My z głodujących miast...

Data: 2017-12-14 15:56:53
Autor: Yogi
My z głodujących miast...
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/szlachetna-paczka-10-faktow-na-temat-biedy-w-polsce/bx5mg3q?utm_source=onetsg&utm_medium=lps&utm_campaign=infograf_szp_w1

"Osiem milionów Polaków doświadcza ubóstwa i wykluczenia społecznego.
Prawie połowa osób niepełnosporawnych deklaruje, że nie zawsze starcza im
na jedzenie. Co czwarty samotny rodzic z powodu braku pieniędzy rezygnuje z
wykupu lekarstw dla dzieci. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, jak
poważnym problemem w Polsce jest bieda."

Jaka bieda?! Jaka bieda? Popatrzcie na klip. Jedyny facet chudy to ten w
czerni.

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/czarno-na-bialym-finansowanie-ojca-rydzyka-miliony-z-ministerstw,798140.html

"Finansowanie działalności Tadeusza Rydzyka z państwowych pieniędzy na
wielką skalę trwa od dwóch lat, czyli odkąd władzę w Polsce objęło Prawo i
Sprawiedliwość. Do tej pory wpłaty przekazane księdzu z Torunia z
ministerstw i podległych im instytucji przekroczyły już niebagatelną sumę
73 milionów złotych."

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

My z głodujących miast...