Mycie p³yty :)

Data: 2009-08-25 10:36:27
Autor: Lukasz Sczygiel
Mycie p³yty :)
Cze¶æ
Ciekawe czy kto¶ z was æwiczy³ mycie p³yty g³ównej w gor±cej wodzie z
detergentem? Jak pó¼niejsze efekty? :)
Mam *sprawn±* mobo która wygl±da jednak strasznie bo kto¶ pola³ j± zup± czy
jakim¶ innym syfem i korci mnie ¿eby wypróbowaæ k±panie... :)

Umyj plynem do garow i woda. Wyszoruj miekka szczotka do zebow, staraj sie
szorowac tak aby tenencja byla do wyciagania syfu spod scalakow a nie wmiatania
syfu pod nie. Potem wysusz plyte. Nawet na cieplym kaloryferze w zimie moze to
trwac pare godzin.

Po tym umyj cala plyte w izopropanolu.

Wazne aby dobrze zobaczyc czy gdzies sie jakis syf nie zasiedzial bo przy
nowoczesnych plytach i uzytych w nich taktowaniach zupa miedzy stykami/sciezkami
 robi za calkiem ciekawy kondensator :)

Ja tak traktowalem osrana i ozygana przez myszy plyte pod pentium 200. I dosyc
dlugo potem dzialala, oddalem ja komus jak sobie durona600 sprawilem.

--
Lukasz Sczygiel

--

Mycie p³yty :)