Mycie zmywarki

Data: 2015-07-19 20:17:11
Autor: Sebastian Biały
Mycie zmywarki
On 2015-07-14 15:28, FEniks wrote:
Nie będę opisywać tego, co ukrywa się w uszczelce drzwiczek od zmywarki,
można zamknąć to w jednym słowie - ohyda.

Moja pracuje codziennie (czasem 2x) od 7 lat non stop.

Brud istnieje tylko od strony zewnętrznej (np. w zawiasach) i jest typowym brudem z kuchni który usuwa się tak samo jak każdy inny tłusty - płynem do tłuszczu. Taki samo mogę znaleźć na zawiasach piekarnika, mimo że uzywam raz na ruski rok.

Środek zmywarki krystalicznie czysty. Raz na 2 miesiące karmona jest płynem do czyszczenia, ale prawdę mówiąc - i przed i po wygląda tak samo. IMHO szkoda zachodu.

Data: 2015-07-21 14:36:21
Autor: Ikselka
Mycie zmywarki
Dnia Sun, 19 Jul 2015 20:17:11 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

[...]

Podobnie jak ja nieprawidłowo odczytałeś intencję Wątkotwórczyni - okazuje
się, że to nie miała być wymiana rad i doświadczeń, ale licytacja,konkurs.
Złota Szmata już wprawdzie przyznana, ale jeszcze możesz zaskarżyć wydany
przez Wątkotwórczynię werdykt 3-)
--
XL
"W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm" - Stanisław

Data: 2015-07-23 11:36:13
Autor: krys
Mycie zmywarki
Ikselka wrote:

[...]

Niezupełnie. Twoje "rady i doświadczenia" zmieniły charakter na przechwałki, samouwielbienie i dowodzenie Wątkodawczyni między wierszami, że jest brudasem.

J.

www.kontestacja.com

Data: 2015-07-23 22:53:48
Autor: Ikselka
Mycie zmywarki
Dnia Thu, 23 Jul 2015 11:36:13 +0200, krys napisał(a):

Ikselka wrote:

[...]

Oczywiście nie byłoby tak tylko wtedy, gdybym stwierdziła, że u mnie jest
to samo i połączyła sie z nią w bólu :->

Data: 2015-07-24 10:47:10
Autor: krys
Mycie zmywarki

Ikselka wrote:

[...]

Bzdura. U mnie nie było to samo, nie łączyłam się w bólu, bbjk też podobnie, a jednak to Ty wygrałaś Złotą Szmatę.

J.

www.kontestacja.com

Data: 2015-07-24 00:12:42
Autor: Ikselka
Mycie zmywarki

Ikselka wrote:

[...]

Uważam, że niepotrzebny ten cudzysłów - oprócz (niewątpliwie dla Ewy
obraźliwego z samej swej istoty i sugerującego bycie brudasem, a jakże)
stwierdzenia, że mnie się problem nie przydarza, zawarłam w wypowiedzi
dostatecznie dużo moich doświadczeń i merytorycznych wskazówek, żeby Ewa
mogła z nich EFEKTYWNIE skorzystać, gdyby tylko CHCIAŁA.
Pytanie - czy chciała?
Nie.
Prawda jest taka, że odebrała moje stwierdzenie o braku zanieczyszczeń
(mające na celu jedynie podkreślenie skuteczności moich zabiegów ze
zmywarką) oraz zbiór porad jako atak tylko dlatego, że to właśnie JA się
odezwałam i również dlatego, że nie stwierdziłam współczująco "u mnie też
uszczelka w zmywarce jest zasyfiona i tak już musi być" :->

zmieniły charakter na przechwałki, samouwielbienie i dowodzenie Wątkodawczyni między wierszami, że jest brudasem.

J.w. - tak je odebrała, ponieważ (widać po jej nerwowej reakcji)
najwidoczniej jednak oczekiwała wypowiedzi tylko od osób z tym samym
kłopotem, czyli tak samo nie radzących sobie jak ona.  A przecież deklarując tu poszukiwanie rozwiązań powinna byłaby oczekiwać
wypowiedzi SZCZEGÓLNIE od osób, które posiadając te (w dodatku
wypraktykowane) rozwiązania, problemu NIE MAJĄ.

Koledze, który wypowiedział się później, Ewa RÓWNIEŻ nie podziękowała,
tylko dlatego, że on, tak jak ja, problemu nie ma. Ba, pominęla jego
wskazówki milczeniem. Dlaczego?
Ewa nie wie, jak sie zachowac w tej sytuacji. Bo jak tu po swym wygłupie ze
Złotą Szmatą inaczej (=miło) potraktować człowieka, który, tak jak ta Zua
Ikselka, też ma czystą zmywarkę??? A na zołzę wyjść przecież Ewa nie chce.
Problem! Podsumowując: wątek niby z prośbą o rady, a tak naprawdę schiza - wcale nie
chodzi o rady, ale o lepsze samopoczucie (się) w grupie osób nie radzących
sobie z prostą sprawą resztek pod uszczelką. Każdy, kto ma inaczej, jest
samochwałą i chce dopiec.
:->

Data: 2015-07-24 10:55:53
Autor: krys
Mycie zmywarki

Ikselka wrote:

[...]

EWa nie pytała o instrukcję obsługi -miała problem, chciała skonsultować, a nie odebrać wykład. Co chciała z nabyta wiedzą zrobic i z czego skorzystać - wie Ewa. Nie XL.

[...]

ŁAŁ. Masz problem z megalomania.

[...]

Dziwne, ze nie reagowała nerwowo na nikigo oprocz Ciebie, a przecież nikt nie miał problemu.
A przecież deklarując tu poszukiwanie rozwiązań powinna byłaby oczekiwać
wypowiedzi SZCZEGÓLNIE od osób, które posiadając te (w dodatku
wypraktykowane) rozwiązania, problemu NIE MAJĄ.

Ewa wie, co powinna, nie Ty o tym decydujesz.

[...]

Znowu jakies projekcje.

[...]

Każdy mierzy własną miarką.
Niektórzy muszą się wszędzie i na każdy temat posamouwielbiać, jakby w RL nie mieli pewności, co do własnej wartości i wystarczającej dozy akceptacji od otoczenia.

J.

www.kontestacja.com

Data: 2015-07-29 10:01:20
Autor: XL
Mycie zmywarki

Ikselka wrote:

[...]

Podsumowując: tak, niech każdy mierzy własną miarką, dlatego
 zamiast imputować powszechność zjawiska postem w stylu "jak sobie
 radzicie z brudem za paznokciami" i oczekiwać gremialnego
 potwierdzenia - lepiej spytać "jak mam sobie poradzić z brudem za
 paznokciami".
Sytuacja będzie jasna, nie będzie wtedy powodów do obrazy, kiedy
 ktoś, czując się siłą zaliczony do targetu, prócz rad zaznaczy
 "mam czyste paznokcie".

--
XL

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2015-07-29 11:07:58
Autor: krys
Mycie zmywarki

Ikselka wrote:

Sytuacja będzie jasna, nie będzie wtedy powodów do obrazy, kiedy
 ktoś, czując się siłą zaliczony do targetu, prócz rad zaznaczy
 "mam czyste paznokcie".

Siłą? Nie ma obowiązku zabierania głosu na każdy temat. Nawet nie ma obowiązku posiadania zmywarki, a co dopiero zaliczania się do targetu.

J.

www.kontestacja.com

Data: 2015-07-29 15:50:33
Autor: Ikselka
Mycie zmywarki

Ikselka wrote:

Sytuacja będzie jasna, nie będzie wtedy powodów do obrazy, kiedy
 ktoś, czując się siłą zaliczony do targetu, prócz rad zaznaczy
 "mam czyste paznokcie".

Siłą?

...sugestii :-]

Nie ma obowiązku zabierania głosu na każdy temat. Nawet nie ma obowiązku posiadania zmywarki, a co dopiero zaliczania się do targetu.

Podziwiam waleczność w interesie... koleżanki. --

Data: 2015-07-29 16:51:59
Autor: krys
Mycie zmywarki

Ikselka wrote:

[...]

W _moim_ interesie jest, żebyś co nieco wreszcie zrozumiała. --
Pozdrawiam
J.

www.kontestacja.com

Data: 2015-07-29 18:20:07
Autor: Ikselka
Mycie zmywarki

Ikselka wrote:

[...]

Zaiste nie rozumiem, jaki masz w owym "rozumieniu" interes - sama piszesz o
braku obowiązku zabierania głosu na każdy temat, więc zapewne i do czytania
też [Cię, Ewę] nikt nie zmusza 33333-]

Data: 2015-07-29 22:07:48
Autor: Qrczak
Mycie zmywarki
XL wrote:
krys<krys_@poczta.onet.pl>  Wrote in message:
Ikselka wrote:

Właśnie.

Data: 2015-07-30 09:48:20
Autor: krys
Mycie zmywarki

Ikselka wrote:

[...]

Że nie rozumiesz, to wiadomo od dawna. --
Pozdrawiam
J.

www.kontestacja.com

Data: 2015-07-30 11:17:10
Autor: Ikselka
Mycie zmywarki

Ikselka wrote:

[...]

Że nie rozumiem tak, jak mi kto próbuje imputować, to na pewno - i to od
BARDZO dawna.

Data: 2015-07-31 07:51:10
Autor: krys
Mycie zmywarki

Ikselka wrote:

[...]

Kali ukraść krowę - dobry uczynek.
Kalemu ukraść krowę - zły uczynek.
I to byłoby na tyle.

J.

www.kontestacja.com

Data: 2015-07-31 13:03:10
Autor: Ikselka
Mycie zmywarki

Ikselka wrote:

[...]

Oczywiście, każdy rozumie podług siebie 3-]

Data: 2015-08-03 22:02:43
Autor: Pszemol
Mycie zmywarki

Ikselka wrote:

[...]

Od razu widać że nie czujesz tej presji bycia grupowym Rabinem... :-)
Ktoś przyszedł prosić o pomoc, pytać o radę - wiadomo że to
Rabini obowiązek pomóc, odezwać się, podać rękę - nie ma że nie ma.

Data: 2015-08-03 22:41:54
Autor: FEniks
Mycie zmywarki
W dniu 2015-07-24 o 10:55, krys pisze:
Ewa wie, co powinna, nie Ty o tym decydujesz.

Hi hi, dzięki, bo już zaczęłam się obawiać, że nawet o pozwolenie na wakacje powinnam tu z podaniem występować.
Niezły ubaw. ;)

Ewa

Data: 2015-08-04 08:11:21
Autor: Qrczak
Mycie zmywarki
W dniu 2015-07-24 o 10:55, krys pisze:
Ewa wie, co powinna, nie Ty o tym decydujesz.

Hi hi, dzięki, bo już zaczęłam się obawiać, że nawet o pozwolenie na
wakacje powinnam tu z podaniem występować.

Na to już za późno, ale w kuchni z konsumpcji wyspowiadać się możesz.

Data: 2015-08-04 11:21:58
Autor: krys
Mycie zmywarki
Qrczak wrote:

[...]

Wysnobować, jak już.

J.

www.kontestacja.com

Data: 2015-08-04 12:39:20
Autor: Ikselka
Mycie zmywarki
Dnia Tue, 04 Aug 2015 11:21:58 +0200, krys napisał(a):

Qrczak wrote:

[...]

"W kuchni" do snobowania trzeba już teraz mieć inne urządzenia, niż jakąś
tam pospolitą zmywarkę 3-]

--
XL
?Niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda

Data: 2015-08-04 13:24:58
Autor: krys
Mycie zmywarki

Qrczak wrote:

[...]

Hint: konsumpcja na wakacjach.
J.

www.kontestacja.com

Data: 2015-08-04 18:35:35
Autor: Qrczak
Mycie zmywarki
Qrczak wrote:
[...]

Nie zaszkodzi wziąć turystyczną.

Data: 2015-08-04 14:12:14
Autor: FEniks
Mycie zmywarki
W dniu 2015-08-04 o 11:21, krys pisze:
Qrczak wrote:

[...]

E, jak się nie jada morskich robali, to się nie ma czym.

Ewa

Data: 2015-08-04 15:46:39
Autor: Ikselka
Mycie zmywarki

Qrczak wrote:

[...]

Fakt, ludziom najlepsze snobowanie wychodzi na robalach i wszelkich
"światowych" (he he) dziwnościach - jakby nie było w tym wielkim świecie
normalnego, lecz naprawdę ciekawego jedzenia.

Data: 2015-08-04 18:42:23
Autor: Qrczak
Mycie zmywarki
Qrczak wrote:
[...]

Ale to już nie snobowanie. Się nie liczi.

Data: 2015-08-04 21:55:42
Autor: FEniks
Mycie zmywarki
Qrczak wrote:
[...]

Bo teraz liczi się suszi. Ale też nie lubię.

Ewa

Data: 2015-08-05 07:34:11
Autor: Pszemol
Mycie zmywarki
Qrczak wrote:
[...]

Co Ty, nawiększa dziwność i snobowanie się to dla niektórych extra virgin olive oil zamiast jedynie słusznego masełka lub smalczyku ;-)

Data: 2015-08-05 21:56:21
Autor: FEniks
Mycie zmywarki
Qrczak wrote:
[...]

A nawet mleko w kartonie zamiast dżersejki w polu.

Ewa

Data: 2015-08-06 11:46:06
Autor: Qrczak
Mycie zmywarki
Qrczak wrote:
[...]

Ale pole tylko po północnej stronie chaty. Inaczej źle skiśnie.

Data: 2015-08-06 13:22:09
Autor: Ikselka
Mycie zmywarki

Qrczak wrote:
[...]

Kiśnie Paniom źle i bez tego - i potem dłuuuuugo leży na wątrobie, jak
widać  333-)

-- nie wiem, nie znam się, zarobiona jestem

To już nie z BB cytat? Buuu, myślałam że Ty również jesteś jej... idolem.
333-)

Data: 2015-08-06 14:08:08
Autor: Qrczak
Mycie zmywarki
Qrczak wrote:
[...]

Jak się aż długo tak w lustrze nie oglądam, żeby aż wątrobę zobaczyć

To już nie z BB cytat? Buuu, myślałam że Ty również jesteś jej... idolem.
333-)

Mam więcej, ale teraz to się trochę boję.

jak dudy nadmiesz, tak grają

Data: 2015-08-06 14:34:19
Autor: FEniks
Mycie zmywarki
Qrczak wrote:
[...]

Takie to w ogóle niezłe pole do popisu.

Inaczej źle skiśnie.

Jeszcze jak baba ma okres, to źle kiśnie. Bo też ciśnienie skacze.

Ewa

Data: 2015-08-04 14:11:28
Autor: FEniks
Mycie zmywarki
W dniu 2015-08-04 o 08:11, Qrczak pisze:
[...]

Już można odpukać.

Ewa

Data: 2015-08-03 22:49:30
Autor: FEniks
Mycie zmywarki
On 2015-07-14 15:28, FEniks wrote:
Nie będę opisywać tego, co ukrywa się w uszczelce drzwiczek od zmywarki,
można zamknąć to w jednym słowie - ohyda.

Moja pracuje codziennie (czasem 2x) od 7 lat non stop.

Moja podobnie. Zwykle uĹźywam jednego programu na najwyĹźszej temperaturze.

Brud istnieje tylko od strony zewnętrznej (np. w zawiasach)

U mnie nietypowo zbiera się POD uszczelką, bo jak się okazało jest uszkodzona. Mam już zamówiony serwis do niej.

[...]

Nawet w filtrze, który zaleca się wyjmować i czyścić co jakiś czas, nic się u mnie nie zbiera, czasami jakiś nalot.

Ewa

Mycie zmywarki