Myjka ciśnieniowa

Data: 2010-04-07 20:03:47
Autor: Lewis
Myjka ciśnieniowa
Użytkownik "Tata" <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> napisał w wiadomości news:hpig9n$u76$1news.dialog.net.pl...
Jaką myjkę ciśnieniową polecacie? Będę wdzięczny za podanie producenta i modelu, z krótkim i merytorycznym uzasadnieniem dlaczego TAK lub dlaczego NIE, cena do 500 zł. Myjka ma słuzyć do mycia nadwozia i podwozia samochodu, średnie użycie 1 raz/tydzień, ciepła/gorąca woda nie jest konieczna, chociaż wskazana. Czy myjki mogą pobierać wodę z beczki na deszczówkę, czy tylko z sieci wodociągowej?
Z ukłonami
MJ

Ja planuję zakup karcher K 5.55 Jubilee, powód? Bo tak, podoba mi się, alu pompa, kilka dysz, 9m przewodu, szczotka do mycia betonu, 140bar, dozownik na płyn, pianownica, całość circa 900zł.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaż
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-04-08 09:01:38
Autor: Seba
Myjka ciśnieniowa
Dnia Wed, 7 Apr 2010 20:03:47 +0200, Lewis napisał(a):

Ja planuję zakup karcher K 5.55 Jubilee, powód? Bo tak, podoba mi się, alu pompa, kilka dysz, 9m przewodu, szczotka do mycia betonu, 140bar, dozownik na płyn, pianownica, całość circa 900zł.

Właśnie kupiłem ten model - wertowałem net od jakiegoś czasu pod tym
kątem i mi wyszło, że aktualnie to jedno z bardziej optymalnych po
wieloma względami urządzeń.
Tyle, że z takim wyposażeniem jak wymieniłeś poniżej 1 kpln nie kupisz -
chyba, że bez polskiego rachunku.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.