Myc czy nie ?

Data: 2010-12-30 10:22:47
Autor: Agent
Myc czy nie ?

Użytkownik "Xiant" <xiant@poczta.nospam.onet.pl> napisał w wiadomości news:iff3re$ldv$1news.onet.pl...
Witam

... auto w taka pogode (temperatura), mam cale za przeproszeniem zasr... przez ptaki i szyby juz takie brudne, ze ledwo co widac, przecieranie juz niewiele daje. Chodzi mi o wode ktora wplywa w rozne zakamarki, potem zamarznie i ... cholera wie co narobi ...

Myłem/myję już 3 swoje auto zimą podczas mrozów i wszystko gra. Od myjni na parking mam ok 2 km. Jak jest mocny mróz to nawet lepiej bo zachodzi sublimacja i resztki lodu odparowują po 1 dniu.

Myc czy nie ?