Mycie silnika w nakedzie?

Data: 2011-06-09 15:49:23
Autor: Kuropatwa
Mycie silnika w nakedzie?
Witam,

Mam pytanko odnośnie mycia silnika. Ostatnio podjechał do mnie znajomy, który też ma horneta z podobnego rocznika, ale jego silnik był w świetnym stanie, a więc srebrny, taki świecący.

Mój jest jakby poszarzały i nie błyszczy tak bardzo, dlatego chciałem spytać czy da się go czymś umyć, żeby nabrał tego ładnego wyglądu? Moto nie jest z anglii, warstwa wierzchnia nie odpada, ale kolor jest jakiś taki brudny i poszarzały. Możecie polecić jakieś nieinwazyjne środki do silnika, które go nie uszkodzą, a pomogą w odzyskaniu tego ładnego połysku?

Pozdrawia

Data: 2011-06-09 16:09:40
Autor: Norbi
Mycie silnika w nakedzie?
W dniu 2011-06-09 15:49, Kuropatwa pisze:
[...]

Dimer
- spsikac
- splukac karcherem
- cieszyc sie czystym silnikiem
- zrobic to kolejny raz przed sprzedaza moto nie zawracajac sobie glowy glopotami... :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2011-06-10 00:12:40
Autor: Kuropatwa
Mycie silnika w nakedzie?

Użytkownik "Norbi" <norbisz1@o2.pl> napisał w wiadomości news:4df0d424$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
- zrobic to kolejny raz przed sprzedaza moto nie zawracajac sobie glowy glopotami... :)

Dzieki za rade :) Dla mnie to nie taka glupota - w nakedach silnik to wizytowka moto, dlatego milo jesli bedzie wygladal tak jak powinien.

Pozdrawia

Data: 2011-06-10 00:24:28
Autor: Piotr
Mycie silnika w nakedzie?
W dniu 2011-06-10 00:12, Kuropatwa pisze:
Dzieki za rade:)  Dla mnie to nie taka glupota - w nakedach silnik to
wizytowka moto, dlatego milo jesli bedzie wygladal tak jak powinien.

Im wiecej czytam ta grupe - tym bardziej mam obawy, ze to jakies slodkie gay party ;((((

Data: 2011-06-10 07:09:11
Autor: Piotr Rezmer
Mycie silnika w nakedzie?
Piotr pisze:

Im wiecej czytam ta grupe - tym bardziej mam obawy, ze to jakies slodkie
gay party ;((((

Nie bój, ja mam fleję. Do myjni daleko a ręcznie mi się nie chce.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-06-10 07:33:10
Autor: Jasio
Mycie silnika w nakedzie?
Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> napisała rzekomo
Piotr pisze:
Im wiecej czytam ta grupe - tym bardziej mam obawy, ze to jakies slodkie
gay party ;((((
Nie bój, ja mam fleję. Do myjni daleko a ręcznie mi się nie chce.

A co to, nie ma brudnych gejów?  (:

--
Jasio
złom złom

Data: 2011-06-13 02:27:08
Autor: PawelK vel Pablo
Mycie silnika w nakedzie?
Dnia 161 roku bieżącego, Piotr Rezmer zeznał(a) jak następuje:

Piotr pisze:

> Im wiecej czytam ta grupe - tym bardziej mam obawy, ze to jakies
> slodkie gay party ;((((

Nie bój, ja mam fleję. Do myjni daleko a ręcznie mi się nie chce.

Mój dopiero kupiony taki wypucowany wyszedł z tego komisu, że gość mnie
dziś pytał na światłach czy nowy :-)

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl