Mycie r臋czne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr

Data: 2010-02-25 21:27:12
Autor: Zbylut
Mycie r臋czne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr
Papkin napisal(a):

to jeszcze gonisz z czasem a efekt i tak gorszy niz myjnia automatyczna. Auto nie jest nowka ani 2 letnie to moze mi nie zal lakieru, czy te mikro kuleczki myjace sa lagodniejsze niz szczotki na myjni, nie wiem...

Czy ktos ma inne wnioski?

Tak. Ja je偶d偶臋 na BP przy FAT. Za 5 PLN ca艂e auto myj臋 bezproblemowo
(niema艂e). Spos贸b prosty: ka偶dym programem po kolei obje偶d偶am ca艂e auto
dok艂adnie - zaczynam przy przyciskach wi臋c jak auto obejd臋 dooko艂a to akurat prze艂膮czam na nast臋pny program. 呕adnych zaciek贸w nie mia艂em. Sprawdza si臋 do miejskiego brudu, jak kto艣 je藕dzi bo lesie w b艂ocie i ma
tego b艂ota na centymetry to rzeczywi艣cie mo偶e si臋 nie uda膰. --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2010-03-19 14:08:14
Autor: Papkin
[...]

Musisz sie uwijac jak TurboDynoMan albo SuperES albo inny strus pedziwiatr, sa 4 programy wiec srednio 1,25 na kazdy - to jakas minuta, wg mnie nie do zrobienia :-)!!! Albo cos krecisz.

Tymi mikro kuleczkami naprawde trzeba uczciwie "pojechac" po brudzie by odpadl a i tak szary nalot zostanie. A kasa leci w zastraszajacym tepie.

Wosk sprobowalem raz, nie splukwialem pozniej ostatnim programem, i zostaly woskowe zacieki na aucie... raz jeszcze podjechalem na myjnie tym razem uwijajac sie szybciej i przelaczajac programy jak jeszcze nie bylo trzeba (czas na zmiane programow wystarcza do umycia np tylu wozu). Mycie proszkiem, pozniej splukiwanie i da sie zamknac w 4-5zl ale efekt jest sredni i tak, cienki szary nalot zostaje. Do tego bol reki od machania lanca i pomoczona kurtka (lekko).

Mam juz w miare czyste auto, parkuje i co jest za 2dni? Pelno kurzu na aucie bo taki syf mamy we Wroclawiu na drogach, jedzie cos ciezkiego i zaraz mini zamiec piaskowa. Nie drozne studzienki, niecki w ktorych zbiera sie syf i pelne kurzu krawezniki. Takie mamy drogi we WRO.

Ciekawe czy jest na swiecie lakier ktory po prostu jest brudo-fobowy, ktorego brud sie nie chce czepiac.

Korci mnie nawet Diamond ochrona lakieru, koszt do przelkniecia jesli ktos ma nowe auto, ja nie mam juz nowego wiec taka inwestycja jest bez sensu. Obiecuja ze ich preparat zamyka mikropory w lakierze i brud sie nie czepia. Ale czy to prawda? Szyba w lazience musi byc bardzo gladka (lustro) a i tak rozny brud sie przyczepia :)

Data: 2010-03-20 09:02:46
Autor: Pszemol
"Papkin" <spam@spamerssux.net> wrote in message news:4ba37749$1news.home.net.pl...
[...]

Ja mam w USA myjni臋 r臋czn膮 za $2 na program. Nie wiem ile minut tam jest,
pewnie ze 3-4 minuty - jest minutnik cyfrowy ale nie pami臋tam ile czasu...
Tak czy inaczej jeden program jest za kr贸tko aby porz膮dnie umy膰 brudne auto :-)
Zw艂aszcza jak chcesz my膰 szczotk膮 z pian膮... z tym zabawa zbyt d艂uga jest
i potem trudno t膮 pian臋 szybko sp艂uka膰.
Co ja robi臋? U偶ywam dwu program贸w. Jednego w po艂owie do odmoczenia
i zmycia pod ci艣nieniem b艂ota, potem ko艅c贸wka czasu (ostatnie 30 sekund)
prze艂膮czam na pian臋 i staram si臋 pian膮 szybko pokry膰 ca艂e auto. Program
si臋 ko艅czy, wtedy na spokojnie szczotkuj臋 auto pokryte tak pian膮. Jak sko艅cz臋
to uruchamiam drugi program i zaczynam od p艂ukania, i ko艅cz臋 na gor膮cym
wosku. W ten spos贸b auto uzyskuj臋 dok艂adnie umyte i dobrze sp艂ukane.

[...]

Mo偶e daj膮 na pow艂ok臋 jakie艣 substancje z nanoparticles?
http://www.youtube.com/watch?v=i2fXxSSSz8A
Nawet pumeks wody wtedy nie chwyci :-)
http://www.youtube.com/watch?v=Rl35HS-3Mrc&NR=1
A tu masz zastosowanie samochodowe:
http://www.youtube.com/watch?v=Mp_OmDhi0S8&feature=related
Sam u偶ywa艂em czego艣 podobnego - nie wiem czy to moje by艂o wykonane
w oparciu o nanotechnologie.. Preparat nazywa艂 si臋 RainX.

Data: 2010-03-20 09:15:25
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:ho230h.7cs.0poczta.onet.pl...
[...]

Tu wi臋cej takich filmik贸w:
http://www.youtube.com/watch?v=agBtGKHdo9k&NR=1

Mycie r臋czne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr