Myjka ciśnieniowa

Data: 2011-05-03 00:44:23
Autor: KJ Siła Słów
Myjka ciśnieniowa
W dniu 2011-05-02 11:07, Yaber pisze:

Czy takie myjki mogą pobierać wodę z np. wiadra czy muszą
być zasilane wodą pod ciśnieniem ?

Skoro nawet  moj prosty karcher potrafi zaciagac wodę sam z siebie, to chyba kazda myjka tak robi.
Mam rotacyjna dysze i jestem pod wrazeniem jej skutecznosci (nawet przy tym prostym karcherze co ma moze 130 bar albo nawet 110) oprocz paru innych rzeczy z ktorymi dala rade to np. przez sekunde nieuwagi zdjela naklejki z enduraka ktore wczesniej spokojnie siedzialy sobie prze pare lat :-)

To ze karoserie auta trudno umyc taka myjka od jednego strzalu to inna sprawa - dysza ma tyle sily zeby punktowo usunac brud ale on po prostu osiada wraz z wodnym pylem pare centymetrow obok. Jesli objechac myjka, umyc dokladnie szamponem a potem dokladnie splukac i dopolerowac szmata to da sie umyc auto.
Inna sprawa ze automyjnia zrobi to jednak szybciej i rownie dobrze  albo i lepiej :-)

Istotne w uzywaniu jest  zamontowanie filtru wody na wejsciu aby drobiny piasku itp. nie porysowaly wnetrza pompy.

KJ

Data: 2011-05-03 19:49:51
Autor: Marex
Myjka ci¶nieniowa
KJ Siła Słów <KJ@noway.com> napisał(a):
W dniu 2011-05-02 11:07, Yaber pisze:

> Czy takie myjki mogą pobierać wodę z np. wiadra czy muszą
> być zasilane wodą pod ciśnieniem ?
     Mog± pobierać wodę z wiadra, nawet z nocnika.Akurat w wypadku tych małych zabawek wcale nie jest to "nadinterpretacj±"...
   Ta czterokołowa myjka Bosch jest tyle zabawna co nadajaca sie chyba do piaskownicy , do zabawy.Słusznie tu Kto¶ napisał; ot popsika sobie ..

[...]

   Sam przez dwa lata użytkowania myjki K7,90 przekonałem się, że sama nie umyje auta.Można dysz±  zmyć ogólny brud, kurz z auta, wyczy¶cić dobrze spód, zakamarki (nadkola,progi) ale po zmoczeniu trzeba uzyć szamponu, szczotka w rękę i recznie wyszorować i dopiero dokończyć lanc±. Próbowalem po wstepnym namoczeniu opryskiwać pian± aktywn± i zmywać powtórnie wod±, ale mimo do¶ć silnego strumienia(540l/h - 140 bar robocze cisnienie) i tak bez ręcznego szorowania szczotk± efekt mycia był słaby.
    Myjka natomiast dobrze radzi sobie z powierzchniami betonowymi, płytkami, tynkami, czyszczeniem drewnianych płotów( z glonów, porostów,itp) Nie mam szczotki T-Racer wiec nie wiem czy to szoruje skutecznie?
    Dla skutecznego efektu musi byc i silny(duży) strumień wody i wysokie cisnienie.

Data: 2011-05-03 21:56:11
Autor: Ikselka
Myjka ci¶nieniowa
Dnia Tue, 3 May 2011 19:49:51 +0000 (UTC), Marex napisał(a):

[...]

Dokładnie tak.
Sam± myjk± to se można buty umyć, a i to niezbyt zabłocone.
--
XL  "Dzisiaj żyjemy w czasach, w których najgorsze występki s± wpisane w prawa
człowieka." Roberto de Mattei

Myjka ciśnieniowa