Myjka ciśnieniowa a brak kranu.

Data: 2009-05-12 13:59:32
Autor: Sqeeb
Myjka ciśnieniowa a brak kranu.
Witam.
Przeglądam właśnie myjki karchera i dopiero w instrukcji obsługi doczytałem
się, że to to trzeba do kranu podłączyć(zdziwił mnie brak drugiego węża
w większości aukcji na allegro). Problem mam taki, że nie mam kranu(może
inaczej: tam gdzie planuję myć samochód nie ma kranu) a jedynie studnię.
Do studni jest wrzucona pompa, ale ona daje znikome ciśnienie(nadaje się
do napełnienia butelki i tyle). Do lustra wody jest około 3.5-4m i tak
się zastanawiam, czy są jakieś myjki które mogą pracować w podobnych
warunkach. Najprościej by było wrzucić wąż do studni.

Spotkał się ktoś z takimi myjkami, albo ma inny pomysł na rozwiązanie
problemu?

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-12 14:05:15
Autor: żółta pięta
Myjka ciśnieniowa a brak kranu.
kiedys bralem wode do myjki karchera z beczki. niestety sama zassac nie chciala. musialem beczke postawic 2 metry nad ziemia. musialo byc minimalne cisnienie.

Data: 2009-05-12 15:25:45
Autor: Sqeeb
Myjka ciśnieniowa a brak kranu.
On Tue, 12 May 2009 14:05:15 +0200
żółta pięta <d@b.a> wrote:

kiedys bralem wode do myjki karchera z beczki. niestety sama zassac nie chciala. musialem beczke postawic 2 metry nad ziemia. musialo byc minimalne cisnienie.

To chyba będzie najlepsze rozwiązanie.

Ew. myślałem jeszcze, żeby zmienić pompe w studni na mocniejszą
i dać zawór bezpieczeństwa między myjką a pompą(w parametrach myjki
jest napisane ciśnienie wody nie większe niż 1.2Mpa).

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-12 19:00:35
Autor: Przemek
żółta pięta <d@b.a> wrote:

[...]

Zeby znalezc pompe ktora osiagnie te 12 barow musialbys sie moocno postarac (i szukac czegos duzego do studni glebinowych) -zwykle pompy
do wody  jak osiagna na tloczeniu 6 barow przy zamknietym wyjsciu to juz bardzo dobrze wiec zaden zawor
bezpieczenstwa raczej nie jest potrzebny

Data: 2009-05-12 14:37:26
Autor: Cavallino
Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości news:20090512135932.3871390b.sqeebinternet.community...
Witam.
Przeglądam właśnie myjki karchera i dopiero w instrukcji obsługi doczytałem
się, że to to trzeba do kranu podłączyć

ROTFL !!!
Myślałeś że to samo wodę produkuje?

Data: 2009-05-12 14:54:15
Autor: Fenio
Cavallino wrote:
ROTFL !!!
Myślałeś że to samo wodę produkuje?

Ale o czym Ty piszesz. Facet myślał że myjka sama zasysa wode a nie że tworzy ją z niczego.

Fenio

Data: 2009-05-12 15:01:51
Autor: Cavallino
Użytkownik "Fenio" <Fenio@nie.ma.maila> napisał w wiadomości news:gubrgd$qii$1news.onet.pl...
Cavallino wrote:
ROTFL !!!
Myślałeś że to samo wodę produkuje?

Ale o czym Ty piszesz. Facet myślał że myjka sama zasysa wode

Równie absurdalne.
Jaki procent potencjalnych klientów ma dostęp do studni albo jeziora, a nie ma dostępu do kranu?

Data: 2009-05-12 15:24:06
Autor: Sqeeb
Myjka ciśnieniowa a brak kranu.
On Tue, 12 May 2009 15:01:51 +0200
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Równie absurdalne.
Jaki procent potencjalnych klientów ma dostęp do studni albo jeziora, a nie ma dostępu do kranu?

Czy ja Cie kurwa pytałem o Twoje odczucia na temat moich przemyśleń?
Więc zacznij pisać na temat.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-12 15:26:45
Autor: Cavallino
Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości news:20090512152406.60093a3d.sqeebinternet.community...
[...]

Czy ja Cie kurwa pytałem

Grzeczniej szczylu.
PLONK WARNING

Data: 2009-05-12 15:34:42
Autor: Sqeeb
Myjka ciśnieniowa a brak kranu.
On Tue, 12 May 2009 15:26:45 +0200
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

PLONK WARNING

No dodaj mnie do kfa. Dla nas obu będzie lepiej bo najwyraźniej
nie masz nic mądrego do powiedzenia.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-12 15:38:05
Autor: Cavallino
Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości news:20090512153442.d6f8af23.sqeebinternet.community...
[...]

Fakt, mądrości na poziomie "jestem zdziwiony że myjkę trzeba podłączyć do kranu" nie posiadam.
A w ogóle to Ci się pomyliła najwyraźniej grupa dyskusyjna, z prywatnym forum płatnych porad.
Przerzuć się na takowe - zapłacisz, to będziesz mógł żądać odpowiedzi.

Data: 2009-05-12 15:46:36
Autor: Sqeeb
Myjka ciśnieniowa a brak kranu.
On Tue, 12 May 2009 15:38:05 +0200
> [...]

>nie masz nic mądrego do powiedzenia.

Fakt, mądrości na poziomie "jestem zdziwiony że myjkę trzeba podłączyć do kranu" nie posiadam.

I musiałeś się podzielić ze wszystkimi Twoją opinią na temat tego zdania?

A w ogóle to Ci się pomyliła najwyraźniej grupa dyskusyjna, z prywatnym forum płatnych porad.

Nic mi się nie pomyliło.

Przerzuć się na takowe - zapłacisz, to będziesz mógł żądać odpowiedzi.
 Od Ciebie nie żądałem żadnej odpowiedzi, tymbardziej nie na temat.
Skoro mój post nie odpowiadał Twojemu poziomowi dyskusji, to nie musisz
wcale tego czytać. Demokracje mamy podobno.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-12 15:52:16
Autor: Cavallino
[...]

Zadziwiło mnie do tego stopnia że uznałem to za słuszne.
Jeśli piszesz takie dziwy  na grupę dyskusyjną to musisz się tego spodziewać.

[...]

Wobec tego przeczytaj jeszcze raz wszystko co napisałeś i przemyśl to.

Skoro mój post nie odpowiadał Twojemu poziomowi dyskusji, to nie musisz
wcale tego czytać. Demokracje mamy podobno.

Ano.
I z tych właśnie powodów mam prawo komentować na grupie co mi się podoba i jak mi się podoba, nie prosząc Cię o pozwolenie.
Z Twoim prawem do bluzgania już tak wesoło nie jest.

Data: 2009-05-12 17:39:59
Autor: Sqeeb
Myjka ciśnieniowa a brak kranu.
On Tue, 12 May 2009 15:52:16 +0200
> [...]

Zadziwiło mnie do tego stopnia że uznałem to za słuszne.
Jeśli piszesz takie dziwy  na grupę dyskusyjną to musisz się tego spodziewać.

Wszyscy najmądrzejsi. I dziwić się że w tym kraju jest jak jest...

Wobec tego przeczytaj jeszcze raz wszystko co napisałeś i przemyśl to.
 I vice versa.

> [...]

I z tych właśnie powodów mam prawo komentować na grupie co mi się podoba i jak mi się podoba, nie prosząc Cię o pozwolenie.

A ja moge Cię zbluzgać nie prosząc o pozwolenie z tych samych powodów.
O ile nie jesteś prezydentem tego państwa, to raczej nic mi z tego
tytułu nie grozi.

Z Twoim prawem do bluzgania już tak wesoło nie jest.

Poniosło mnie, ale miałem ku temu powody.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-12 17:49:45
Autor: Cavallino
> [...]

I z tych właśnie powodów mam prawo komentować na grupie co mi się podoba i
jak mi się podoba, nie prosząc Cię o pozwolenie.

A ja moge Cię zbluzgać

PLONK
Pyskuj sobie dzieciaku kolegom z piaskownicy.

Data: 2009-05-12 19:20:17
Autor: Sqeeb
Myjka ciśnieniowa a brak kranu.
On Tue, 12 May 2009 17:49:45 +0200
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

>A ja moge Cię zbluzgać

PLONK
Pyskuj sobie dzieciaku kolegom z piaskownicy.

Plonkuj swoje dzieci.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-12 18:53:49
Autor: vpw
Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości news:20090512154636.265149ec.sqeebinternet.community...
> [...]

I musiałeś się podzielić ze wszystkimi Twoją opinią na temat tego zdania?

A w ogóle to Ci się pomyliła najwyraźniej grupa dyskusyjna, z prywatnym

Nic Ci się nie pomyliło. Po prostu brakuje ci kultury. Odzywki w takim stylu na normalną dyskusję to przejaw wychowania, które Cię dość ładnie definiuje. Reszta nie ma znaczenia.

--
vpw

Data: 2009-05-12 19:19:04
Autor: Sqeeb
Myjka ciÂśnieniowa a brak kranu.
On Tue, 12 May 2009 18:53:49 +0200
"vpw" <vpw@poczta.onet.pl> wrote:

Nic Ci się nie pomyliło. Po prostu brakuje ci kultury. Odzywki w takim stylu na normaln± dyskusję to przejaw wychowania, które Cię do¶ć ładnie definiuje. Reszta nie ma znaczenia.

Nie. Moja kultura jest o tyle prosta, że za szyderstwo można dostać w pysk,
a za niewiędzę najwyżej wyjaśnienie 'jak to działa'.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-12 16:35:13
Autor: Papkin
Myjka ciśnieniowa a brak kranu.

Czy ja Cie kurwa pytałem o Twoje odczucia na temat moich przemyśleń?
Więc zacznij pisać na temat.

Jestes zapewne kolejny polaczek dresik?

Jak nie ma dostepu do wody z kranu a jest studnia itd - to gdzie wylejesz brudy z mycia? Masz oczyszczalnie sciekow specjalna z filtrem olejowym ale wody z kranu nie? Aha, rozumiem. Scieki poleca na pole :-)

Data: 2009-05-12 17:41:23
Autor: Sqeeb
Myjka ciśnieniowa a brak kranu.
On Tue, 12 May 2009 16:35:13 +0200
"Papkin" <spam@spamerssux.net> wrote:

> Czy ja Cie kurwa pytałem o Twoje odczucia na temat moich przemyśleń?
> Więc zacznij pisać na temat.

Jestes zapewne kolejny polaczek dresik?

Nie. Dresik mam jeden i to tylko do biegania wieczorami z psem.

Jak nie ma dostepu do wody z kranu a jest studnia itd - to gdzie wylejesz brudy z mycia? Masz oczyszczalnie sciekow specjalna z filtrem olejowym ale wody z kranu nie? Aha, rozumiem. Scieki poleca na pole :-)

Następny widze silnie zainteresowany moimi warunkami bytowymi.
Może chcesz mi zasponsorować garaż w środku miasta z własną myjnią?

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-12 16:21:43
Autor: Piter
Myjka ciśnieniowa a brak kranu.
Równie absurdalne.
Jaki procent potencjalnych klientów ma dostęp do studni albo jeziora, a nie ma dostępu do kranu?

przy przepompowywaniu wody, a to jest dokonywane w takiej myjce celem zwiększenia ciśnienia, istnieje coś takiego jak podciśnienie, które może zassać wodę, ale okazuje się jednek że nie musi

Data: 2009-05-12 16:53:42
Autor: mmagik
[...]

Jest to możliwe w niektórych myjkach. Nawet tych tanich. Jedynym warunkiem jest wstępne "zalanie" pompy i później można jechać z wiadra. To wszystko.

--
Maciek Biernat

Data: 2009-05-12 17:54:16
Autor: Torbut
Myjka ciśnieniowa a brak kranu.

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gubrvn$s7d$1news.onet.pl...

Równie absurdalne.

Guzik prawda, mam myjke jakas no name i spokojnie zassie z wiadra wode. Jak podlaczylem do kranu i zona niechcacy zakrecila zawor to z weza zrobil sie nalesnik takie podcisnienie zrobila.

Data: 2009-05-12 17:56:14
Autor: żółta pięta
[...]

nie zassie raczej jesli nie bedzie zalana woda.

Data: 2009-05-12 19:22:32
Autor: Sqeeb
Myjka ciśnieniowa a brak kranu.
On Tue, 12 May 2009 17:56:14 +0200
żółta pięta <d@b.a> wrote:

> [...]

nie zassie raczej jesli nie bedzie zalana woda.

To może spróbuję z aktualną pompą. Nie daje ciśnienia, ale 'zalać'
myjke na pewno da radę. Dzięki za odpowiedzi.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-13 09:49:25
Autor: MichałG
żółta pięta pisze:
[...]

każdy karcher f-my Karcher ;-) w cenie pow. 1000 zł zassie z poziomu wiadra. A przynajmniej ten co mam w firmie - kosztował 1200 zł.

pozdrawiam
michał

Data: 2009-05-13 09:44:38
Autor: MichałG
Cavallino wrote:
[...]

absurdalny to Ty jesteś .....

Data: 2009-05-14 11:39:55
Autor: Jakub Witkowski
Cavallino wrote:
ROTFL !!!
Myślałeś że to samo wodę produkuje?

Ale o czym Ty piszesz. Facet myślał że myjka sama zasysa wode

Równie absurdalne.

Pytanie jest sensowne i logiczne. Prawie każda myjka sama zasysa
w pewnym stopniu wodę (pompa tłocząc w jedną stronę automatycznie
ssie z przeciwnej - zasada przepływu), kwestia tylko jakie
podciśnienie przy tym jest w stanie wytwarzać.

Data: 2009-05-14 11:49:07
Autor: Cavallino
Cavallino wrote:
ROTFL !!!
Myślałeś że to samo wodę produkuje?

Ale o czym Ty piszesz. Facet myślał że myjka sama zasysa wode

Równie absurdalne.

Pytanie jest sensowne i logiczne.

Zauważ że nie tyle odnosiłem się do samego pytania, co do zdziwienia, że myjkę podłącza się do kranu.
Gdyby było samo pytanie, nie byłoby powodów do komentarza.

Data: 2009-05-14 13:06:14
Autor: Krystian Zaczyk
[...]

Twój komentarz odnosił się do "produkcji wody", a nie do konieczności
podania pompie wody pod ciśnieniem z kranu vs. możliwości zasysania
jej ze studni lub innego zbiornika (*tego* dotyczyło pytanie).
Twój ROTFL był śmieszny i bezsensowny, po prostu nie zrozumiałeś treści
postu (albo nie doczytałeś do końca).

Krystian

Data: 2009-05-12 22:27:52
Autor: Krystian Zaczyk
[...]

Zawsze podlewasz kwiatki podstawiając doniczki pod kran? :-)

Krystian

Data: 2009-05-12 20:06:03
Autor: Jacek
Myjka ciśnieniowa a brak kranu.
Mój Karcher K2.05 ciągnie wodę sam z 30 litrowego baniaka i wcale nie muszę go umieszczać na wysokości.
Problem w tym, że Karcher zassie wodę ale nie zassie powietrza tzn, że na początku trzeba wąż i cały układ doprowadzający wodę wodą zalać. Nie licz na to, że wrzucisz pusty wąż do studni i już pociągnie. Karcher to nie  pompa prózniowa.
Jak masz pompkę w studni, która jakieś tam minimalne cisnienie daje to Karcherowi na 100% wystarczy.
Jacek

Data: 2009-05-12 21:49:53
Autor: Przemek V

Użytkownik "Jacek" <maps@wp.pl> napisał w wiadomości news:gucec1$dqk$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

I po tej informacji wiemy, że kolega Sqeeb sobie spokojnie furkę wodą ze studni umyje a paru osobom powinno się trochę głupio zrobić...

Niniejszym pozdrawiam kolegę Sqeeba jako posiadacz wypasionej lodówki z kostkarką do lodu, który ni **uja nie pomyślał, że taka kostkarka wymaga podłączenia bieżącej wody z kranu a nie tylko zalania z jakiegoś baniaka ;)

Data: 2009-05-12 23:15:19
Autor: Sqeeb
Myjka ciÂśnieniowa a brak kranu.
On Tue, 12 May 2009 21:49:53 +0200
"Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> wrote:

Niniejszym pozdrawiam kolegę Sqeeba jako posiadacz wypasionej lodówki z kostkark± do lodu, który ni **uja nie pomy¶lał, że taka kostkarka wymaga podł±czenia bież±cej wody z kranu a nie tylko zalania z jakiego¶ baniaka ;)

Panie, jak ja ostatnim razem byłem w kuchni to tej lodówki tam nie było ;-)

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-13 08:06:11
Autor: Seba
Dnia Tue, 12 May 2009 21:49:53 +0200, Przemek V napisał(a):

I po tej informacji wiemy, że kolega Sqeeb sobie spokojnie furkę wodą ze studni umyje a paru osobom powinno się trochę głupio zrobić...

Nie wymagaj od niektórych za dużo.

Sebastian S.

Data: 2009-05-12 23:39:27
Autor: nocai
On 13 Maj, 08:06, Seba <seb_beztego_...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> I po tej informacji wiemy, że kolega Sqeeb sobie spokojnie furkę wodą ze
> studni umyje a paru osobom powinno się trochę głupio zrobić...

W jakiejś tam Castoramie stała sobie myjka za jakieś 300 zł do
testowania. Zasysała i pluła wodę do przezroczystej plastikowej
skrzynki. Jedynym podłączeniem było - podłączenie myjki do prądu.
Także da się.

Data: 2009-05-12 20:54:56
Autor: uciu
Myjka ciśnieniowa a brak kranu.
Moj karcher - jakis prosty kupiony za 300zl 5lat temu bez problemu zasysa wode z wiadra, beczki.

--
-- -
pozdrawiam

Data: 2009-05-13 10:06:26
Autor: Mikolaj Rydzewski
uciu wrote:
Moj karcher - jakis prosty kupiony za 300zl 5lat temu bez problemu zasysa wode z wiadra, beczki.

Ile zuzywa sie wody na 'standardowe' mycie samochodu karcherem?

Data: 2009-05-13 10:17:49
Autor: Jacek
Myjka ciśnieniowa a brak kranu.
Kilkakrotnie mniej, niż na 'standardowe' mycie z węża.
Jacek

Data: 2009-05-17 13:46:27
Autor: ąćęłńóśźż
Myjka ciśnieniowa, a brak kranu.
Uwzględniając, że zwykle myjesz od razu auta stojące obok, to na pewno ;-)
JaC

-- -- -
Kilkakrotnie mniej

Data: 2009-05-18 12:36:24
Autor: Sqeeb
Myjka ciśnieniowa, a brak kranu.
On Sun, 17 May 2009 13:46:27 +0200
ąćęłńóśźż <usun_to@wp.eu> wrote:

Uwzględniając, że zwykle myjesz od razu auta stojące obok, to na pewno ;-)
JaC

Ja tam za wodę źródlaną nie płacę ;-)

--
Pozdrawiam,