Mycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr

Data: 2010-02-27 15:44:04
Autor: Bydlę
On 2010-02-25 16:39:37 +0100, "Papkin" <spam@spamerssux.net> said:

Moje wnioski ze mycie samemu sie nie oplaca, nie dosc ze pryska (zalezy jak wiatr wieje)

To tak samo jak z sikaniem.
Z tym, że mnie uczono już w (mym) dzieciństwie, jak się ustawiać.

Czy ktos ma inne wnioski?

Tak:
mycie samochodu się opłaca, ale każdy musi znaleĽć swoj± ulubion± metodę, na któr± go stać.

--
Bydlę

Data: 2010-02-28 12:30:37
Autor: Jarod
On 2010-02-25 16:39:37 +0100, "Papkin" <spam@spamerssux.net> said:

Czy ktos ma inne wnioski?

Witam,

Nie wiem czy znacie program 5th Gear (taki mini TopGear).
Jakiś czas temu testowali tam 3 podejścia do mycia samochódu:
1. myjnia automatyczna
2. myjnia bezdotykowa + ta wielka szczota
3. mycie a pana Henia.

Wyniki były..hmm..co najmniej ciekawe:

Link do obejrzenia:
http://www.youtube.com/watch?v=PZjWkB_q2lE

Jarod

Data: 2010-02-28 13:43:36
Autor: Bydlę

On 2010-02-25 16:39:37 +0100, "Papkin" <spam@spamerssux.net> said:

Czy ktos ma inne wnioski?

Witam,

Nie wiem czy znacie program 5th Gear (taki mini TopGear).
Jaki¶ czas temu testowali tam 3 podej¶cia do mycia samochódu:
1. myjnia automatyczna
2. myjnia bezdotykowa + ta wielka szczota
3. mycie a pana Henia.

Zabrakło myjni bezszczotkowej.
Coraz czę¶ciej spotykanej.

Wyniki były..hmm..co najmniej ciekawe:

Ciekawsze byłyby po roku regularnego mycia, nie po analizie stanu wosku na lakierze po jednorazowym umyciu.
:-)

--
Bydlę

Mycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr