Mycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty /koszty - moje 3gr

Data: 2010-02-25 16:50:17
Autor: Lewis
Mycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty /koszty - moje 3gr
Czy ktos ma inne wnioski?

Tak za 7zł spokojnie potrafiłem umyć kombi A6. Tylko zamiast spłukiwania należy odrazy wybrać nabłyszczanie i przełączyć program zanim jeszcze skończysz my tym mikroproszkiem, w sensie przechodzisz koło pudła klikasz nabłyszczanie a masz jeszcze np tylną klapę do umycia mikroproszkiem, w ostateczności kończysz myć klapę zaczyna lecieć woda z cudownym nabłyszczaczem i po sprawie. Woskowanie lepiej sobie darować, nic nie warte chyba ze sam woskujesz auto ręcznie dość często to warto użyć tego woskowania z karchera dla podtrzymania efektu.
IMO nie ma nic lepszego, cudowny wynalazek. Te patałachy z myjni bezobługowych już kilka razy porysowali mi lakier.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-02-25 17:23:40
Autor: Papkin
Lewis wrote:
[...]

o wlasnie o tym zapomnialem, nie wiem gdzie jest pompa i zawory od tych srodkow, na pewno nie zaraz przy wrzutni monet wiec jeszcze troche leci poprzedniego programu.

A oni myslisz ze tak dozuja tego nablyszczacza jak leci? Bo patent godny przetestowania, myje proszkiem a pozniej zaraz nablyszczacz albo ten wosk na zmiane. Ja wybralem sama wode i tu mi z 3zl moglo isc bokiem...

Ja bym ten sterownik zaprogramowal tak ze nablyszczanie max 2minuty leci a po tem woda (po cichu) a moze oni tez tacy cwani?

Reklama kart BP do mycia recznego - o ile jest taniej bo niby ma byc?
/////////////////////////////////

Aha zapomnialem ze na tej myjni IMO (wczesniej zle napisalem) automatycznej tez sa 2 stanowiska do mycia recznego i tam 1zl = 1,5 minuty a wiec wiecej czasu, ale na przycisku programu "splukiwanie woda demin." jest informacja ze opcja zepsuta, wiec co splucze kranowka i znow miliony sladow po kropelkach. Kartka zniszczona to pewnie juz X czasu to nie dziala...

Moze podejde jeszcze raz Twoja metoda do tego mycia. Czy 3zl oszczednosci i latanie w okolo wozu, machanie lanca i mokniecie sa tego warte hmmm. Myjnia automatyczna w sumie nie ma jak porysowac lakieru. W dodatku jest to myjnia typu auto jest przeciagane przez system, nie musze anteny wykrecac bo i tak jej myjka nie wezmie "pod wlos".

Najlepsze jest mycie reczne przez 4 chlopakow, bardzo blisko jest tez taka myjnia i tu jeszcze progi wymyja, tylko 20zl kasuja i bez nablyszczania.

Data: 2010-02-25 10:30:46
Autor: Pszemol
"Papkin" <spam@spamerssux.net> wrote in message news:4b86a413$1news.home.net.pl...
[...]

Ja tam mam wody demineralizowanej pod dostatkiem - mam filtr RO
i używam takiej wody w akwarium morskim. Mam wiadra całe ... :-)

Może Ci się opłaci kupić dużą butlę takiej wody w markecie i oblać
nią samochód po myciu?? :-) Albo sobie zainstaluj filtr RO :-))

Data: 2010-02-25 18:20:59
Autor: J.F.
Mycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty /koszty - moje 3gr
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał
Ja tam mam wody demineralizowanej pod dostatkiem - mam filtr RO
i używam takiej wody w akwarium morskim. Mam wiadra całe ... :-)

Nie bardzo rozumiem .. po co ci filtrowac wode, zeby ja zaraz zasolic ? :-)

J.

Data: 2010-02-25 11:38:40
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:hm6bhr$acv$1news.onet.pl...
[...]

Gdyby w kranie płynęła woda morska to bym tego nie robił... :-)

Ale płynie w kranie mieszanina H2O, chloru/chloramin,
fosforanów (w ilościach 1000x większych niż w oceanie),
azotanów w ilościach sporych i nie wiadomo jeszcze jaki
inny syf pozostały po procesie oczyszczania wody...

Więc aby wiedzieć na czym się stoi wodę się filtruje a potem
zasala ale już znaną mieszaniną soli...

Data: 2010-02-25 21:28:02
Autor: J.F.
On Thu, 25 Feb 2010 11:38:40 -0600,  Pszemol wrote:
[...]

Hm .. pomyslmy, woda z kranu czesto sie bierze z rzeki, a jak sie nie
bierze, to rzeka wplywa do morza.

I czego jak czego, ale chloru w morskiej wodzie nie brakuje :-)

J.

Data: 2010-02-25 14:51:50
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:p6ndo5tnnfi1njtpg05k53a4plbkaapco84ax.com...
[...]
:-)
[...]

No fajnie, ale akwarium to jednak nie ocean :-)

Data: 2010-02-25 21:43:17
Autor: Marcin Stankiewicz
Dnia Thu, 25 Feb 2010 21:28:02 +0100, J.F. na pl.misc.samochody napisał(a):

Hm .. pomyslmy, woda z kranu czesto sie bierze z rzeki,

Przy pośrednictwie stacji uzdatniania wody ;-) Gdzie min. jest chlorowana/ozonowana :)

"Sławnym jest się wtedy, gdy jest się znanym ludziom, których - dzięki Bogu - nie zna się osobiście. Thornton Wilder."

Data: 2010-03-21 09:12:03
Autor: hgfd
> [...]

IMO nie ma nic lepszego, cudowny wynalazek. Te patałachy z myjni bezobługowych już kilka razy porysowali mi lakier.

Pozdrawiam
Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)
ja też korzystałam z usług tych że pseudo "myjni ręcznych" i musze przyznać że
to jest po pierwsze strata mojego czasu, po 2 tracenie na bezsensowne
niedokładne mycie auta moich pieniedzy, dołożylabym sobie jeszcze kilka groszy
kupiłabym jakiś dobry srodek do mycia i poswiecilabym godzinke czasu i umylabym
porzadnie autko i bylabym przynajmniej zadowolona z efektow. a nie dosc ze wydam
te 7,8,9, lub 12 zl to bylabym lekko zdenerwowana ze nie dokladnie umylam sobie
autko. tak naprawde jak sie myje w tej myjni recznej auto to pod  cisnieniem
karczera tak naprawde nie "wyszoruje" sie auta tylko splucze sie brud wieszchni
a reszta syfu zostaje.

--

Mycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty /koszty - moje 3gr