Myjki ci¶nieniowe

Data: 2011-03-11 14:35:26
Autor: Tomek
Myjki ci¶nieniowe

Użytkownik "Tata" <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ilavae$jv9$1news.dialog.net.pl...
W jakich myjkach ci¶nieniowych, do 500 zł, można regulować ci¶nienie wypływaj±cej wody? Chcę umyć przedział silnikowy i silnik samochodu, ale żeby nie zachlapać wszystkiego dookoła. Nigdy nie miałem myjki ci¶nieniowej.

Z poważaniem
MJ

Przy nieumiejętnym myciu masz szansę zniszczyć chłodnicę (od ci¶nienia gniot± się płatki blaszek w chłodnicy) oraz pourywać/rozszczelnić wszelkiej ma¶ci przewody tam będ±ce. Radzę być bardzo ostrożnym albo zarzucić ten pomysł. Lepiej umyć ciepł± wod± bez ci¶nienia z jakim¶ ¶rodkiem myj±cym.
Tomek

Myjki ci¶nieniowe