"My uchadili z Afgana"

Data: 2010-07-09 21:31:45
Autor: jadrys
"My uchadili z Afgana"
  W dniu 2010-07-09 17:56, Grzegorz Z. pisze:
Oglądaliście "9 Kompanię" ?

Oliver Stone przy tym filmie robi się malutki.

Oglądałem, i tak prawdę mówiąc jestem tym filmem trochę zawiedziony.

Data: 2010-07-10 02:28:45
Autor: Grzegorz Z.
"My uchadili z Afgana"
Oglądałem, i tak prawdę mówiąc jestem tym filmem trochę zawiedziony.

Ta scena w której kozojebcy rozwalili "Giocondę" skojarzyła mi się z tym
niszczeniem przez nich naście lat później tych skalnych posągów Buddy.

Data: 2010-07-11 11:38:43
Autor: jadrys
"My uchadili z Afgana"
  W dniu 2010-07-10 02:28, Grzegorz Z. pisze:
Oglądałem, i tak prawdę mówiąc jestem tym filmem trochę zawiedziony.
Ta scena w której kozojebcy rozwalili "Giocondę" skojarzyła mi się z tym
niszczeniem przez nich naście lat później tych skalnych posągów Buddy.

Istotnie, podobnie to wyglądało. Mi zaś z tych scen batalistycznych najbardziej się spodobało  lądowanie trafionego "Stingerem" płonącego samolotu..
Żeby nie było niejasności - to nie był zły film. Jednak momentami trochę przynudzał. Strasznie był nagłosiniony i rozreklamowany, a ja widziałem na niedługo przed "Dziewiątą Kompanią"  inny film rosyjski o wojnie w Afganistanie "Czołg" (Tank). Dla mnie ciekawszy od tego filmu Bondarczuka..

Data: 2010-07-11 08:18:57
Autor: Hans Kloss
"My uchadili z Afgana"
On 11 Lip, 11:38, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
  a ja widziałem
na niedługo przed "Dziewiątą Kompanią"  inny film rosyjski o wojnie w
Afganistanie "Czołg" (Tank). Dla mnie ciekawszy od tego filmu Bondarczuka..

Nic mi o takim filmie nie wiadomo. Jedyny jaki znam o przygodach
czołgu w Afganistanie to "The Beast of War", ale on nie był rosyjski
tylko z US of A. I rzeczywiście bardzo dobry.
J-23

Data: 2010-07-11 13:43:20
Autor: Grzegorz Z.
"My uchadili z Afgana"
Dnia Sun, 11 Jul 2010 11:38:43 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Też był dobry, pamiętam i też mi się podobał.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

"My uchadili z Afgana"