Myjka ci¶nieniowa a brak kranu.

Data: 2009-05-12 14:05:15
Autor: żółta pięta
Myjka ci¶nieniowa a brak kranu.
kiedys bralem wode do myjki karchera z beczki. niestety sama zassac nie chciala. musialem beczke postawic 2 metry nad ziemia. musialo byc minimalne cisnienie.

Data: 2009-05-12 15:25:45
Autor: Sqeeb
Myjka ci¶nieniowa a brak kranu.
On Tue, 12 May 2009 14:05:15 +0200
żółta pięta <d@b.a> wrote:

kiedys bralem wode do myjki karchera z beczki. niestety sama zassac nie chciala. musialem beczke postawic 2 metry nad ziemia. musialo byc minimalne cisnienie.

To chyba będzie najlepsze rozwi±zanie.

Ew. my¶lałem jeszcze, żeby zmienić pompe w studni na mocniejsz±
i dać zawór bezpieczeństwa między myjk± a pomp±(w parametrach myjki
jest napisane ci¶nienie wody nie większe niż 1.2Mpa).

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-12 19:00:35
Autor: Przemek
żółta pięta <d@b.a> wrote:

[...]

Zeby znalezc pompe ktora osiagnie te 12 barow musialbys sie moocno postarac (i szukac czegos duzego do studni glebinowych) -zwykle pompy
do wody  jak osiagna na tloczeniu 6 barow przy zamknietym wyjsciu to juz bardzo dobrze wiec zaden zawor
bezpieczenstwa raczej nie jest potrzebny

Myjka ci¶nieniowa a brak kranu.