Myjka cisnieniowa z marketu

Data: 2010-04-15 11:42:44
Autor: Druid29
Myjka cisnieniowa z marketu

Użytkownik "MH" <kocham.spam@mniam.pl> napisał w wiadomości news:4bc61ceb$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
Witam,
Ma ktos moze taka zolta cisnieniowa myjke marki OIDP Clarus, do kupienia w "stonce" za ok. 150 zl? Idzie tym umyc samochod, czy lepiej dac sobie spokoj?
Pozdro

Czytam to i tak sobie myślę, że złapałem dość fajną okazję kupując zimą w Obi poekspozycyjnego Karchera za 50 zł (najprostzy model).
A tak na poważnie, to ja z dużą rezerwą podchodzę do kupowania niemarkowych wynalazków, chyba że są dużo tańsze od markowych odpowiedników i mają dobry serwis.

Pozdrawiam,
Druid29

Data: 2010-04-15 15:54:36
Autor: Agent 0700
Myjka cisnieniowa z marketu
Obi poekspozycyjnego Karchera za 50 zł (najprostzy model).

Bo to tyle warte jest :-)

Pozdrawiam

Jacek

Data: 2010-04-15 16:00:56
Autor: Cavallino
Użytkownik "Agent 0700" <komar69@wp.pl> napisał w wiadomości news:hq75r0$mhk$1inews.gazeta.pl...
Obi poekspozycyjnego Karchera za 50 zł (najprostzy model).

Bo to tyle warte jest :-)

I tylko wtedy, gdy nie masz 100-200 zł na coś nowego.

Data: 2010-04-15 19:16:38
Autor: Druid29

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hq766p$pld$1news.onet.pl...
[...]

Planowałem wydać dużo więcej ale okazja to okazja.
Mój poekspozycyjny = nowy, sprawny, kompletny, nieużywany, z przybrudzonym pudełkiem. Najniższa cena tego modelu K2.02 na allegro to 267 zł :)

Pozdrawiam
Druid29

Myjka cisnieniowa z marketu