Myjka ci¶nieniowa

Data: 2010-04-08 09:49:45
Autor: Jacek
Myjka ci¶nieniowa
1. poczytaj archiwum i jeszcze na pl.misc.budowanie bo było "milion" razy.
2. mam Karchera z serii 7 z pianownic± i powiem tyle, że auta się umyć nie da. Można je opłukać, wymyć zakamarki i podwozie, silnik itp. ale karoserii bezwysiłkowo (czytaj bez szamty, g±bki itp) nie umyjesz, bo zawsze zostaje osad.
Jacek

Data: 2010-04-08 10:10:01
Autor: Cavallino
Myjka ci¶nieniowa
Użytkownik "Jacek" <nie_ma_takiego_numeru@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hpk1qp$81v$1news.task.gda.pl...
[...]

A pianownica to jaka?
Kawałek plastiku bez dyszy, który zazwyczaj jest dodawny do myjki, czy co¶ porz±dnego?
Bo ja my¶lałem tak jak Ty, dopóki nie kupiłem prawdziwej pianownicy.

Data: 2010-04-08 14:21:50
Autor: Jacek
Myjka ci¶nieniowa
Pianownica z dysz± i do tego płyn pt. "aktywna piana".
Jacek

Data: 2010-04-08 14:33:25
Autor: Cavallino
Myjka ci¶nieniowa
Użytkownik "Jacek" <nie_ma_takiego_numeru@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hpkhos$u0f$1news.task.gda.pl...
Pianownica z dysz± i do tego płyn pt. "aktywna piana".

Cytuj komu i na co odpowiadasz.

A co do efektów - gdzie¶ musisz popełniać bł±d, skoro Tobie nie wychodzi, albo ta pianownica funta kłaków nie jest warta.
Pianę z niej masz tak± jak tu?
http://www.swistak.pl/a3831517,CISNIENIOWY-ROZPYLACZ-PIANOWNICA-24L-KARCHER.html

Myjka ci¶nieniowa