sie uspokoic napilem sie Kitzmann Urbock i zjadlem, upieklszy wczesniej, biale kielbaski z musztarda i miodem z sosem piwno-cebulowym (czosnku niektorzy u nas nie toleruja). Wesolych swiat!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej
"Niech na całym świecie wojna,
byle polska wieś zaciszna,
byle polska wieś spokojna.

Stanisław Wyspiański

Data: 2016-03-26 21:22:39
Autor: mkarwan

https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.polish/VNLgszzxcr8/1CQNexbFOMQJ

Data: 2016-03-26 21:22:47
Autor: mkarwan

Data: 2016-03-26 06:23:20
Autor: Pajdak
My tu gadu, gadu, a tymczasem Niemcy:Langsam, langsam aber sicher.
SPIERDALAJ ŚMIECIU!

--
Lepudruk

Data: 2016-03-26 10:58:31
Autor: Chiron
My tu gadu, gadu, a tymczasem Niemcy:Langsam, langsam aber sicher.
Kałecki- czemu się tak złościsz? Wielka Sobota dzisiaj, wiesz?
Użytkownik "Pajdak" <lepudruk@dwarfs.org> napisał w wiadomości news:nd56ec$1cjj$5gioia.aioe.org...
SPIERDALAJ ŚMIECIU!

Data: 2016-03-26 17:33:18
Autor: Chiron
My tu gadu, gadu, a tymczasem Niemcy:Langsam, langsam aber sicher.
Zobacz- Lipkowski się stara, więc pewno dostanie premię świąteczną od BND. A tobie Kałecki za takie bluzgi nie dadzą- zobaczysz.

Też ci życzę wszystkiego najlepszego-

--

Chiron