Myjnia parowa - ktos myl tym auto?

Data: 2011-08-03 16:05:06
Autor: Bydlę
Myjnia parowa - ktos myl tym auto?
On 2011-08-03 10:27:22 +0200, "Papkin" <spam@spamerssux.net> said:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wh7LDex4bsQ

 NIE WIERZE w to za cholere

I gut - nie ma jeszcze obowiązku wierzenia reklamom.

Piasek i pyl zlepiony i przywarty do lakieru - karcher to ruszy a auta bez gabki/szczotki i tak nie umyjesz na blysk.

Hmmm... Umyję na błysk.
(co nie oznacza, że auto będzie domyte)

 To nie jest karcher a sama para nie wierze by odrzucila brod

Przez rzekę?
;>

 tak by spadl na ziemie.

Poświęceiłem na tę reklamę kilkadziesiąt sekund - nie widać tam byo brudu odpadającego od samochodu, za to widać było jakąś babkę wycierającą szmatą mokry brud.
Nic w tym nie ma tajemniczego...

Zielone panie uzywaja scierki syntetycznej nie wiem po co

Usuwają brud - wszak inaczej nie zszedłby.

Nie sadze by to dzialalo

Ale co? Para jest, mokry brud jest, szmaty są, ścieranie działa...

Para ma byc goraca - a rece to co, z metalu?

Nie kieruj więc pary na ręce.

Ok tu mamy profesionalny, havy duty i mogacy pracowac non stop ale zasada dzialania ta sama.

No i?
Żyć nie możesz, bo ktoś wyprodukował reklamę tego, czym handluje?

--
Bydlę

Myjnia parowa - ktos myl tym auto?