Mycie roweru na myjni wysokociśnieniowej

Data: 2012-10-26 22:31:15
Autor: szufla
Mycie roweru na myjni wysokociśnieniowej
Nie znalazłem tematu, może był?
Jak się zapatrujecie na umycie roweru na myjni bezdotykowej?
Ostatnio konkretnie mi się zabłocił, pewnie lepiej mokra szmatka i woda,
ale myjnia dużo szybciej, chyba nie zaszkodzę niczemu?

Zalezy jakie masz podejscie. Jesli piasty uszczelnione, lozyska suportowe to nie widze problemu. Łańcuch moze byc potem do przesmarowania lub w ogole do zdjecia i dodatkowego przeplukania w benzynie, ale to tez zalezy od podejscia do sprzetu.

sz.

Data: 2012-10-26 13:48:12
Autor: rmikke
W dniu piątek, 26 października 2012 22:27:45 UTC+2 użytkownik szufla napisał:
> [...]

Zalezy jakie masz podejscie. Jesli piasty uszczelnione, lozyska suportowe to nie widze problemu. Łańcuch moze byc potem do przesmarowania lub w ogole do zdjecia i dodatkowego przeplukania w benzynie, ale to tez zalezy od podejscia do sprzetu.

Mi tam po paru takich myciach pieski w kasecie przestały przepuszczać.
No, może nie do końca, całkiem ostre koło z tego nie wyszło, ale
stawiały opór.

Mycie roweru na myjni wysokociśnieniowej