Myjka ci¶nieniowa

Data: 2010-04-07 10:59:21
Autor: WS
Myjka ci¶nieniowa
On 7 Kwi, 19:44, Tata <kocityno.usuntote...@kki.net.pl> wrote:
Myjka ma s uzy do mycia nadwozia i
podwozia samochodu, rednie u ycie 1 raz/tydzie

bylo juz chyba wszystko na ten temat ;)
Zalezy co to znaczy "mycia": jesli np. do oplukania blota z terenowki
to OK (sam uzywam do takiego "mycia" motocykla enduro), natomiast
jesli chcesz porzadnie umyc samochod, to myjka jest zbedna - tak samo
myje sie zwyklym wezem z woda (liczac z rozkladaniem myjki to nawet
szybciej), tzn. i tak trzeba porzadnie umyc recznie (szmata,
szczotka...)
ostatnio ktos pisal, ze dziala mycie piana - ale za 500PLN nie kupisz
porzadnej pianownicy + myjki...

WS
PS. ja mam jakas McAlister z Obi czy innej Castoramy - dziala juz 2-3
lata, jedyna wada to tragicznie ciezko wychodzace koncowki - trzeba
sie z tym silowac - na poczatku bylo OK, ale cos sie spsulo...

Data: 2010-04-07 22:49:32
Autor: Cavallino
Myjka ciśnieniowa
Użytkownik "WS" <LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl> napisał w wiadomości news:

ostatnio ktos pisal, ze dziala mycie piana - ale za 500PLN nie kupisz
porzadnej pianownicy + myjki...

Pianiownica kosztowała mnie grubo ponad 100 zł.
Za 300-400 można już się rozejrzeć za niezłą myjką, ale raczej będzie niewygodna w obsłudze - standardowa.
Więc warto dołożyć jeszcze trochę.

Data: 2010-04-08 09:51:07
Autor: kamil
Myjka cisnieniowa

"WS" <LipnyAdresDlaSpamerow@chello.pl> wrote in message news:c9cc9be7-5abc-4489-a4d7-bcf183bda5cai25g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Sama aktywna piana nic nie daje, kilka razy na takie myjnie zajechalem i jeszcze nigdy samochod nie byl czysty, a podobno obsluga wie co robi. Bez szczoty sie nie obejdzie, jesli nie chcesz miec zaciekow.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-04-08 03:54:59
Autor: BearBag
Myjka cisnieniowa
wiadomo ze auta z brudu nie umyje sie samym cisnieniem wody. tak samo
jak r±d z brudu nie umyjesz samym oplukiwaniem pod kranem.
Bez g±bki nawet najlepsza i najdroższa pianownica nic nie daje. Osad
(moze niewidoczny z odleglosci) zawsze zostanie. Testowalem juz to na
wszystkich smartach itd.
A co myslicie o zakupie myjki z biedronki za 160zl chyba, jest
pokazana na ich stronie. Cel: wyplukiwanie brudu z podwozia, kół i
mycie ogrodzenia i podwórka.
Ma niby 5l/min i 80bar o ile pamietam.

Data: 2010-04-08 03:56:38
Autor: BearBag
Myjka cisnieniowa

jak r±d z brudu nie umyjesz samym oplukiwaniem pod kranem.
miało być r±k :)

Data: 2010-04-08 13:08:42
Autor: Cavallino
Myjka cisnieniowa
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:104555b9-d31f-4b76-8ac9-3fbcb1cf3f0bh27g2000yqm.googlegroups.com...
wiadomo ze auta z brudu nie umyje sie samym cisnieniem wody.

Oczywi¶cie.

tak samo
jak r±d z brudu nie umyjesz samym oplukiwaniem pod kranem.
Bez g±bki nawet najlepsza i najdroższa pianownica nic nie daje.

Nieprawda.
Po to wła¶nie jest piana, żeby brud rozpu¶ciła.
Mycie zasadnicze (myjk±) oczywi¶cie robi się PO nałożeniu piany, a nie przed (to podstawowy bł±d).
I auto jest czyste.
Potem wytrzeć irch± i rezultat jest lepszy niż szybkie mycie g±bk±.
A myjkę mam star±, tani± i z kiepskim ci¶nieniem.
Na lepszych powinno być jeszcze łatwiej.

Osad
(moze niewidoczny z odleglosci) zawsze zostanie. Testowalem juz to na
wszystkich smartach itd.

Widać Ľle myłe¶.

A co myslicie o zakupie myjki z biedronki za 160zl chyba, jest
pokazana na ich stronie. Cel: wyplukiwanie brudu z podwozia, kół i
mycie ogrodzenia i podwórka.
Ma niby 5l/min i 80bar o ile pamietam.

Nie spełni celu.
Moim badziewiem nawet ptasich gówien z filaru nie mogę zmyć.

Data: 2010-04-08 13:46:59
Autor: kamil
Myjka cisnieniowa

"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:hpkdfp$qj9$1news.onet.pl...
[...]

..Jesli mowisz o porzadnej szczocie na kiju, ktora zmywasz brud, to dziala. Jesli o psikaniu woda pod cisnieniem, to nie dziala to nawet na profesjonalnych automyjniach, a ty chcesz jakims pierdzidlem z marketu domyc samochod.

Pozdrawiam
Kamil

Myjka ci¶nieniowa